Stazion Centrale

Via nave, via treno, i tram, i autobus, ... tuto
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
LELA
citadin
citadin
Messaggi: 817
Iscritto il: mar 3 mar 2009, 18:32
Località: Sondrio (SO)

Messaggio da LELA »

Immagine

Xe zà scrito tuto, parciò no' zonto altro.

Ancora una e po' basta par stasera, Lela.


Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!
Avatar utente
LELA
citadin
citadin
Messaggi: 817
Iscritto il: mar 3 mar 2009, 18:32
Località: Sondrio (SO)

Messaggio da LELA »

Immagine

Anca par 'stà foto xe zà tuto spiegà. Bon, basta par stasera.

Ciau ciau, sempre con tanta simpatia, Lela.


Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

babatriestina ha scritto:la prima stazion, fata per sbaglio 7 metri più alta, iera dove che iera la Casa del ferovier che i ga butado zo e che ve go postado el giardin cole rose. No so se iera propio la casa de ferovier o vizin, dovessi controlar

La casa del ferroviere
Allegati
casa ferroviere.jpg


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Messaggio da Zigolo »

Rarissimo caso di edificio demolito e non rimpiazzato da altrettanti metri cubi di cemento.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8706
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Stazion Centrale

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Ogni volta che vado a prendere un treno alla stazione centrale mi sento trasgressivo. Vi metto una foto di un treno e, in un angolo, ingrandito, uno dei numerosi cartelli che espongono un divieto perentorio

Immagine

Guardate il treno, guardate la linea gialle per terra, leggete il cartello e poi ditemi: chi può prendere il treno rispettando il divieto?

E non pensate alle fisime di un vecchio professore di matematica, pignolo; in altre stazioni per il resto d'Italia, il cartello dice "Vietato oltrepassare la linea gialla a convoglio in movimento".

Che sia per questo che i triestini, rispettosi delle norme, prendono sempre meno il treno?


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Stazion Centrale

Messaggio da babatriestina »

sono piccolo ma crescero ha scritto: Guardate il treno, guardate la linea gialle per terra, leggete il cartello e poi ditemi: chi può prendere il treno rispettando il divieto?
uno dei motivi per cui in Italia non si prendono mai sul serio le norme, coi risultati che purtroppo conosciamo, alla faccia della certezza del diritto. Ma forse è anche dovuto al progressivo disinteresse per la lingua scritta, ritenendo che l'immagine sia sufficiente.
Ma sul serio questa formulazione è solo locale?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Stazion Centrale

Messaggio da Nona Picia »

A Udine scrivono mi pare che era scritto come dice spmc per l'Italia.....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Golfoblu
ixolan
ixolan
Messaggi: 502
Iscritto il: sab 1 apr 2006, 1:28
Località: Tropico di Capricorno

Re: Stazion Centrale

Messaggio da Golfoblu »

sono piccolo ma crescero ha scritto:...............Guardate il treno, guardate la linea gialle per terra, leggete il cartello e poi ditemi: chi può prendere il treno rispettando il divieto?
E non pensate alle fisime di un vecchio professore di matematica, pignolo; in altre stazioni per il resto d'Italia, il cartello dice "Vietato oltrepassare la linea gialla a convoglio in movimento".
Che sia per questo che i triestini, rispettosi delle norme, prendono sempre meno il treno?
Può sembrare una di quelle barzellette sui portoghesi, che ai brasiliani tanto piacciono...................

Potrebbe essere scritta così.....:

- Lo sai perchè i treni portoghesi sono sempre vuoti.........?
- Perchè i cartelli della banchina indicano......" Vietato passare la linea gialla"

O forse i cartelli sono " Fabricado em Portugal"...........


Ogni luogo è Patria mia, perchè da ogni luogo posso vedere il cielo - Seneca.

Alla scienza unisci la carità, e la scienza ti sarà utile, non da sola, ma a motivo della carità.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Stazion Centrale

Messaggio da AdlerTS »

sono piccolo ma crescero ha scritto:Guardate il treno, guardate la linea gialle per terra, leggete il cartello e poi ditemi: chi può prendere il treno rispettando il divieto?
Frasi strane come "comporre senza riagganciare" del servizio ex 12, ex 412 (adesso non so cossa...). Ma stago andando :offtopic:

Sui cartei idioti se pol far una sezion apposita !


