Spazzali: il secondo risorgimento

Libri de autori triestini o dintorni o su Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Spazzali: il secondo risorgimento

Messaggio da babatriestina »

Spazzali: il secondo risorgimento è un opuscolo di storia apparentemente scritto per le scuole, che nonostante l'apparenza del titolo il risorgimento italiano non lo tocca nemmeno.
é un libretto scritto credo per gli studenti delle scuole secondarie, da un nostro storico concittadino, sulla storia locale dalla metà Ottocento al 1945, con sotto a piè pagina le vicende a livello europeo che riguardano anche indirettamente Trieste. Interessanti le pagine verso la fine sul CLN triestino, vuol dimostrare che la storia delle tensioni non inizia col fascismo, ma ha radici più antiche, come gli storici non si dimenticano di ripetere, ma che i politici e dietro l'immaginazione popolare di solito omettono.
L'ho letto nei giorni scorsi.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Credo che le scuole medie e superiori ancora oggi difficilmente arrivi ad affrontar in maniera esaustiva la seconda guerra ed i suoi postumi.
Personalmente xe una de quelle robe che i me ga insegnado sempre alla fine dell'anno, in furia, e dopo stava alla volontà dei singoli approfondir o meno per conto proprio. :roll:


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

xe propio quel che se lamentava i muli sul Piccolo, ma digo mi, le scole ga o no ga una biblioteca? ghe xe o no libri sula storia contemporanea? cossa costa cior in prestito e leger? e i gavessi anca el vantaggio che no i vien interrogai in materia. Ma sti muli no ariva gnanca a concepir che se possi leger o studia se no in vista de l'interrogazion: la cultura personal prevedi altro :-D
El libro volessi far conosser meo la Resistenza italiana dele nostre parti, i sui legami col CNL Alta Italia e i sui problemi, ma el ciol le mosse de molto più lontan.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Speremo nella maturità: anche mi so mejo la storia ogi che no co andavo a scola :-D


Mal no far, paura no gaver.

Torna a “Libri”