Averla piccola

le bestie del Carso, ma anche quele cittadine..
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Averla piccola

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Oggi ierimo sula vecia provinciale da Basovizza a Sesana e mia moglie me ga fato fotografar ste averle piccole. Mi ganche no le vedevo e el merito xe suo e della machina fotografica che ga fatto vegnir le foto ferme.

Iera el papà che tegniva de ocio la situazion

Immagine

Intanto la mama più timida la se scondeva.

Immagine

[edit]Fonti meglio informate mi hanno spiegato che non si tratta di una femmina ma di un giovane[/edit]

E alla fine go sentì proprio mi :wink: el papà che ghe parlava ai fioi. El ghe diseva "Xe sabato sera, me racomando, comporteve ben, no ste far monade e sopratutto stè 'tenti al gato".

Immagine

Ma in dialetto go scritto ben "averla" o gaveria dovù scriver "gaverla" :lol: :wink:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Stupendi! :+9:
ma ghe vol ocio, che mi co li vedo, i me par tuti pagneroi..
ma el papà, che saria el mascio, xe quel più colorato e i fioi xe quei col papà? bravo papà, che se ocupa lui dei fioi, inveze de scarigarghe tuto ala moglie!
e grazie a tua moglie, che ga ocio!
e.. te ghe ga messo el sal sula coda, che i se ga messo in posa per la foto?


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

bei lori e bravi voi sia a vederli che a fotografarli :-) ... tanto per curioxita`, cuanto lontan i iera? :-)

Franco


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

ffdt ha scritto:tanto per curioxita`, cuanto lontan i iera? :-)
L'ultima foto, che po' saria la prima, sarò stà a 20-25 metri, ma le machine moderne no ga 'l telemetro e no le te disi la distanza, la fa tuto lore. La prima, perché son 'ndà più vizin intanto che i passava da un ramo a un altro, sarò sta a 10-15. Po' go taià un poca de roba e da 3000 e rotti da base son passà a 900, per la terza e a 1300 per la prima; po' le go scalade a 800, secondo i ordini :wink:

Comunque merito dela machina, merito de mia moglie, ma sopratuto, come diseva un mio amico, gavemo vu "una fortuna con la C maiuscola" :wink: :lol:


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Bei useleti e bele foto!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Mi zontassi anche el nome latin, cussì ne capissi anche chi che no conossi el nome italian, che in ogni lingua i nomi xe diferenti, ma el latin xe el solo nome scientifico, anche se se presta de meno a zoghi de parole :wink:
Leggevo de sto useleto, el xe migrator? cioè el xe de noi solo che in estate, o no?


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

babatriestina ha scritto: ma el latin xe el solo nome scientifico, anche se se presta de meno a zoghi de parole :wink:
Malpensada :lol: :lol: :lol: :lol:

Comunque xe mejo averla piccola, che no averla :roll: :roll: :roll:


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

babatriestina ha scritto:Mi zontassi anche el nome latin,
Mi te risponeria eam habere, ma siccome son bon te dirò anche Lanius Collurio famiglia Laniidae, Ordine Passeriformes :wink: I disi che se i vivi più a nord i vien a passar l'inverno qua, se i vivi qua (come credo questi) i va a passarlo più in basso. Tutti i libri conta la stessa storia, che i beca qualche inseto grosso e i lo incioda su una spina per salvarselo per dopo, solo che qualchedun disi che i se dimentica dove che i lo ga messo e altri invece che no. Fe voi, mi non go visto.

E se go sbaglià la classificazion coregeme (lo ga dito un papa posso dirlo anche mi). :lol: :wink:


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

sono piccolo ma crescero ha scritto:[...]eam habere[...]
xbalio de sai se traduxo con "a gaverlo"? ... come dir "no lo conoso"? ;-) ;-D


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

ffdt ha scritto:
sono piccolo ma crescero ha scritto:[...]eam habere[...]
xbalio de sai se traduxo con "a gaverlo"? ... come dir "no lo conoso"? ;-) ;-D
el sta scherzando e el sta tradusendo leteralmente aver-la : habere ( aver) eam ( quela , al accusativo) :-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

fin a "gaver cuela" (o "gaver cuel") ghe iero rivado, ma me mancava el "picia" ;-D e cuindi tra un "gaver ela picia" o "gaver lui" me son butado su 'l secondo ;-)

come che te vedi val sempre cuela che cuando che un studente no sa una risposta se 'l ga do posibilita` 'l imbrochera` sempre cuela xbaliada ;-D ... o forsi xe che 'l prof, capindo che no 'l sa ben, el ga bon zogo per remenarlo in te 'l ploc ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D

ciau ciau ;-D

Franco


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

scusa Franco, ma no pol esser dubi: eam xe solo che feminil!! :-D :-D al maschile saria eum


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

ahi ahi ahi ... me sa che sto giro me beco 'l exame de latin ;-D ;-D ;-D ;-D


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Dieci giorni fa, per la precision el 5 setembre, son andà a far due passi là del parco Globoiner, vicin l'area de ricerca e sula landa che xe tra le strade e el bosco (a proposito perché i ga recintà tuto?) go fotografà sto useleto

Immagine

El me par un'averla, e quindi le foto le meto qua, ma no me par che sia un'averla picola, anche confrontando la foto con quele prima. Chissà se zigolo me sa dar una man?


Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Messaggio da Zigolo »

Dài che te son subito andà nela direzion giusta :clapping_213:

E qua bisogna svelar alcuni retroscena.

sonopiccolomacrescero me manda el link de ste due foto disendo che come averla piccola no ghe bati tanto e che podarìa esser una capirossa giovine.

Mi vardo atentamente e, co' l'aiuto dei sacri testi, me sbilancio sula capirossa juv, che per mi xe al 99,99%.

Quel dubio residuo vien fugado grazie al fato che sonopiccolomacrescero fa rivar in qualche modo (e se no lo fazeva lu lo fazevo mi) le foto a una lista locale de birdwatching.

Qua i veri esperti conferma: Averla capirossa (Lanius senator), osservazion sai interessante per el Carso triestin.

Complimenti a tuti: ai esperti ma anche ai mezi che ogi gavemo a disposizion per far girar le notizie.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: averla piccola

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Questa xe un'averla piccola giovane fotografada soto Sagrado di Sgonico

Immagine

Spero de no sbagliarme.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)

Torna a “La fauna”