Riceta de biscoti tipo canestrei.

gavè ricette triestine de condivider? volè parlar de roba che se magna e se bevi a Trieste? zerchè una ricetta che gavè dimenticado? e se ve sbrissa una non triestina.. ve perdonemo, se la xe bona!
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Riceta de biscoti tipo canestrei.

Messaggio da oli1939 »

Care coghe e coghi triestini e no, ve propongo una riceta de sti biscoti che i vien assai ben, ma ocori rispetar le dosi:

INGREDIENTI PER 45 BISCOTTI CIRCA:

Per l'impasto: 125 gr. farina bianca - 100 gr. fecola - 20 gr. cacao amaro - 70 gr. zuchero al velo - 2 tuorli de ovo duro -150 gr. burro - 1/2 fialeta aroma vaniglia - 1/2 bustina lievito in polvere.
Per decorar: 2 albumi de ovo - zuchero al velo.
Far la fontana con farina e fecola setaciada, nella buchetta cacao, zucchero al velo, tuorli passadi al setaccio, burro, aroma e in ultimo lievito in polvere anche lui setaciado.
Incorporare tutto, impastar rapidamente fino ad otener un impasto lisso. Stender una sfoia alta cca 1 cm. e ritaiar i biscoti in forme piccole perchè i cressi in cottura. Proceder fino a esaurimento del'impasto. Spenelar con l'albume i biscoti e cusinarli 15-16 minuti nela parte media del forno preriscaldà (elettrico 170 gr., ventilà 160 gr.,a gas, parte alta 180 gradi).Attenzion! Meterli ben stacadi nella teglia perchè i cressi. Spolverizarli rafredai con zuchero a velo. Bon lavoro e bon apetito. I gà anche el pregio de durar - per i nonni, o se nò se li pol magnar tutti subito - per i nipotini. Saluti, Oli1939.


Il colore e' il mio mestiere
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Riceta de biscoti tipo canestrei.

Messaggio da babatriestina »

Mai pensado de metter rosso de ovo duro in un impasto.. :o


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Riceta de biscoti tipo canestrei.

Messaggio da oli1939 »

Xè quel che li fa molto friabili - assieme alla fecola. Saluti, Oli 1939.


Il colore e' il mio mestiere

Torna a “Ricete”