El giardinetto de Piazza Vico

le aree verdi triestine, de una volta e de adesso, come che le xe, come che le volessimo
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

El giardinetto de Piazza Vico

Messaggio da babatriestina »

El giardinetto de Piazza Vico, quel che ga el busto de quel musicista... dove che fiorissi i narcisi in primavera..
ben bon, i lo ga rimesso a posto, cavade le erbe mate, anche se adesso semo in inverno vederemo se dura in primavera, rimesse panchine nove, piantai un per de alberi novi, un pochi de cespugli, un poco de giarina rossa...
però.. che nostalgia le vece panchine rosse de legno! ormai le sparissi sostituide de nove più solide..
Immagine
Immagine


Nevada
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 99
Iscritto il: mer 4 gen 2006, 16:35
Località: Barriera Vecchia

Messaggio da Nevada »

No resterà tanto in ordine, perchè purtroppo esisti gente maleducata che lasa pien de scovazze e ghe fa far bisogni ai cani savendo che va a giogar anche fioi.


Ciaooo Caty.-
Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Messaggio da Bilbo »

no xe colpa dela gente che ghe fa far i bisogni ai cani,

xe colpa dei cani che i lasa i loro paroni i giro, nele parti verdi e sopratuto sui marciapiedi.

se i cani fusi più educati no i laseria i paroni così abandonadi per strada col riscio che i vegni mastruzai.....


Bye '73 de Roby.-
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Xe passai quasi quattro anni, e ieri che ghe iero de passaggio go fato un per de immagini per veder quanto che dura, tegnimo conto che semo in inverno e quindi le piante no xe al meo..
gnanca tanto mal..
Immagine
e za che ghe semo, demoghe un'ociada al busto
Immagine
che xe su bozzetto ( ingrandido) de Paolo Trubetzkoy che xe ovviamente de origine russa, anche se el ga operado in Italia.
( per chi che sa el russo, su Wikipedia russo xe assai longo, el massimo delle immagini se ga su quel francese, me par..
El iera musicista, e quindi i ga anche messo sul retro una lira, ma in realtà la lira xe el pretesto per un ferro de caval, no se sa mai.. xe una certa leggenda..
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El giardinetto de Piazza Vico

Messaggio da babatriestina »

sarà pegola, ma no ritrovo gnanche le vece foto, le rimetto fatte ogi, el retro del busto

Immagine

Immagine

Immagine

le tre robe che manca podessi esser i tre leoni del stemma de Dalmazia, staccadi..ghe porterà pegola ai ladri!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “El verde publico”