la piattaforma logistica

Via nave, via treno, i tram, i autobus, ... tuto
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

la piattaforma logistica

Messaggio da Piereto »

Con l'ultimo decreto sblocca no so più cosa, i gà finalmente deciso che se pol incominciar a realizar le infrastrutture programmate. Quindi anche la piattaforma logostica , 132 milioni de euro (ga dito el gazetin radio) ma el nostro superamato Piccolo nianche una riga perchè el la ga a morte co la gestion del porto che come tuti savemo no xe in man de la sinistra. Cusì ieri solo a dir de la terza corsia dell'autostrada e ogi finalmente la piattaforma, ma solo per contarte de tuta la storia che xe sta imbastida col TAR per blocar la gestion Monassi del porto. Poi silenzio glaciale sui commenti positivi dell' amministrazion Monassi.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: la piattaforma logistica

Messaggio da babatriestina »

sta piattaforma logistica xe come la fiaba de sior Intento, me par a mi..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: la piattaforma logistica

Messaggio da Piereto »

Finalmente oggi sul Piccolo un articolo a tutta pagina , no su la piattaforma..... , ma su la causa pendente al Tar che la CGIL ghe ga intentado contro l'amministrazion portuale per 4 assunzioni, e in un canton in fondo pagina che i lavori comincerà in gennaio del prossimo anno, e niente sul fatto che el traffico portuale xe in grande aumento. Sempre più.......parziale.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: la piattaforma logistica

Messaggio da babatriestina »

Go qua davanti de mi la pagina 18 del giornal:
la prima metà xe un articolo de Corrado Barbacini sul indagine ala Corte dei Conti, la seconda metà un de Silvio Maranzana sula piattaforma logistica
questo el breve articolo online de ieri, nel dubbio lo riporto ( che no vadi perso in futuro..). Magari farò anche una foto de uel de oggi, s eno i lo metti online completo..
Il raggruppamento di imprese guidato dall’impresa friulana di costruzioni Icop e composto anche dallo spedizioniere e terminalista triestino Parisi, da Interporto Bologna e da Cosmo Ambiente ha firmato stamattina il contratto con l’Autorità portuale per la realizzazione e la gestione del primo lotto della Piattaforma logistica del porto di Trieste che sorgerà nel’area compresa tra lo Scalo Legnami e la Ferriera di Servola.

LEGGI ANCHE:

01__WEB
Piattaforma logistica, Mantovani ko al Tar
Respinto il ricorso del colosso padovano. L’appalto per la realizzazione e la gestione resta alla cordata di Icop e Parisi
La firma è avvenuta a tre soli giorni di distanza dalla sentenza con cui il Tar ha bocciato il ricordo della cordata concorrente composta da Mantovani, Samer e Venice green terminal.

Secondo quanto annunciato in una conferenza stampa dalla presidente dell’Authority Marina Monassi i lavori, per un valore di 132 milioni di euro, potrebbero partire già nel mese di dicembre.

Tutti programmi che fanno i conti senza considerare l'annunciata intenzione di Mantovani di rivolgersi al Consiglio di Stato: un ricorso che pesa sull'intera opera come un macigno e che mettono il tutto in forse.
però giusto ben che se parlva, no capisso ben un passo:
Nel progetto della cordata che ha ora il via libera secondo le parole di Francesco Parisi soprattutto container. "Ci sono tante città, non ultima qui accanto Venezia- aveva specificato Parisi-che hanno due terminal container.Ma ieri Petrucco ha smentito anche questo "Non è vero-ha detto-faremo merci varie anche se non è escluso che vi sia anche qualche container"

Adesso,da non esperta, anche per i altri possibili non esperti, farò diverse domande, che più volte go cercado de aver rsposte ma mai go capido tutto:
1 la prima Cossa xe una piattaforma logistica? facile, me dirè voi, googla.. go googlado a suo tempo, go domandado e e risposte xe stade tante, troppo... qua xe wikipedia http://it.wikipedia.org/wiki/Piattaforma_logistica
ma in pratica mi me domando: xe attrezzature fisiche? qualchedun me diseva sì, xe come gru che sposta direttamente dela nave ai tir... altri no, che xe come software de gestion, programmi, autorizzazioni.. altri che xe modifiche dei moli e dele banchine...
qua le articolo spiega che xe i soldi per una prima parte ( primo lotto) banchinamento dello spazio fra scalo legnami e ferriera. Come dir un molo novo? no un aiuto al atual molo VII?
2 in sto caso, perchè se vol far una banchina nova inveze de doprar e migliorar quel che xe za? o el molo VII xe za piataforma logistica?
3 piattaforma logistica e piastra logistica xe istesso?
4 chi xe Petrucco che compari nel articolo ma nol xe presentado prima?
5 perchè Parisi e Petrucco- stando al articolo- se contraddisi?
6 la zona nova che i vol far banchina nova e piataforma xe vizin o lontan del cosiddetto sito inquinado?
7 ghe xe motivi d e preferir "merci varie" ai container? che po a mi le due robe non me par in contraddizion, perchè i container no pol tegnir merci varie? o go capido mal qualcossa?

ultima domanda, assai stile Cittadella " Xe più" Parisi o Samer?

