El biglieto verde

Via nave, via treno, i tram, i autobus, ... tuto
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El biglieto verde

Messaggio da babatriestina »

5 minuti a pie per mi per rivar al Dante! 8' ciapandomela comoda e se trovavo i due semafori pedonai rossi: un 45 secondi, l'altro 30 ( adesso i rossi pedonai dura spesso un minuto)


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: El biglieto verde

Messaggio da Nona Picia »

Mi de Roian per andar al Dante la matina ciolevo la 5 che iera ancora tram e al ritorno a piedi pasando a cior mio papà in uficio. Con la bela stagion, a piedi andata e ritorno. Per andar al Da Vinci, o a piedi fin in stazion e dopo ciapavo la 1 o con la 5 fin piazza Goldoni e dopo su a piedi. Al ritorno stessa storia....Qulache volata la matina, fin che stavo in via delle Quercie, el sior Dick, quel del negozio de via Rossini, che abitava difronte de noi, come che el portava a scola in machina suo fio, andavimo più o meno dela stessa parte, el me ingrumava anche mi....
Mio papà me dava i soldi solo per la tessera setimanale mi dovevo gestirme le 100 lire in altro modo se volevo andar con le mie amiche....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: El biglieto verde

Messaggio da Ciancele »

Mi andavo ala Rismondo (1938-1941) e un ano al Volta (1941-1942). Fazevo, sempre a pie, zitavecia, via Dante, Via Batisti. Mia mama me dava i soldi pal verde, me par de ricordarme 50 centesimi, ma mi ‘ndavo squasi sempre a pie par ‘ver ogni tanto una flica. Solo che mi iero picio, gavevo gambe curte. Mostravo almeno do ani de meno. Anca mi go fato tanta ginastica, tanto mezzofondo, almeno sie chilometri solo par ‘ndar a scola. Voi, che stavi più lontan e forsi fazevi de più, no gavè mai fato lipe (marinato la scuola) par riposarve? Schiusmi (inglese). Avete il diritto di rifiutare la testimonianza a norma di articoli del CPC e del CPP. Ghe ga volesto l’aria bona e el magnar de quatro stele dela Tot (organizzazione Todt) par farme creser. :clapping_213: :clapping_213:


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: El biglieto verde

Messaggio da sum culex »

No go mai fato lipe in vita mia, no go podù, perchè la firma per la giustificazion iera tropo dificile de imitar ;--D ;--D ;--D
ciao
aum cuex


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: El biglieto verde

Messaggio da Nini Naridola »

Mi go fato scapola o lipe a gogo! Savevo far la firma de mio papà, del capoclasse e del preside Ezio. A pagamento fazevo firme anche per i altri!


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El biglieto verde

Messaggio da babatriestina »

Lipe? mai fato e mai pensado de far.

no solo gavevo ( e i me gaveva inculcado, imagino) el senso del dover- e i me gaveva fato una testa cussì che ognidun a sto mondo ga el propio dover, i grandi lavora e i fioi va a scola, - ma po gavessi comportado dover dir bugie, roba che no go mai preso in considerazion. Co se comincia a contar floce, se diventa persone che no xe de fidarse.. xe completamente fora del mio modo de pensar.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: El biglieto verde

Messaggio da Ciancele »

Me vergogno de dir, ma anca mi no go mai fato lipe in vita mia. E adeso xe tropo tardi. Morirò senza 'ver fato lipe. :(
Ma forsi me iscrivo a qualche corso e fazo lipe. :twisted:


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: El biglieto verde

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Nei libri meto come segnalibro el primo toco de carta che trovo sotoman. Devi eser per questo che qualche volta me capita de trovar foglieti de carta igenica (neti eh... :-D :wink: ).

Comunque ogi goi trovà come segnalibro un biglieto del' ACEGAT del 1970 (credo che fusi dicembre)

Immagine

Iera, penso, i primi biglieti che vegniva dadi dale machinete. Lo go scannà con un righel vizin per dar l'idea dele misure...


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)

Torna a “Trieste e i trasporti”