Leggere libri o meno

Libri de autori triestini o dintorni o su Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
refolo

Leggere libri o meno

Messaggio da refolo »

Leggendo sotto la sezion dei morti (mio zio, fradel de mia mamma el xe morto l'altro mese) l'ultimo della stirpe.
Go' trova' un'articolo chel va' dal 1978, sto curator del Piccolo, el se lamenta chei Triestini xe alquanto parchi nel legger libri!

La nostra citta' acculturata, anche se molto tradizionalmente. C'e' una pigrizia un grande d'isinteresse verso quello che e' nuovo. ( non son per niente meravigliada).

Non son mi una professoressa che so' tutto, ma leggendo robettine giornaliere non vol dir esser all'oscuro de robe quotidiane, quelle che se doveria saver senza interferir o criticar i altri paesi!

No cori verzer la Television, ma un'articoletto sapiente te fa' saver e capir tutto. Lui .....el sior Roberto Curci! disi chei Triestini xe pigri! non me meraviglio per niente.
Quel che xe fora linea (come quella del tram de Opicina?) niente conta pei triestini disinteressai de tutto quel che succedi.

Le vecie generazioni i leggi de piu' de quei dei giovani , che se riferissi solo ai alle pubblicazioni pamphelestiche sui scandali mondiali e i leggi la fantapolitica.
Trieste trascura i boni libri....Trieste, culturamente, e' meno viva di ieri e meno viva dell'altro ieri. Non esisti creativita letteraria...tutto se ga sclerotizza. E non dirme che sbaglio perche' vedo coi mii oci e sento con le mie orecie.

Se andemo avanti de sto passo, la nostra bella Trieste xe al bando de
de un gruppo de deficienti, che vol saver tutto e non sa' niente! perche'
i lassa la gioventu' all'oscuro de tutto! perche' mi' che son nata nel 35? so' piu' de quei del 82? qua' non digo politicamente, anche questo xe TABOO!

ma geograficamente-ne da' un senso de posseder una cultura che poderia assimilarse a quella dei altro paesi piu' o meno piu' istruidi de noi?
ma forsi sbagliero' ma me par de averghela intivada.

Maria aka Refolo


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

no xe solo che i triestini a no leger.. :( no so come che xe nel resto del mondo, ma in Italia assai poco i leggi... l'altroieri iero a ciorme un per de libri in libreria e iera un questionario che ala domanda "quanti libri te legi in un anno?" prevedeva 3 risposte:
a- fin a 3
b- de 4 a 10
c- de 11 in su

me ga impressionado sto de 11 in su, che saria po meno de un libro al mese, come valor minimo, visto che mi ghe ne legio do-tre- ala settimana...
resta po de domandarse che libri che se legi, mi vedo sti novi per cominciar caretti, perchè 18-20 euro prezzo normal per un libro novo xe circa 40 mila dele vece lirette, e po i xe anca bastanza grossi, che chi che ga de decorarase la libreria ghe va ben, e mi che go de trovarghe posto me toca spetar l'edizion tascabile, che comunque bon prezzo che sia la xe sui 8 euro, che xe sempre le sui 15 16 mila lirette..
ma anca mi son de una generazion che se ga fatto sui libri e che continua a crederghe e legerli.. tanti se contenta de vardar passivamente quel che ghe meti davanti la television, ben che vadi.. altri passa el tempo tacai al pc a insempiarse coi videozoghi .


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

babatriestina ha scritto:no xe solo che i triestini a no leger.. :( no so come che xe nel resto del mondo, ma in Italia assai poco i leggi... l'altroieri iero a ciorme un per de libri in libreria e iera un questionario che ala domanda "quanti libri te legi in un anno?" prevedeva 3 risposte:
a- fin a 3
b- de 4 a 10
c- de 11 in su
I doveva metter anche el "meno di 3" :-D


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto:
babatriestina ha scritto: prevedeva 3 risposte:
a- fin a 3
b- de 4 a 10
c- de 11 in su
I doveva metter anche el "meno di 3" :-D
te vedi sai diferenza fra "fin a 3"- che vol dir o 0, o 1 , o 2, o 3
e "meno di 3" che saria 0 o 1 o 2 ????
:shock: :shock: :-D :-D :-D :-D
diria che la differenza xe principalmente retorica, perchè in un caso la parola "fin a" ga una conotazion positiva e inveze "meno di" ga una conotazion negativa.