Grazie a chi che me spiegherà...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: la piattaforma logistica

Messaggio da babatriestina »

Ultima domanda: cossa ghe xe atualmente fra scalo legnami e ferriera?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: la piattaforma logistica

Messaggio da Piereto »

Mi credo che podemo dir che la logistica se interesa del sistema de rifornimento de merci e quindi riguarda el modo de trasportarle de tinirle in deposito magari in man de un solo operator ( me par tanto una nova parola per esprimer un conceto vecio : el porto ). Cioè sto operator el ga anche i mezi per trasportar ( el podesi aver navi ,container, cari feroviari,Tir . El miglioramento del molo 7° xe za aprovado con un paregiamento de molo e una picia slongada. El aumento dei trafici richiedi novi spazi che el molo 7° no po dar più e quindi ocori un novo spazio per el deposito e la movimentazion, podesi anche eser aree coperte de magazini. Ergo la piataforma logistica o molo 8°. Tra scalo legnami e la feriera sotto el colle de Servola xe una zona dove che i butava de tuto (principalmente la feriera, e dove che una volta i demoliva le navi).Quindi se trata de far banchina nova , de imbunir meio. Più tardi col secondo lotto forsi i farà el molo in fora coi pai come el 7°. Le merci se le pol meter anche in un container, ma de quel che capiso me par che se parli de merci cosiddette varie cioè sciolte e che no xe pratico tenir in container. Quindi se tratasi de meter gru de far collegamento ferroviario e su gomma, forsi anche riparar o far container, in ultima analisi novi posti de lavor. El sior Petrucco credo xe el capo del ragruppamento de imprese che devi realizar l'opera. Alla domanda de la citadella diria che tuti e dò i se da sai de far , e che Samer se ocupa prevalentemente del trasporto turco su goma.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: la piattaforma logistica

Messaggio da babatriestina »

ok la logistica xe la gestion in general, ma la piattaforma ga dei precisi costi e costruzioni. te disi intanto organizzazion de magazzini e po vegnerà el molo..? insoma, no solo attracco e sbarco ma anche magazzinaggio e trasporto fora.. del porto fin adirittura a destinazion?
per capirse: riva un carigo de... vestiti cinesi no solo per i negozi qua ma per acquirenti ungheresi... la piattaforma gestissi tuto, el sbarco, el meter su treno os u gomma fina al arivo al cliente ungherese? o la sua competenza finissi co la roba va fora del porto?
la zona xe inquinada o meno? no digo de controlar noi se ne par sporco, digo se la xe inclusa in quela zona ben definida come "sito inquinato" che qualchedun insinuava anche che i ga incluso un poco d e più per sicurezza.

scusè le domande terra terra, ma per capir a volte ghe vol.. vedo se go una foto che mostra la zona.. de l'ultima volta che son passada col Delfino Verde tornando de Muja


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: la piattaforma logistica

Messaggio da babatriestina »

saria sta zona qua?
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: la piattaforma logistica

Messaggio da Piereto »

Si la zona xe quela verde a sinistra dei fabricati de la feriera che dovesi far parte del secondo stralcio de lavori, e se vedi de drio i capanoni col teto tondo del scalo legnami. Credo che gavemo anche una cartina dele zone portuali. Comunque la logistica volesi dir cior le straze cinesi dell'esempio e portartele fin soto casa, con un solo pasagio de man, cioè con un solo costo e tempi brevi de consegna. L'area i ga dito che la xe in parte inquinada ma el penultimo ministro ( Clini ) me par che el ga fato chiareza sul argomento. Go tirà zo dal sito dell'autorità portuale l'argomento che ne interesa.

