Largo Barriera

de Trieste, cenni storici, immagini vece e nove, ricordi..
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Nevada
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 99
Iscritto il: mer 4 gen 2006, 16:35
Località: Barriera Vecchia

Re: barriera vecia

Messaggio da Nevada »

refolo ha scritto:Me domando dove che xe finida NEVADA!......
Non son sparida, ma non go tanto tempo de star sul pc . Perchè tra i impegni dela fia e i mii, el dopopranzo xe andà.


Ciaooo Caty.-
refolo

barriera vecia

Messaggio da refolo »

Nevada
me ricordo della bottega magnativa che iera sul canton de via Vidali e difronte la caserma delle guardie del radiccio.......

go' sempre ricorda' el piu bel che iera, un tipo alquanto attraente, alto cavei brizzoladi anche sel iera grigio a giovane eta', mostacetti, el iera sempre dentro el casotto tra via Carducci e via Battisti.

Col andava in caserma, el comprava pei fioi, quei che se missiava fora dell'entrata, un gelato de Alzetta.

Sta Barriera, senza esagerar iera una zona alquanto nominada, anche per tutti i poeti, personaggi, negozianti, ecc.
Non so' quanti anni che te ga', ma durante la mia gioventu' i negozi che go' frequenta' noi esisteva za dopo el 1960, co xe vegnu' in Australia i mii veci!.

Maria aka refolo


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

AdlerTS ha scritto:trovo che la casa jera stade fatte per la principessa Teresa Hohenlohe nel 1869. A causa de questo, la via dell'Arcata la vizin la voleva che vignissi ciamada piazzetta Hohenlohe, ma ghe xe stado rifiutado.
La casa xe stada butada zo nel 1967 per far posto appunto a quel che a casa mia se ga sempre ciamado UPIM novo.
Eco la casa de prima

Immagine


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

.. e adesso visavì de UPIM i vol far un albergo :roll:


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Veramente, se no sbaglio, l'albergo i lo fa sora la farmacia Picciola.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

....anche quela xe visavì :-D :wink:


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

se se passai sti giorni in Barriera, xe bellissimo, con tuti i alberi in fior! veramente sta ultima bora ga fato svolar via tanti petali..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Gavemo visto, mano gavevimo nè le compattone nè la compattina...... :roll:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Ben, i alberi xe sfioridi, ma oggi go fotografado i cespugli de Photinia cole foie rosse nove, ecoli qua, cola compattona stavolta
Immagine
un poco mossi della bora
Immagine
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

ancora un'immagine
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Messaggio da Elisa »

babatriestina ha scritto: ma oggi go fotografado i cespugli de Photinia cole foie rosse nove, ecoli qua,
in contrapposizione con i giorni piovosi, queste fotografie di alberi di Photinia sembrano veramente un allegro 'regalo' della natura triestina.
E' una visione luminosa che ha rallegrato anche me, in una mattinata con un po' di luna di traverso.......
Grazie, farò una passeggiata immaginaria su quel viale.....


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Leggendo che Elisa farebbe la passeggiata per largo Barriera, mi sono ricordato che tempo fa Macondo aveva segnalato http://www.visual.paginegialle.it/ dove, navigando con pazienza, è possibile navigare per le strade di Trieste in 3D (e già che c'è Elisa, anche per quelle di Trento). Non sono riuscito a trovare più la sua segnalazione. Penso che la segnalazione potrebbe essere messa in un sticky in modo che risulti facilmente accessibile e forse farebbe piacere anche ai tanti triestini che non vivono più qua.

Ricapitolo:
- l'indirizzo è http://www.visual.paginegialle.it
- poi si zooma sulla città voluta (naturalmente Trieste :wink: ) e la strada cercata
- si clic sul pulsante strada e si vede un francobollo con la strada
- il pulsante in alto a destra consente di ingrandire la foto e navigare


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

Certo che la Street View della Google Map é di una qualitá di gran lunga superiore. Peccato che Trieste non é ancora 'mappata'. C'é comunque la speranza che lo facciano, visto che esiste questa facilitá per diverse cittá italiane.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Lo so, e volevo anche metterlo nel post, ma visto che street view non c'è ... accontentemose de quel che pasa el convento :wink: :-D


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Anche qua mancava la stazion

Immagine


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

Infatti si tratta di una delle piú vecchie foto di Piazza Impero. C'é ancora la scritta di mussoliniana memoria che inneggia al Impero.


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Barriera vecia

Messaggio da AdlerTS »

veduta aerea ;-)

Immagine


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Barriera vecia

Messaggio da babatriestina »

sicuramente prima dei anni 60, perchè no xe ancora rifatta la casetta fra via carducci e via Gallina.
Vedè tutto el verde a sinistra? adesso xe pien de condomini


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Barriera vecia

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Penso abastanza prima dei anni '60.Tra l'allora corso Garibaldi (e dopo corso Saba) e via Carducci me par de ricordarme che ghe fusi una stazion dele coriere (che ancora no iera de l'ACEGAT) fata nei anni '50 e demolida penso nei anni '60; me ricordo che andava a ciapar là la coriera mia zia co la lavorava ala "fabrica del late" dela SALPAT (adeso xe un bar bianco): mestier bruto, co le man e i pie in acqua tuto el giorno a vardar le botiglie de vetro che ghe pasava soto i oci e controlar che le fusi nete, e se no le lo iera, tirarle via dala cadena e lavarle a man.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
1382-1918
citadin
citadin
Messaggi: 829
Iscritto il: ven 18 apr 2008, 6:24
Località: Trieste

Re: Barriera vecia

Messaggio da 1382-1918 »

Vero dela stazion dele coriere fata nei anni '50, e considerando però che xe za demolidi i'edifici che finiva con la casa bizantina, dirìa che sta foto devi esser stada scatada subito dopo la seconda guera. Dove che dopo i ga fato la stazion se vedi za dei mezzi parcheggiadi.

De quela stazion mi no go ricordi, però fin ai tuti i ani'80 nel steso punto jera ancora el capolinea de una coriera, e fin a 5 ani fa circa, ghe jera ancora alcuni marciapìe con dele piastrellette celestine che doveva eser quele del pavimento dela stazion o dei sui marciapie esterni.
babatriestina ha scritto:Vedè tutto el verde a sinistra? adesso xe pien de condomini
Che pecà che no se ancora cusì. E da sta foto, se ve la imaginè senza i palazzi de corso Saba, se capisi come che jera fata la zona, col boschetto che scendeva de San Giusto, per colegarse anche a questo: https://www.atrieste.eu/Forum3/viewtopic.php?f=55&t=4859


Torna a “Quartieri e rioni”