Raffaello de Banfield

Libri de autori triestini o dintorni o su Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41323
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Raffaello de Banfield

Messaggio da babatriestina »

Lunedì 16 aprile sarà presentato un libro, intervista- autobiografia di Raffaello de Banfield-Tripcovich, musicista, compositore, nonchè figlio di Goffredo de Banfield, l'Aquila di Trieste.
La somiglianza fisica fra i due è notevole, e sono due veri gentiluomini come se ne trovavano una volta, ma mentre il padre conservò, a mio parere, sempre l'impronta del militare, il figlio è soprattutto un musicista e un mecenate.
Direi poi un intellettuale europeo, la Mitteleuropa gli starebbe quasi strettina, visto che è nato in Inghilterra ed è vissuto molto a Parigi, oltre che a Trieste.


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Te disi che lo compro ;--D ?


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41323
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Intanto, se te arivi, va a veder la presentazion, cussì te vedi el Baron in carne e ossi, credo che el zopighi un fiadin, el devi aver anca lu i sui annetti.. e pensar che de giovine el iera propio bel!


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

In città lo go visto ogni tanto ... dubito però che i me dia ferie de lavor per andar a scoltarlo ;-D

Casa dovessi aver una vecia copertina de un setimanal con lui e famiglia, se la trovo la meto qua.


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Re: Raffaello de Banfield

Messaggio da ffdt »

babatriestina ha scritto:Lunedì 16 aprile sarà presentato [...]
te sa indove? e a che ora? ... :-)


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41323
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Raffaello de Banfield

Messaggio da babatriestina »

ffdt ha scritto:
babatriestina ha scritto:Lunedì 16 aprile sarà presentato [...]
te sa indove? e a che ora? ... :-)
17.30 al Ridotto del Verdi
Autrice del libro Liliana Ulessi


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

grassie :-) me go ciolto nota :-) ... se rivo vado volentieri :-)


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

ghe iero ... no so cosa dir ... sai gente, ma de cuei che i ga parlado un el ghe ga fato 'l necrologio (el mato el sta poco ben ma 'l xe vivo) ... ma convinto ... e che bon che 'l iera, e che bravo che 'l iera, e che bela persona che 'l iera ... va ben, ah ... i dixi che ste robe xlonga la vita :-)

comuncue eco cua una bruta foto che go fato de la sala de 'l ridoto de 'l verdi co' la gente e la tola :-) ... me sa che go de ciorme un cavaleto :-)
Allegati
mid_pict0074.jpg


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

sta cua inveze xe come che mia fia ga sintetizado la stesa situazion ... la ga fato prima ela a far el pupolo che mi a far la foto e la ga fato un lavor piu` bel ela ;-D (lo publico a suo nome co' la zonta de 'l "No Derivative Works")
Allegati
d1.jpg


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41323
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

in prima fila la moglie, la sorella, i amici, i principi de Torre e Tasso... el libro parla soprattutto dela sua esperienza artistica, dela direzion artistica del Verdi.. e a proposito de slongar la vita, xe una lettera de Magda Olivero del 2006.. i sui annetti la li ga ecome!
Presente anche la marchesa Carignani con una colana nova...

per el rapporto con la musica, lu parla soprattutto de sua mama, e effettivamente in teatro go sempre visto lu, la Baronessa Maria, e mai el Baron. Raffaello ( Falello) iera sempre molto gentil e disponibile e anca co iero picia se gavevo de domandarghe qualche spiegazion de musica o de opera el me scoltava e el me spiegava tuto pulito!
Ultima modifica di babatriestina il lun 16 apr 2007, 21:18, modificato 1 volta in totale.


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

ah si ... tuti i relatori i xe stadi bravi, ma me pareva che no i gavesi sai cosa dir ... va ben che per un libro su la vita de una persona se conta cualcosa de la vita de sta persona, pero` isteso me pareva che forsi i podeva eser un pel piu` curti ... de la stesa idea anca mia fia ;-D (de novo lavor suo e "No Derivative Works")
Allegati
d2.jpg


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

AdlerTS ha scritto:Casa dovessi aver una vecia copertina de un setimanal con lui e famiglia, se la trovo la meto qua.
1989
Allegati
banf0001.jpg


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41323
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Go ciolto el libro: interessante come contegnudo, ma diversi errori nele trascrizioni dei nomi e anca una didascalia sbagliada: xe scritto Nureyev e Fonteyn ( che no i scrivi mai giusto) e inveze xe Nureyev e Carla Fracci in Giselle.


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Nel libro, ghe xe una parte strutturada come un'intervista e me ga fatto sorrider due righe dedicade a suo papà, l'Aquila di Trieste (circa a memoria):

intervistatrice: "suo padre, Goffredo de Banfield, è stato un eroe di guerra..."
risposta: Gottfried von Banfield.

Questa risposta cussì secca, secondo mi, za delinea el personaggio.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41323
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto: Questa risposta cussì secca, secondo mi, za delinea el personaggio.
veramente, una risposta secca no delinea per gnente el Maestro de Banfield, che raramente xe tipo de risposte secche e al contrario xe sempre stado prodigo de risposte cortesi e dettagliade.
tanto xe vero che subito dopo continua le risposte sul Baron.. te ga letto ben el libro?

mi me ricordo che iero picia e go domandado ai mii "perchè nel Barbiere de Siviglia Rosina xe un soprano- leggero, se usava quela volta- e inveze sul libretto xe scritto contralto ( o mezzo soprano, no ricordo ben)?" e i mii che no gaveva alba, me ga dito "Provighe a domandar a Falello" e mi lo go visto in teatro e ghe go domandado, e lu me ga spiegado che xe vero, e che una volta i contralti rossiniani gaveva un modo de cantar che alora no se usava più e per quel al loro posto cantava i soprani. po xe vegnuda la Rossini-renaissance , i mezzosoprani rossiniani xe vegnui de novo fora ( Horne, Valentini Terrani..) e go veramente sentido Rosina cantada del mezzo soprano. El xe stado cocolissimo a spiegarghe tuto a una muletta curiosa come mi, credo sia el mio primo ricordo de aver parlado con lu.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41323
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

un'altra curiosità: El Maestro disi che a scola nol iera stado un allievo eccezional, però un mio ex collega, più o meno suo coetaneo e compagno de scola al Dante, me gaveva contado che a scola i ghe lo portava sempre come esempio de alunno particolarmente dotado e bravo.. forsi el Maestro no ga mai savudo :-D


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

babatriestina ha scritto:
AdlerTS ha scritto: Questa risposta cussì secca, secondo mi, za delinea el personaggio.
veramente, una risposta secca no delinea per gnente el Maestro de Banfield, che raramente xe tipo de risposte secche e al contrario xe sempre stado prodigo de risposte cortesi e dettagliade.
tanto xe vero che subito dopo continua le risposte sul Baron.. te ga letto ben el libro?
Mi intendevo che delinea el personaggio del pare :wink:


Torna a “Libri”