El novo piano del trafico

Via nave, via treno, i tram, i autobus, ... tuto
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

El novo piano del trafico

Messaggio da Bilbo »

lo trovè tutto sula nostra retecivica

e ghe xe anche un questionario che se gavè voia podè compilar

el questionario lo trovè a sto inridizo


http://www.retecivica.trieste.it/new/de ... _padre=908


e resto lo trovè qua

http://www.retecivica.trieste.it/new/de ... _padre=819


Bye '73 de Roby.-
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El novo piano del trafico

Messaggio da babatriestina »

dopo do pagine nol va avanti


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Re: El novo piano del trafico

Messaggio da Bilbo »

mi ieri lo go fato tutto

cp te rivi ala pagina che no te vedi niente, prova a vardar se te son in alto dela pagina, me xe capitado che nele nove pagine sia pochi dati e la se sia posizionada a metà schermo e se vedeva tuto bianco.-


Bye '73 de Roby.-
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El novo piano del trafico

Messaggio da babatriestina »

grazie, go visto e go finido


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: El novo piano del trafico

Messaggio da Nona Picia »

babatriestina ha scritto:dopo do pagine nol va avanti
Alora no me xe capitado solo a mi.... :cheezy_298:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: El novo piano del trafico

Messaggio da Piereto »

Go compilà anche mi el questionario. Ma el me par tropo ligado alle idee de sta giunta ,de far percorsi a pie, piste ciclabili,tanto verde e oasi per intrattenimenti anziano - giovanili,inveze de ocuparse de parchegi e viabilità. I negozi del centro dove che se fa la spesa ogni giorni i sparisi,e xe oramai 60 ani che se dopra la machina per moverse, e co se fa la spesa, xe per impignir la dispensa ,miga per comprar mezo litro de late e una sciopeta, e remenarse su e zo col'autobus co borse e pachi xe un disagio e non un progreso. Tuti i rioni ga problemi de strozature viarie,de postegi ,e pensar a una cità senza auti xe utopia. Per quel me sa sai che se trovemo davanti a un bel toco de carta pien de bone intenzioni .....che no troverà aplicazion,perchè ? Primo no xe bori per espropri,secondo per questioni orografiche e climatiche girar in bici per cità xe sconsigliabile. La corsia per le bici devi eser larga almeno 2 metri. No la devi aver niente a che far coi pedoni che ga el suo marciapie,e la devi aver i sui semafori co la interseca pedoni e auti. No parlemo de quei do tochi de piste che gavemo . In viale miramare la xe larga 50 centimetri e do bici in senso oposto no pasa,e per ragiunger draga santelia xe salita e tute do promisque coi pedoni. Me par voio ma no poso e tanto fumo in tei oci. Po se anche se costruisi i parchegi chi riva a pagarli ? Prezi popolari per la sosta in specie noturna ?


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: El novo piano del trafico

Messaggio da Piereto »

Adeso, cioè ne le giornate festive de la la bela stagion, i darà luogo a un chiusura parziale de via mazini. ( in atesa de cambiar tuti i sensi de circolazion e serar dove che ghe piasi , e tuto su la nostra pele ) No son contrario a cambiar, ma trovo che tropo spesso el tacon xe pezo del buso. El trafico va visto da più punti de vista. I auti esisti da cento ani. In questi ultimi trenta el numero de lori a Trieste xe sempre isteso. Cosa xe che gà sempre mancà? El posto per meterli che no pol eser la strada a causa de le dimensioni dei auti. Le strade de la nostra cità cioè el centro storico xe sta fate per caminarghe e per far spostar le merci coi careti a man o tiradi da le bestie. Alora se vol tornar per ragioni economiche dei negozianti a riutilizar le strade solo per i pedoni e per moverse un poco più velocemente anche co le bici. Xe oramai 50 ani che tuto el mondo funziona coi auti, ma noi no gavendo i bori per costruir i parchegi volemo le aree pedonali. Quei prima de noi gà costrui edifici publici, scole e ciese e strade che usufruimo gratis ma no semo sta boni de far parchegi e che dovesi eser anche lori gratis. (so za che me dirè che in realtà se paga tuto ogni giorno e che la parola gratis no esisti, ma in origine esistiva i lasciti e le proprietà comunali, cioè de tuti i citadini) . Se i auti ne gà cambià, anche el comercio sta cambiando. Andar comprar un pacheto nel negozio soto casa no xe più. Se compra al super o iper mercato o al centro comerciale che xe fora del centro, e adeso anche no più ( anche i centri comerciali i comincia a eser svodi de roba e de gente ) perchè per internet costa de meno e i te porta la roba a casa. Per portarte la borsa de la spesa soto casa gaveremo de novo un auto che transita per l'area pedonale, che po tanto pedonale no xe perchè oltre le bici xe i mezi publici de servizio e i camion per le proviste dei negozi. A mi me par che xe solo un gran lavorar ma che se torna po al punto de prima. Fintanto che esisti l'auto bisogna crearghe un posto per tinirla.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El novo piano del trafico

