Vigili urbani

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Oggi a S.Giusto alle 19 Celebrazion per el 147/o anniversario della Fondazion del Corpo de Polizia Municipale.


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

In una foto del calendario 2010 delle Edizioni Luglio ghe xe l'incrocio tra via via Carducci e via (Lucio :-D ) Battisti. Nel mezzo dell'incrocio ghe xe un vigile urban e per terra, sulla sua piattaforma, decine e decine de bottiglie e pacchi. La nota a fondo pagina scrivi che jera consuetudine portarghe ai urbani 'sti regaleti per le feste.... ve imaginé una roba simile ogi ? :-D


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41322
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto:In una foto del calendario 2010 delle Edizioni Luglio ghe xe l'incrocio tra via via Carducci e via (Lucio :-D ) Battisti. Nel mezzo dell'incrocio ghe xe un vigile urban e per terra, sulla sua piattaforma, decine e decine de bottiglie e pacchi. La nota a fondo pagina scrivi che jera consuetudine portarghe ai urbani 'sti regaleti per le feste.... ve imaginé una roba simile ogi ? :-D
Confermo, me ricordo benissimo: al incrocio fra via Carducci e via Ginnastica e Piazza Goldoni ( Lucio Battisti forsi no iera ancora nato :wink: o el doveva esser assai picio) in mezzo del incrocio iera un cilindro ( de legno?) dove che i tubi stava a diriger el traffico, spesso soto de un semaforo impicado in mezzo in alto, cussì bastava un solo semaforo, no 4 come che xe adesso. Per le feste, ma mi me par de ricordar che iera per la precision per l'Epifania, i usava scarigarghe regali, tipo panettoni, che i meteva in giro de sta pedana, un poco come che oggi se vedi i panettoni in giro per i uffici.. forsi per compassion che i stava là, in mezo dela strada, a diriger el traffico con tuti i tempi, al massimo ogni tanto i se riparava nei chioschetti de vetro che iera vizin.
Anni Cinquanta, diria.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8707
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

I la diseva "la befana de vigile" e ghe iera panetoni e altre robete, ma me ricordo anche, per tanti anni mesa là in bela mostra una Vespa che, mi go sempre pensà, i se tirava a sorte tra de lori.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Sì, iera la befana del vigile, me ricordo che andavimo a far el giro in cità per veder chi che gaveva ciapà e chi no.....dela vespa no me ricordo, però, ma forsi a mi no me interessava :lol:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
potter
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 49
Iscritto il: mar 3 mar 2009, 21:00
Località: trieste

vigili urbani

Messaggio da potter »

confermo che l'usanza de portarghe regali ai "tubi" ( vigili urbani) jer per
la,Befana! Ga durado fi al 1954 , dopo che xe rivada de novo l?italia
xe fini tuto. John Paul Potter


...guera jera ,poco se magnava, Francesco Giuseppe Imperator e dopo de lu solo pajazi !
(Manlio Malabotta)
Avatar utente
ernesto93
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 185
Iscritto il: mer 2 dic 2009, 19:08

mi son del '56 epùr...

Messaggio da ernesto93 »

... me ricordo de Piazza Goldoni co' tuta la roba pei tubi messa per tera soto i pai dei semafori.

I semafori no iera come che i xe adesso ma la roba me la ricordo.

Go memorie de quando che gavevo 2 ani, perciò diria che almeno fin al '59-60, funzionava ancora


Avatar utente
ernesto93
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 185
Iscritto il: mer 2 dic 2009, 19:08

dirghe tubi...

Messaggio da ernesto93 »

co mi iero picio, dirghe "tubi" iera granda ofèsa per lori, e mi calcolo ancora adesso


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Vigili urbani

Messaggio da AdlerTS »

Su l'ultimo il Tuono iera alcune belle foto de Cerini, tratte dal libro “La Polizia triestina dal 1945 al 1954” de Silvano Subani ... me domandavo se qualchidun lo ga letto ?


Mal no far, paura no gaver.

Torna a “El nostro dialeto”