Dialeto strento

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Dialeto strento

Messaggio da babatriestina »

oviamente el cafè turco in Grecia xe un cafè greco o semplicemente un cafè. Però a Corfù, co go domandado, aposta! un cafè i me ga dito espresso? e mi ghe go dito, no, greco! Ah la me scusi, no gavemo.. che figura! go ripiegado su un cafè fredo...
istesso una mia amica in Serbia ga domandado un cafè turco e i la ga vardada de bruto, Co la ga dito Ma cossa devo domandar? i ghe ga dito. Un cafè!!
istesso el donerkebab in Grecia xe gyros, le polpete tipo cevapcici che xe kebab in turco de lori xe koftè... i spiedini rasnici no me ricordo in turco ma in grego xe souvlaki...
ma stago finindo de leger un libro sula storia turca, scrito de un turco, ma no in turco, in francese, che riva fin ai ultimi ani: ben, sti turchi xe bastanza tremendi! sopratuto de quando che no i xe più otomani, ossia un impero un tantin multietnico, i ga deciso che la Turchia xe turca, ossia che i turchi etnici xe i citadini de serie A e i altri de serie B, cussì, riassumendo in breve centinaia de pagine del libro.. adiritura xe stado un periodo che i ga zercado de sostegnir che el turco xe la lingua primordial dela quala xe vegnude tute le altre lingue...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “El nostro dialeto”