Messaggio da babatriestina »

mah, no so... per cominciar i triestini automunidi vol due posti per tegnir el auto, uno soto casa e un in centro dasvanti a ogni negozio dove che i se ferma. e tuti do gratis, ovviamente.
Mi guido de quasi mezzo secolo, e za co go ciolto la patente sta roba cominciava a deventar impossibile. Po tuti ga ciolto la machina e grazie anche ala benzina yugo e ai buoni benzina le machine se ga moltiplicado e semo d eventai come fasoi in pignata. proprio sti ultimi 30 anni mi go diminuido sempr epiù el suo dela machina, anche perchè xe cressudo le numero dei mezzi pubblici.
Vardo el città dove che vado, in Francia, Austria,, Germania per i dir i posti più vizini: centri chiusi ale machine, o limite de velocità a 30 km/h, fati rispetar de continue cunette che se no te li rispetti te se scassi la machina... epur la gente vivi anche dentro. se se vol far la spesa col auto se va in periferia e inc entro i se movi in bicicletta ( quela che oror! qua a Trieste o se dopra sul marciapie o se se la porta in machina in carso) no a pie. esisti uan roba , el careto dela spesa uso trolley che go anche mi, anche se devo dir che i marciapie sconnessi me lo ga scassado fin a spacar le riode ... fin che insisteremo a pretender de moverse tuti in centro cola machina no se moveremo più. El pedon po xe misun quan m*** i semafori xe fati in funzion del e auto: el verde penonal in molti semfori dura 6 secondi,c ronometrai, meno dle tempo che servi per atraversar la strada. Po 10 secondi de giallo e un minuto de rosso per lassar passar le machine. po se nei 6 secondi passa i pompieri o la croce rossa, vol dir due rossi, fermi, magari soto la piova, la bora, el sol spacapiere.. ma cossa vol sti pedoni! che i vadi in machin a anche lori!
el atrenativa xe serar del tuto i centri, scoraggiar chi che ghe abita e trasformarli in enormi megauffici che se svoda del tuto de sera.. meno l e osterie...
i se zoga a cambiar un senso unico, aprovar de serar una strada ma no i riva no solo a impedir le soste in divieto "normal" ma anche quele in seconda fila oltre el divieto, e e l tuto a danno dela scorevolezza del trafico. perchè le auto in seconda fila vol dir una fila de meno libera ai semafori, e quindi spesso attesa ai semafori per due o tre rossi. Nonostante i tempi a favor dei automobilisti. Adesso cola crisi me par de veder un poche meno de machine, ma no me par ancora tanta miseria de farghe sparagnar la benzina..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: El novo piano del trafico

Messaggio da Piereto »

Eco : xe uficiale, adeso gavemo Via Mazini chiusa al trafico. Cusì diseva el giornalista. Beh no xe tuta la via ma solo un tocheto da piaza Goldoni a Via San Spiridione., ma cruciale perchè obliga i bus a far el giro del mondo e contorsionismi vari e sopratuto i pasa tuti per el corso. I ga anche dito che xe un esperimento per veder se el trafico reggerà alla chiusura de la galeria de Montebelo, e che se se pol colegarse a un sito del comun per far le proprie proposte o rimostranze. Diria che semo ben messi. Anche un muleto capisi che per el Corso paserà altre 8 nove linee de autobus per andar in Piaza Goldoni, e che serando la galeria de Montebello i automobilisti per no andar fin Sant'Andrea e su per baiamonti i girerà per le galerie de Sandrinelli per andar verso valmaura. Via Baiamonti che za ogi xe sempre cariga de trafico diventerà ancora più intasada. Che i comercianti de Via Mazini i gabi una loro compensazion col Comun ? :P