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Stazion Centrale

Messaggio da babatriestina »

Nona Picia ha scritto:A Udine scrivono mi pare che era scritto come dice spmc per l'Italia.....
Stazione di Udine:
Immagine

Immagine

Stazione di Conegliano:
Immagine

io finora l'ho sempre vista così..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
carsolin
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 79
Iscritto il: sab 22 dic 2007, 9:36

Re: Stazion Centrale

Messaggio da carsolin »

La prima stazion de Trieste no la iera dove che stava la casa del ferovier in Viale Miramare, ma più in zò, quasi davanti ai magazzini del Silos.
Dove che iera la casa del ferovier ghe iera le oficine manutenzion locomotive.


Avatar utente
1382-1918
citadin
citadin
Messaggi: 829
Iscritto il: ven 18 apr 2008, 6:24
Località: Trieste

Re: Stazion Centrale

Messaggio da 1382-1918 »

sono piccolo ma crescero ha scritto:E non pensate alle fisime di un vecchio professore di matematica, pignolo; in altre stazioni per il resto d'Italia, il cartello dice "Vietato oltrepassare la linea gialla a convoglio in movimento".

Che sia per questo che i triestini, rispettosi delle norme, prendono sempre meno il treno?
E meno male che almeno in questo caso l'inglese è corretto (oltre al fatto che una scritta anche in tedesco e sloveno non guasterebbe!).

Visto che siamo in tema ne approfitto per segnalare una cosa riguardo alle tabelle che indicano il divieto di fumare all'interno della stazione, apposti all'ingresso, facciata principale. Quest tabelle sono scritte in italiano ("Vietato fumare nella stazione"), ed in inglese. In inglese hanno tradotto con un orribile "Don't smoke in the station". Questo è molto poco inglese, per un avviso meno importante di quello della linea gialla (che sottintende anche un pericolo grave in caso di attraversamento della linea). Infatti "Don't" è una specie di imposizione, di ordine, per niente cortese.
Un avviso corretto avrebbe dovuto riportare qualcosa come "Smoking inside is forbidden".


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Stazion Centrale

Messaggio da babatriestina »

babatriestina ha scritto:
i sposi saluda ala partenza, con le do ultime fie ( le solite zia Olga e zia Dalia) che li accompagna
Immagine
questa foto ha destato l'interesse degli autori che si occupano delle ferrovie Venete, perchè il vagone secondo loro è indubbiamente di tali ferrovie e non di quelle Austroungariche: probabilmente i bisnonni erano andati a Venezia ( tradizionale meta di viaggi di nozze..).

a proposito di ferrovie, leggevo che a metà Ottocento i Triestini si lamentavano per i collegamenti ferroviari, perchè la tratta Milano Venezia era stata fatta molto prima del collegamento di Trieste con Vienna. Ovvio che una in pianura fosse più facile da fare che ina attraverso le Alpi, ma insomma era il solito lamento: la Capitale favorisce le linee per gli altri porti!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Stazion Centrale

Messaggio da babatriestina »

Società veneta delle Ferrovie ( vedè el SV e po el numero del vagon abl 358) se vedi che i fazeva servizio fin Trieste e i me ga domandado la foto ( in original, senza logo) e adesso me xe rivado el libro, la xe stampada in quarta de copertina! :cheezy_298: :cheezy_298: :cheezy_298:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2947
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Stazion Centrale

Messaggio da Piereto »

Legevo giorni fa che sia le ferovie slovene che quele croate vol de novo colegarse con treni pasegeri con Trieste. Beh 100 ani fa no iera problemi, te podevi partir che so anche da Cracovia e rivar a Trieste centrale, e inveze ogi da Lubiana te riverà al capolinea de Opicina. (Trieste no la xe più cara al cuore de nisun, tantomeno del novo aministrator de le RFI che vol farghe pagar el pedagio a tuti i treni che pasa sui sui binari) Xe una società ormai privata, ma col principale capitalista de magioranza, più del 98% , in man al Governo italian, e che espleta un servizio publico. Pecà che no esisti più quei 400 metri de binario che te permeteva de rivar col tram de opcina fin in stazion de opcina. Ma questo sucedeva 100 ani fa quando che.......se sonava una altra musica.


