Veit Heinichen

Libri de autori triestini o dintorni o su Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Messaggio da Zigolo »

Go leto, bruta storia. Ma el me par bastanza abile per vignirghe fora e magari anche per girarla a suo favor.

Se po' i sui sospeti xe fondai e i riva a smascherar qualche manigoldo locale, el ghe fa anche un servizio ala cità.


Franco
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 214
Iscritto il: mar 4 nov 2008, 12:21

Messaggio da Franco »

Nona Picia ha scritto:Oggi sul Piccolo Heinichen parla del suo giallo personale e vero: lettere anonime che e ricevi lui e i sui amici da un anno a questa parte. :'-(
Orca!!! E chi xè che ghe le scrivi?!?!?! :-D :-D :-D


[url]http://carsosegreto.blogspot.com/[/url]
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41330
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

beh, se el xe anonimo no se dovessi saver chi che le scrivi! :-D :-D :-D :-D
ma oggi ( o ieri..) iera un secondo articolo, che disi che el ga dovudo provar che le accuse xe tute false ( come sempre, i ga tirado fora pedofilia, sporchezzi..). I sospetti xe su un che el disi che el gaveva frequentado, ma i se domanda se no ghe xe qualchedun drio.. ( la solita dietrologia)


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41330
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re:

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto:Veit Heinichen ga scritto anche un libro sulla "cucina triestina": insieme con Ami Scabar el presenta "Trieste città dei venti", ancora da pubblicar. La TV tedesca e svizzera però ghe ne ga za ricavado un documentario .
i lo ga tradotto in italian de recente e lo go ciolto oggi.
De quel che go visto, bel.
E de tegnir presenti le ricette della Scabar. Soprattutto le spiegazioni e i comenti sul pesce.
El bel de Heinichen xe che el vedi la Trieste contemporanea con oci de un vegnudo de fora, quindi senza portarse drio come dir nel sangue le lotte el noi, ma lori, ma quei altri, ma prima iera meio/pezo... le riflessioni sule rivalità con Capodistria, che inveze se dovesi far sistema in concorrenza coi porti del Nord, xe esemplari.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41330
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Veit Heinichen

Messaggio da babatriestina »

a quasi due settimane dalla mia presentazione, i prossimi giorni il libro verrà presentato ufficialmente come novità ( il Piccolo di Oggi) :-D :-D :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Libri”