Piattaforma Logistica
Il progetto prevede il banchinamento dello spazio incluso tra lo Scalo Legnami e la Ferriera di Servola per un’area complessiva di 247.000 m2 di cui 140.000 m2 attualmente occupati da specchi d’acqua.
L’opera è suddivisa in due stralci.
Valore progetto del I° stralcio: 132 mln di Euro
copertura dell’intervento:
• 70 mln di fondi nelle disponibilità di APT;
• 32 mln Legge Finanziaria delibera CIPE 32/2006;
• 30 mln a carico del privato.
Dati tecnici del I stralcio:
• Superficie complessiva (ha) 12,27
• Lunghezza banchine (m) 480,0
• Area banchina pensile (ha) 6,52
• Volumi bonifiche a terra (m3) 24.884,0
• Volumi bonifiche a mare (m3) 10.456,0
L’Autorità Portuale di Trieste ha inoltre programmato il II° stralcio funzionale dell’intervento, consistente nella realizzazione di una banchina in prosecuzione per circa 600 m verso quella attualmente utilizzata dalla Ferriera di Servola. Il valore complessivo dell’investimento ammonta a 184,5 mln di Euro, attualmente in attesa di copertura finanziaria.

COLLEGAMENTI FERROVIARI ED INTERMODALI
Statistiche - Traffico ferroviario
Un ruolo vitale nella catena logistica incentrata sul porto hanno i collegamenti e i servizi ferroviari. Trieste infatti è il più importante porto ferroviario del Sud Europa, dotato di 70 km di binari che servono tutte le banchine e rendono possibile la composizione dei treni direttamente nei terminali.
Oltre al trasporto contenitori via treno, un’importante fonte di servizi intermodali nel Porto è oggi rappresentata dallo sviluppo del trasporto combinato non accompagnato, che permette di caricare sul treno solo il semirimorchio.
I servizi ferroviari disponibili raggiungono con frequenze diverse Austria, Germania, Ungheria, Repubblica Ceca, Slovacchia e Svizzera; per quanto riguarda i collegamenti nazionali le destinazioni sono Milano Certosa e Padova/Bologna.
La gestione dei servizi intermodali è curata dalla società Adriafer S.r.l., che organizza il trasporto intermodale, combinato e delle merci varie nel cosiddetto ultimo miglio in ambito portuale, nonchè dalla società Alpe Adria S.p.a., che cura l’integrazione di diversi segmenti tradizionali in un ciclo logistico unitario.
Una prospettiva di estremo interesse per Trieste è quella legata all’incontro degli assi strategici TEN-T delle “Autostrade del mare” ed i corridoi europei Adriatico-Baltico e quello Mediterraneo.
I terminali trasportistici esistenti nel Friuli-Venezia Giulia (porti di Trieste, Monfalcone e Porto Nogaro, autoporti di Gorizia e Fernetti e interporto di Cervignano) o in programma (piattaforma logistica di Trieste) si troveranno perfettamente inquadrati in questo asse strategico dello sviluppo europeo. In più Trieste è destinata a diventare il punto di snodo del corridoio Mediterraneo ed Adriatico-Baltico, che raggiungerà il porto polacco di Danzica attraverso l’Austria e la Repubblica Ceca. A questi assi intermodali terrestri si aggiunge, sul fronte mare, l’integrazione con il Progetto n. 21 “Autostrada del mare dell’Europa Sud Orientale” che prevede lo sviluppo dei collegamenti Ro-Ro e Ferry con Albania, Grecia, Turchia ed altri paesi rivieraschi del Mediterraneo, collegando il mare Adriatico al Mar Ionio ed al Mediterraneo Orientale


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: la piattaforma logistica

Messaggio da babatriestina »

"Autostrade del mare" Me par de gaverle sentide za nominar una trentina de anni fa... ma po?

ma vedo del sito riportado che "La gestione dei servizi intermodali è curata dalla società Adriafer S.r.l., che organizza il trasporto intermodale, combinato e delle merci varie nel cosiddetto ultimo miglio in ambito portuale, nonchè dalla società Alpe Adria S.p.a., che cura l’integrazione di diversi segmenti tradizionali in un ciclo logistico unitario." e alora la piattaforma logistica dovesso sostituirse a ste società?

legio de sti grandi progetti europei, che me pareva assai bei.. e adesso sempre più vedo che in Europa in sti ultimi tempi ognidun se tendi a serarse in casa sua.. :(


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: la piattaforma logistica

Messaggio da Piereto »

No solo " in Europa in sti ultimi tempi ognidun se tendi a serarse in casa sua", ma anche ogni porto italian se fa le scarpe un col' altro. Manca le direttive unitarie perchè vivemo a babele. Circa Adriafer o Alpe Adria, probabilmente el terminalista che ciapa in man la banchina nol xe proprietario de una società feroviaria , per cui el devi apogiarse a queste entità portuali, ma forsi sul molo VIII le robe cambierà.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: la piattaforma logistica

Messaggio da babatriestina »

che fin ga fato quel megaprogetto che voleva ampliar le banchine? che pareva che ala fin vegnissi come una banchina sola ma grandiosa?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Trieste e i trasporti”