Domandina per Zigolo

le bestie del Carso, ma anche quele cittadine..
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Domandina per Zigolo

Messaggio da Nona Picia »

Caro Zigolo, una mia amica la me ga dito che verso la una de note la senti sempre dei useleti cantar e mi li sento al sei de matina coxe ancora scuro...Ti te saveria per caso de che bestiuze che se trata?


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Re: Domandina per Zigolo

Messaggio da Zigolo »

Nona Picia ha scritto:Caro Zigolo, una mia amica la me ga dito che verso la una de note la senti sempre dei useleti cantar e mi li sento al sei de matina coxe ancora scuro...Ti te saveria per caso de che bestiuze che se trata?
Quele che xe là anche de giorno :lol:

A ocio dirìa merli e sopratuto pettirossi usa cantar anche col scuro, complice anche l'iluminazion publica che ghe sfalsa el ritmo.

Comunque la matina presto xe normale: no i ga l'orologio ma i sa che presto fa ciaro.


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Domandina per Zigolo

Messaggio da Nini Naridola »

Nona Picia me ga dito che Zigolo me ga fato una domanda qua in "fauna": no la vedo e digo subito che de usei me intendo ssai poco ... forsi iera inerente all'iluminazion publica. Posso solo dir che a Sistiana gavevo un usel che me fazeva diventar mato de note: un chiu chiu chiu esasperante. Un giro che no podevo dormir (per altri motivi), me son alzà e go fato un per de "ronde" pian pianin intorno alla casa. Finalmente son rivà a identificar l'albero (un pino vizin a la stazion de Visoglian) e go visto, su un ramo, quel che me pareva un gufo o una civetta. Qualchedun dopo me ga dito che iera un assiolo: ogni volta che passavo de là (abastanza spesso) go zercà de vederlo de giorno. Ma chissà dove che el dormiva de giorno? Epur el iera, o el xe ancora, abastanza grande! In giardin, su una magnolia, alla matina bonora iera sempre zuffe tra gazze e tortore. Qualche volta le gazze ga anche attaccà el mio gatto!


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Domandina per Zigolo

Messaggio da Nona Picia »

Zigolo ha scritto: A ocio dirìa merli e sopratuto pettirossi usa cantar anche col scuro, complice anche l'iluminazion publica che ghe sfalsa el ritmo.

Comunque la matina presto xe normale: no i ga l'orologio ma i sa che presto fa ciaro.
Ma le allodole esisti ancora? Mi pensavo che quele che canta prima del'alba xe lore...


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Domandina per Zigolo

Messaggio da Nona Picia »

Nini Naridola ha scritto:Nona Picia me ga dito che Zigolo me ga fato una domanda qua in "fauna": !
Nini, mi ghe go scrito a Zigolo in quel post per dirghe dela domanda....Comunque sia, grazie a tuti e due per le risposte.... :-D


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Re: Domandina per Zigolo

Messaggio da Zigolo »

Nona Picia ha scritto:Ma le allodole esisti ancora?
Sì, per fortuna lo le se ga ancora estinto :lol: ma sicuramente no le xe in cità. E comunque le canta de giorno e sai in alto nel ciel :clapping_213:


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Domandina per Zigolo

Messaggio da Nona Picia »

Zigolo ha scritto: Sì, per fortuna lo le se ga ancora estinto :lol: ma sicuramente no le xe in cità. E comunque le canta de giorno e sai in alto nel ciel :clapping_213:
E allora el detto "te son come un'allodola perchè te se svei presto" no xe giusto?


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....

Torna a “La fauna”