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

babatriestina ha scritto:te vedi sai diferenza fra "fin a 3"- che vol dir o 0, o 1 , o 2, o 3 e "meno di 3" che saria 0 o 1 o 2 ????
Qualchidun a tre non riva ;--D


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Oggi go scoperto a malincuore che un'altra libreria sera, quela dentro el "Giulia", che lavora fino a fine maggio. I paroni se disi dispiasudi, ma evidentemente la poca fame de libri della gente non ghe permetti de affrontar le spese ed i libri rimasti in negozio li vendi superscontadi.

In questa libreria che xe una bela scritta che disi "attenzione, leggere nuoce gravemente all'ignoranza". :?


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

In cambio, in via Mazzini dove che iera Tommasini, Ricordi verzi un negozio
de dischi più grande dove che, i disi, i venderà anche libri.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto:Oggi go scoperto a malincuore che un'altra libreria sera, quela dentro el "Giulia",[..] i libri rimasti in negozio li vendi superscontadi.
go fato scorta oggi, 25% de sconto su tutto. Bisogna dir che la xe picia e no molto specializzada, se trova più o meno quel che se trova un poco dapertutto: classici, romanzi de evasion, hobby, un poco de Trieste..in effetti no go trovado tuto quel che gavessi voludo.


refolo

tradizionalismo leggeri libri o meno!

Messaggio da refolo »

scusa Betta, ma ti' che te ne ga' dito che te ne ga' 4000, quanti altri xe stadi stampai? in un periodo de 10 anni assai pochi!......

Mi fazo 3 pullover al mese per sciar un scrittor sta 3 anni per scriver un libro? me go' promesso de scriver el mio in un anno.....ghe ga' volesto 3
per bubblicarlo?

Ghe xe assai burocrazia in tutto el mondo.....uno corii quell'altro vol ciapar al medaia.

Maria aka Refolo


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Copio / incollo ANSA

Il ministro degli Esteri, Franco Frattini, ha donato un centinaio di libri pregiati al carcere del Coroneo di Trieste. Lo rende noto oggi il direttore del penitenziario, Enrico Sbriglia, specificando che il dono rappresenta il mantenimento di una promessa che Frattini fece in una visita nei mesi scorsi, quando era vicepresidente della Commissione Ue


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

AdlerTS ha scritto:Copio / incollo ANSA

ha donato un centinaio di libri pregiati al carcere del Coroneo di Trieste.
Incuneaboli del Trecento? Rarissime e introvabili Prime Edizioni? La Bibbia di Gutenberg? :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Numeri extra de Playboy ? ;--D


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
McFriend
ixolan
ixolan
Messaggi: 407
Iscritto il: sab 29 dic 2007, 15:15

Messaggio da McFriend »

Ho letto che anche a quotidiani non siamo dei grandi lettori. Credo che il quotidiano più letto sia la Gazzetta dello Sport. Invece in altri paesi europei fanno delle tiratura molto alte. Invece con i settimanali siamo credo tra i primi. Un'altro aspetto che mi fa pensare e quando arrivo in una casa e non trovo neanche un libro. :shock: Forse sono troppo amante dei libri? :-D


My heart's in the Highlands
Avatar utente
serlilian
distinto
distinto
Messaggi: 1697
Iscritto il: sab 10 mag 2008, 21:03
Località: T.L.T.

Messaggio da serlilian »

Mah, mi me domando alora, se tanti no legi, come mai vien publicade quantità impressionanti de libri?. Co' me riva el catalogo dela Libreria Editrice Goriziana o del Tutostoria, o altri.... trovo ogni volta decine e forsi centinaia de libri novi che voleria comprar, ma no so più dove meter.
Gavevo leto anni fa che un scienziato, anche se el legessi 24 ore al giorno no 'l poderia mai leger tuti i libri novi che vien publicadi sula sua materia.
Saria interessante trovar le statistiche de quanti libri che vien publicadi in Italia e nel mondo.
Ogni tanto compro libri su Amazon, che xe una roba enoooorme. Dunque no se pol dir che la gente no legi e mi conosso anche giovini che compra tuti i libri che i pol, coi pochi soldi che i gà. Po' logico, ghe xe anche quei che se insempia guardando el Grande Fratelo, senza aver alba de chi che fussi George Orwell.


[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]

Torna a “Libri”