lago di fusine - F.V.Giulia

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

lago di fusine - F.V.Giulia

Messaggio da oli1939 »

Ve mando alcune foto del giro del mitico lago de Fusine, meta de tante gite dei triestini, che anche se i xè nati sul mar i gà sempre amà anche la montagna. Forsi le foto ve porterà un poco de fresco. Saluti, Oli1939.
stò lago el cambia sempre color secondo le nuvole che corri col vento
stò lago el cambia sempre color secondo le nuvole che corri col vento
P1040522 (Copia).jpg (126.91 KiB) Visto 1516 volte
ttachment=4]P1040519 (Copia) (Copia).jpg[/attachment][a
guardè la forza dela natura oltre ogni ostacolo
guardè la forza dela natura oltre ogni ostacolo
P1040535.JPG (128.73 KiB) Visto 1516 volte
chissà che pianta che xè questa, bisogna far una ricerca o qualchedun la conossi zà?
chissà che pianta che xè questa, bisogna far una ricerca o qualchedun la conossi zà?
P1040606.jpg (149.86 KiB) Visto 1516 volte
Allegati
el bel sentier ombroso e fresco
el bel sentier ombroso e fresco
P1040519 (Copia) (Copia).jpg (162.54 KiB) Visto 1516 volte
P1040536.jpg
P1040536.jpg (134.26 KiB) Visto 1516 volte


Il colore e' il mio mestiere
Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: lago di fusine - F.V.Giulia

Messaggio da nonna ivana »

Grazie! :-D
Sono stati sempre una nostra meta molto ambita, soprattutto per le belle scarpinate che si facevano per attraversare i terrapieni, diciamo così, che separano i laghi!
Un vero angolo di paradiso!!!


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: lago di fusine - F.V.Giulia

Messaggio da Nona Picia »

Che bei posti, oli! Mi ghe son stada una volta sola.....e no go visto sai! :(


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
1382-1918
citadin
citadin
Messaggi: 829
Iscritto il: ven 18 apr 2008, 6:24
Località: Trieste

Re: lago di fusine - F.V.Giulia

Messaggio da 1382-1918 »

Come curiosità, i laghi de Fusine xe l'unico tochetin dela region storica dela Carniola a non far parte dela Slovenia.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: lago di fusine - F.V.Giulia

Messaggio da babatriestina »

Dicono che Fusine sia il polo del freddo o della piovosità regionale.
Comunque, qua due cartoline di prima della prima guerra..
Immagine

Immagine

Una volta col CAI ho tentato la salita al Mangart ( la cima più alta delle cartoline) dal lago... sono crollata di stanchezza prima dell'ultima piramide: mai più! soprattutto quando si vedono venir su dall'altro versante belli freschi perchè fin poco sotto la forcella si arriva in macchina!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: lago di fusine - F.V.Giulia

Messaggio da oli1939 »

A me è successo l'inverso, arrivata all'Aguille du Midi con la funivia del Monte Bianco - Mere de Glace, mentre ammiravo il panorama ho visto raggiungere la vetta un alpinista con piccozza e corda. Comunque l'ultimo monte che ho scalato è stato il
Picco di Vallandro circa dieci anni or sono. Adesso solo per malghe! Saluti, Oli1939.


Il colore e' il mio mestiere
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: lago di fusine - F.V.Giulia

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

babatriestina ha scritto:Dicono che Fusine sia il polo del freddo o della piovosità regionale.
Che io sappia è il polo del freddo.

Della piovosità regionale (e nazionale) è Musi. Ricordo un annuncio di vendita di una villa "Musi, vendesi villetta annegata nel verde"! Più di 3000 millimetri (3 metri) all'anno contro i 1000 di Trieste e i 1250 di Udine


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: lago di fusine - F.V.Giulia

Messaggio da babatriestina »

Ma esiste proprio una località Musi? io conosco la catena del M Musi, con la cima Musi, zona selvaggia sopra le sorgenti del Torre, con una ricca flora.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: lago di fusine - F.V.Giulia

Messaggio da sono piccolo ma crescero »



Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: lago di fusine - F.V.Giulia

Messaggio da Nona Picia »

babatriestina ha scritto:Ma esiste proprio una località Musi? io conosco la catena del M Musi, con la cima Musi, zona selvaggia sopra le sorgenti del Torre, con una ricca flora.
Sì esiste, ci hanno abitato per qualche anno dei nostri conoscenti.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: lago di fusine - F.V.Giulia

Messaggio da Ciancele »

Mi son sta ai laghi de Fusine probabilmente in inverno del 1953. Iera una gita dove che la dita ga pagà el viagio in treno. Gavevimo un vagon tuto per noi. Tra noi giovini muli no gavevimo problemi e la gita xe stada veramente bela. Fusine d’inverno iera un paradiso, un sogno. No son mai sta più de quele parti. In Slovenia son sta per la prima volta nei ani 90, perché prima iera caligo per i tedeschi. In Grecia i ga ciapà uno perché el xe sta denuncià che in guera: IN GUERA!! el gaveva requisì un porco. Son sta un per de volta a Bled e ricordo con ‘ssai piazer una scalata del Monte Vogel (naturalmente co’ la funivia) e el panorama che se vedeva da là. De putel son sta diverse volte a Piran, dove che stava mia zia. De grando, zà nono, iero a Portorose per una setimana. Co’ go visto Capodistria me xe vignù inamente le gite, i viagi!, che fazevo con mio papà prima dela guera. Iriconosibile, specialmente el porto. Son sta anca a Isola, a magnar sardoni. A Fiume, Abazia e Volosca son sta in ottobre del 1944. Coi vestiti sbregai, zozzi a non si dire, semo andai a magnar in un bon ristorante. Gavemo magnà anca marzapan. El iera cusì bon che adeso me vien mal de panza solo a vederlo. Quel che no sofiga ingrasa.
Sono uscito un po’ dal tema. Scusate, ma m’assalse il sovvenir.


Torna a “Friul, Slovenia, Croazia, Dalmazia, ...”