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: El novo piano del trafico

Messaggio da Piereto »

Co la chiusura de via Mazini gaveremo anche el corso intasà e cusì se poderà dir che ghe vol el corso pedonalizà, e i cervelloni studierà dove mandar i autobus. Me vien in mente dove mandar sti cervelloni del piano del trafico, ma no ve lo digo.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El novo piano del trafico

Messaggio da babatriestina »

i bus, xe za ciaro e spiegado che farà el giro per via Valdirivo verso el mar e el Corso in suso. Cussì casca la pedonalizzazion del Corso. Via Mazzini iera proibida al traffico dele auto private de oltre 50 anni, che mi de quando che go la patente no la go mai poduda percorer..
comunque dura fin al 5 luglio e xe sperimental, vederemo ( ga dito el orbo, diseva mia nona..)


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: El novo piano del trafico

Messaggio da Nona Picia »

I bus farà el giro che fazeva ogni sabato e domenica. el tuto per circa un per de mesi e dopo? Se co comincia i lavori dela galeria de Pzza Foraggi i sospendi e torna el percorso normale e dopo denovo i riprendi coi giri, sa che confusion che sarà? Forsi no per mi e altri, ma i più veceti che ga poaca memoria e gambe deboli gaverà qualche problemin in più.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El novo piano del trafico

Messaggio da babatriestina »

piazza Foraggi me par ch eno ghe n'entri con questo piano.. anche mi a volte de sabto me dimenticavo e andavo a zercar el bus dove ch enol assava.. po se se abitua e xe relativamente poca diferenza. Per mi che stago rente di Piazza Goldoni xe bastanza diferenza..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: El novo piano del trafico

Messaggio da Piereto »

Mi gavesi risolto el problema del calo de acquisti che gà i comercianti e cusì no ocoresi zone pedonali. No se ghe rinova più le licenze ai centri commerciali e supermercati annessi ,e alora torna a verzerse i negozi in centro. e forsi torna anche i abitanti. E se ghe zonta anche el divieto de doprar le machine in te le vie del borgo teresiano e quindi tuti col bus.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: El novo piano del trafico

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Piereto ha scritto:Mi gavesi risolto el problema del calo de acquisti che gà i comercianti e cusì no ocoresi zone pedonali. No se ghe rinova più le licenze ai centri commerciali e supermercati annessi ,e alora torna a verzerse i negozi in centro.
E tuti 'nderia a comprar a Capodistria o in Friul...


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: El novo piano del trafico

Messaggio da Piereto »

Capiso MSPC perchè negozieti pici come una volta vol dir prezi più cari anche perchè i negozianti noi xe proprietari del local, ma se devi zontarghe el costo de la benzina per andar in friul, e comunque anche i comercianti del centro de Udine xe mesi sai mal come quei de Trieste, perchè intorno Udine xe pien de centri commerciali. (un poco tropi per sta Regione). Per Capodistria el discorso xe diverso a causa de l'iva e de le tase diverse in te la slovenia. El guaio dei centri commerciali xe che la varietà de la merce xe sempre la stesa perchè se devi comprar grandi quantitativi per tinir bassi i prezi e quindi la poca produzion de un prodoto la vien emarginada e la risulta cara, (no tinimo , no gavemo, noi fa più, la provi in Friul o a Padova) ma nel picio negozieto te la podesi ancora trovar. Comunque intasar el corso de coriere e con za un imbuto per entrarghe da le rive come deso per via canalpiccolo e in prospetiva de trafico che no poderà andar oltre montebello verso valmaura, no xe una bela pensada.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: El novo piano del trafico

Messaggio da Nona Picia »

E ogi xe cominciada la novità.....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El novo piano del trafico

Messaggio da babatriestina »

ve saverò dir se xe blocado qualcossa incentro o se tuto va normalmente


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: El novo piano del trafico

Messaggio da Nona Picia »

A mi me xe andà tuto lisso....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El novo piano del trafico

Messaggio da babatriestina »

mi vedo tuto normal... solo un poca più de gente ala fermata dle bus de via Gallina, che se ga zontado la 10. E più svoda la pensilina per i bus 9, 10, 11 etc in piazza Goldoni.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Trieste e i trasporti”