sbriso
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 60
Iscritto il: gio 20 nov 2008, 0:28
Località: Kanton Zug

Re: Stazion Centrale

Messaggio da sbriso »

babatriestina ha scritto:
babatriestina ha scritto:
i sposi saluda ala partenza, con le do ultime fie ( le solite zia Olga e zia Dalia) che li accompagna
Immagine
questa foto ha destato l'interesse degli autori che si occupano delle ferrovie Venete, perchè il vagone secondo loro è indubbiamente di tali ferrovie e non di quelle Austroungariche: probabilmente i bisnonni erano andati a Venezia ( tradizionale meta di viaggi di nozze..).

a proposito di ferrovie, leggevo che a metà Ottocento i Triestini si lamentavano per i collegamenti ferroviari, perchè la tratta Milano Venezia era stata fatta molto prima del collegamento di Trieste con Vienna. Ovvio che una in pianura fosse più facile da fare che ina attraverso le Alpi, ma insomma era il solito lamento: la Capitale favorisce le linee per gli altri porti!
"Società Veneta per la costruzione e l'esercizio di ferrovie secondarie italiane" la se gà ciamà fino a fine ani '70.

Quindi doveva esister un colegamento direto internazionale Trieste - Venezia via linee in gran misura secondarie che interesava tre Imprese Feroviarie, la Meridionale fino Monfalcon, la Società per la Ferrovia Friulana fino Cervignan, confine tra i Regni d'Austria e Italia (anche se l'esercizio vigniva svolto dala Meridionale) e la Società Veneta fino a Venezia. Chissà se la vetura 'ndava fino Aurisina e là i lo meteva su un treno verso Monfalcon ...

[nota di costume] I bisnoni no doveva star mal de casa, qualchedun dei amici/parenti gaveva la machina fotografica "per immortalare l'evento" e i podeva permeterse de viagiar in 2a classe (o iera una finta prima dela partenza ?)


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Stazion Centrale

Messaggio da babatriestina »

sbriso ha scritto:
[nota di costume] I bisnoni no doveva star mal de casa, qualchedun dei amici/parenti gaveva la machina fotografica "per immortalare l'evento" e i podeva permeterse de viagiar in 2a classe (o iera una finta prima dela partenza ?)
i bisnoni per quel che so gaveva una ditta de comercio credo de granaglie e mal no i stava se i ga podudo meter al mondo e mantegnir diversi fioi; però i se ga permesso, anche per un festeggiamento cussì importante, la II classe ma no la prima! mai far el passo più longo dela gamba e cussì i ghe ga insegnado ala famiglia. Per la grande occasion i gaverà ciamado un fotografo probabilmente, ma alcune foto pol ben esser stade fate de mio nono che gaveva una machina fotografica grazie a cui go tante foto de famiglia.

I bisnonni ga anche pagado i studi de medicina a Vienna a un dei fioi, ma co i ghe ga proposto de restar al Università de Vienna e far carriera là, i ghe ga dito: "No! te gavemo pagado i studi ma no perchè te vadi via de qua, adesso te torni, te lavori a Trieste e te contribuissi ala famiglia". E cussì cola coda fra le gambe ( in realtà, contava nona, fra le gambe al mesto ritorno el tegniva el suo microscopio scientifico, che go ancora mi) zio Vittorio xe tornado a Trieste e ga lavorado al Ospedal Maggiore...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
sbriso
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 60
Iscritto il: gio 20 nov 2008, 0:28
Località: Kanton Zug

Re: Stazion Centrale

Messaggio da sbriso »

per Babatriestina:

scusa per esserme intrigà nele tue robe private, me xe vignù de impulso perchè frequento alcuni forum de argomento tecnico o storico dove se xe abituai a far in quatro foto o disegni per 'rivar a datarli o allocarli ... :oops:


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4753
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Stazion Centrale

Messaggio da Ciancele »

[quote="babatriestina"]
Immagine /quote]
Letera aperta a chi che sa l'inglese meio de mi.
Co'go leto: Do not go beyond the yellow line, me ga ciapà el solito brivido de alergia. Mi diria cross o pass/trespass. Cosa diria i altri?


Torna a “Trieste e i trasporti”