Rimedio casalingo per el mal de gola

gavè ricette triestine de condivider? volè parlar de roba che se magna e se bevi a Trieste? zerchè una ricetta che gavè dimenticado? e se ve sbrissa una non triestina.. ve perdonemo, se la xe bona!
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Rimedio casalingo per el mal de gola

Messaggio da Nona Picia »



Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Rimedio casalingo per el mal de gola

Messaggio da Ciancele »

Ciao Nona Picia, una volta se domandava ai veci un consilio. Se te aceti el mio, de un 'sai vecio: gargarismi de petes. :lol: :lol: Mi xe almeno do ani che no me vien più tose. :clapping_213:


Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Rimedio casalingo per el mal de gola

Messaggio da Elisa »

Ciancele ha scritto:Ciao Nona Picia, una volta se domandava ai veci un consilio. Se te aceti el mio, de un 'sai vecio: gargarismi de petes. :lol: :lol: Mi xe almeno do ani che no me vien più tose. :clapping_213:
Alòra no sta a eser egoista Ciancele e spiega "da cristian" quel tuo consiglio utile anca per per noi mortali che no poden atribuir il dovuto significato. :shock: ;--D
Salvo che no sia una dele tue.....nnnè difficile nè impossibile.....buonamente!!!!! :lol:


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Rimedio casalingo per el mal de gola

Messaggio da Ciancele »

Mi son chiesto: Rispondo o non rispondo. La erudisco o non la erudisco? Poi, in considerazione del fatto che forse nel suo paese sono appena le ore diciotto, rispondo ad Elisa.
Il gargarismo è una pratica terapeutica consistente nel far gorgogliare nel fondo della bocca e della gola, tenendo la testa rovesciata all’indietro, un liquido medicamentoso. Nel caso in esame un liquido contente C2H5OH, noto ai non chimici come alcool etilico, in vernacolo: petes.
In internet ho appurato che il termine gargarismo viene tradotto in lingua spagnola pure con gargarismo. Plurale: gargarismos.
Nella speranza di essere stato conciso e di aiuto, auguro una buona notte.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Rimedio casalingo per el mal de gola

Messaggio da Nona Picia »

Grazie per el bon consilio Ciancele, solo che mi petes no bevo....e alora niente gargarismi de petes...per fortuna no go sai spesso mal de gola.... :-D


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Rimedio casalingo per el mal de gola

Messaggio da Ciancele »

Nona Picia ha scritto: Grazie per el bon consilio Ciancele, solo che mi petes no bevo....e alora niente gargarismi de petes...per fortuna no go sai spesso mal de gola.... :-D
Nona Picia, mi go fato el sbalio de scriver par talian. Scusa. No, no te devi bever, solo far el gargarismo. Dopo se spuda fora. Forsi te trovi in internet un DVD che spiega come che se fa un gargarismo. ;--D
Mi una volta gavevo mal de denti e mia mama me ga dà un sluc de trapa. Me xe vignù un colpo de tose e go iniutì. Ma de solito no se iniutisi.


Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Rimedio casalingo per el mal de gola

Messaggio da Elisa »

Ma varda ti Ciancele: Scritto in italiano, dialetto triestino o in ostrogoto è sempre quella la scoperta dell’ applicazione del gargarismo nato forse prima della scoperta dell’ America. E comunque mi aveva intricato la parola petes che sarebbe stato il termine misterioso interessante da scoprire. Dovrò ripropormi di non rimetterci addirittura gola e corde vocali! Grazie, comunque Ciancele, ci risentiremo in una diversa lezione di medicina applicata… :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Rimedio casalingo per el mal de gola

Messaggio da Ciancele »

Elisa, bongiorno. Son contento de gaver sodisfà la "tua sete di sapere". A Trieste se disi: Son qua par questo. ;--D


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Rimedio casalingo per el mal de gola

Messaggio da Nona Picia »

Ciancele ha scritto:
Nona Picia ha scritto: Grazie per el bon consilio Ciancele, solo che mi petes no bevo....e alora niente gargarismi de petes...per fortuna no go sai spesso mal de gola.... :-D
Nona Picia, mi go fato el sbalio de scriver par talian. Scusa. No, no te devi bever, solo far el gargarismo. Dopo se spuda fora. Forsi te trovi in internet un DVD che spiega come che se fa un gargarismo. ;--D
Mi una volta gavevo mal de denti e mia mama me ga dà un sluc de trapa. Me xe vignù un colpo de tose e go iniutì. Ma de solito no se iniutisi.
So Ciancele che no se ingiotissi...se fa glu..glu..glu... e se spuda....anche se mio marì diria che xe pecà.....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Rimedio casalingo per el mal de gola

Messaggio da Ciancele »

Nona Picia ha scritto:
Ciancele ha scritto:
Nona Picia ha scritto: Grazie per el bon consilio Ciancele, solo che mi petes no bevo....e alora niente gargarismi de petes...per fortuna no go sai spesso mal de gola.... :-D
Nona Picia, mi go fato el sbalio de scriver par talian. Scusa. No, no te devi bever, solo far el gargarismo. Dopo se spuda fora. Forsi te trovi in internet un DVD che spiega come che se fa un gargarismo. ;--D
Mi una volta gavevo mal de denti e mia mama me ga dà un sluc de trapa. Me xe vignù un colpo de tose e go iniutì. Ma de solito no se iniutisi.
So Ciancele che no se ingiotissi...se fa glu..glu..glu... e se spuda....anche se mio marì diria che xe pecà.....
Se mi fosi una baba, scoltaria una volta tanto mio marì. :clapping_213: :clapping_213: :clapping_213:


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Rimedio casalingo per el mal de gola

Messaggio da Nona Picia »

Chissà forsi anche mi che baba son forsi una volta lo scolteria.... :lol:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8684
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Rimedio casalingo per el mal de gola

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Nona Picia ha scritto:Chissà forsi anche mi che baba son forsi una volta lo scolteria.... :lol:
Storiela leta oggi in inglese. La traduso e la meto in italian.

http://www.arcamax.com/thefunnies/daddyshome/s-1613742
DIALOGO TRA MARITO E MOGLIE
MARITO: Potresti permetterti di aver torto almeno una volta ogni tanto, lo sai...
MOGLIE: Sei tu che non mi offri questa opportunità!


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)

Torna a “Ricete”