Importanti romanzi triestini

Libri de autori triestini o dintorni o su Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Importanti romanzi triestini

Messaggio da rofizal »

De "I Misteri di Trieste" di Adalberto Thiergen (alias Tito Dellaberrenga) e P. Dr. Generini devo averghene za parlado. Adoro sta opera che custodiso gelosamente nela mia biblioteca, nela versione originale del 1858 (4 volumeti).

Adeso go trovado una segnalazion (seria) de altri do romanzi nostrani :
"Raffaello" de Elda Giannelli
e
"Amore fatale" di Straccavozi.

Qualchedun li ga leti?

A proposito de leteratura triestina, go trovado anche in rete una interesante tesi de laurea de Luisa Carrer intitolada "La Favilla (1836-1846): giornale triestino di Scienze, Lettere, Arti, Varietà e Teatri", dove che la parla de l'ambiente leterario triestino de quei tempi. La podè trovar a http://www.tesionline.it/default/tesi.asp?idt=1101. Per scarigar la tesi completa me par che ghe voli registrarse sul sito, e no so se lo scarigo sia gratuito (ghe xe la "minaciosa" figura de un carel). Podè comunque darghe un'ociada a l'indice e ad alcune pagine, za queste interesanti.


Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Confermo che per scarigar la tesi integrale ocori pagar, e no poco : ben 24 euro !!! (più de un libro). Se se la vol su carta, costa altri 24 euro (e semo a 48!) , su CD rom invece altri 12 euro. De questi, detrate le spese, el 50% ghe va a l'autor e el 50% al sito ospitante.

Sarà invitante per qualche neolaureato el fato de poder guadagnar qualche euro con la tesi (ma quanti spendi quele cifre senza aver nianche un libro?), ma me domando come mai nei altri paesi tesi e ricerche importanti vien mese a disposizion gratuitamente e anzi, se un richiedi, vien concesa anche la publicazion dele stese (senza fini de lucro e citando la fonte originale)? Mi credo che qua de noi sia qualcosa che no quadra, o semo i unici furbi o i unici stupidi... Capiso i problemi dei poveri muli (e mule) che se trova una laurea in man ma no i trova lavoro, ma no xe cusì che se risolvi i problemi. Devi eser lo stato a finanziar la cultura e le ricerche, a meno che no volemo restar un popolo de ignoranti. Xe el solito discorso, de cui i parla tanto anche in sti giorni per i vari media....


Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Zercando ancora su Adalberto Thiergen, go trovado in rete un documento presente nel Catalogo Palatino (http://ferrovia.bncf.firenze.sbn.it/palatino/). Da quel che vedo el xe riproducibile quindi ve lo riporto in alegato.

Xe interesante, perché testimonia la sua apartenenza ala Società Triestina contro il Maltrattamento degli Animali e la presenza in detto catalogo de pubblicazioni per questa società, compilade dal Thiergen. La scheda xe datada 1853.
Allegati
Scheda
Scheda


Torna a “Libri”