Magnar porzina

locali a Trieste: gavè magnado ben? ne consigliè? iera una volta...
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
trita
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 63
Iscritto il: mer 8 mar 2006, 13:30

Magnar porzina

Messaggio da trita »

bonasera a tuti
dove se pol magnar una de porzina?
Ani fa, jera un bel posto rente Piaza dela Borsa
che me son dimentica.Aiuto.
auguri trita


refolo

magnar

Messaggio da refolo »

ciao TRITA!!!!!!!!!!!!!!!

L'osteria de trita iera in via Solitario.?..OOOPS Foschiatti, (te son parente?) pero' la meio porcina che go' magna' a parte de SUBAN....(FRIULANA) iera de Bradaschia in via Oriani!

Dopo in Via Timeus al Ghianti Fossi (altro furlan) proprio taca' de Mase' (altro furlan)...insomma la porzina iera numero uno e i se fazeva la tira chi che xe piu bravo!. Mi compravo la composta de frutta, per la nonna de mio mari'.

Mia nonna la cusinava per nonno, le cotenne de porco fresche, lui da bon Friulan el diseva che va' dopo magna' col pomo. Quelle affumigade col pero? e formaggio. Qua' metto in piatto un misto, parmigian, edam Olandese) castello blu', e tanti frutti misti, e carne de porco arrostida.

El magnar xe ancora in voga, specialmente ste robe de inverno, estate solo pesse, e carne bianca.
Son curiosa de saver come che mia fia e genero trovera' el magnar? fra do' giorni i xe a Trieste!

Ciao Maria aka refolo


trita
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 63
Iscritto il: mer 8 mar 2006, 13:30

magnar

Messaggio da trita »

bonasera a tuti
grazie refolo,me gavevo dimentica' de bradaschia.
El posto che volevo dir mi',credo(creder vol dir saver
gnente),el xe o el jera in via cassa di risparmio.
Riguardo trita,si' jerimo parenti.El jera cugin de mio papa'.
Grazie per la riceta
auguri trita


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Con sto caldo, parlar de porzina me fa caldo solo a nominarla e comincio a capir i ebrei osservanti e i islamici che no magna porco.
Comunque per trita, se te parli de vizin de piazza dela Borsa, penso che te pensi al Buffet Da Pepi ossia Giuseppe lo Sloveno ( ossia Pepi S** ma no se disi più..), che xe sempre là e ga mantegnudo la tradizion, anche se i me disi che i prezzi no scherza
Immagine
Immagine
comunque, i vari Masè e altri locali usa ancora spesso gaver de mattina el persuto cotto caldo, e anche altri locali offri, soprattutto in stagion più fredda, porzine varie, ecote el menù de Primo in via s Caterina
Immagine


trita
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 63
Iscritto il: mer 8 mar 2006, 13:30

magnar

Messaggio da trita »

bonasera a tuti
grazie baba ,si',jera propio "pepi s".Per mi el porco
dato che 'l me pias,i ssai lo magno intute le stagioni.
D'ista' cuando che i fazeva i balli ala casa del popolo
a Santa Crose i gaveva sempre porzina e cuesto jera
anca su'Bolunz.Veci ricordi.
auguri trita


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

eccote el link ala storia del local:
http://www.ts.camcom.it/triestebella/pepi.htm


trita
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 63
Iscritto il: mer 8 mar 2006, 13:30

magnar

Messaggio da trita »

bonasera a tuti
e desso parlando de porzina me xe vignu' fame.
Me fazo una de radicio roso e pesse.
auguri trita
Allegati
orto 015.jpg


Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Messaggio da Bilbo »

un altro posto dove te pol trovazr bona, e forsi più economica, xe ala "mona de fero", in arte Buffet da mario, in via torrebianca, vizin via carducci.-

opur anche in "osteria" che xe al'angolo tra via fonderia e via foschiatti....

posto per trovar porzina e derivati ghe ne xe tanti....


Bye '73 de Roby.-
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Ve ste dimenticando la mitica SIORA ROSA :birra3:

Logicamente la signora xe passada a miglior vita, ma el local in Piaza Lipsia (ops Piaza Hortis) xe ancora e xe sempre pien. Porzina e clobasse a go-go ! Adesso xe gestido da una famiglia de veneti.

Dentro merita sopratutto un bel disegno alto un 2 metri con una veduta antica sull'arco de Riccardo.


Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Messaggio da Bilbo »

Vero!!!
no c'entra co la porzina, ma un giro che go magnà la, me son ciolto un tirimesu....

xe stà el più bon tirimesu che go magna.....


Bye '73 de Roby.-
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Bilbo ha scritto:un altro posto dove te pol trovazr bona, e forsi più economica, xe ala "mona de fero", in arte Buffet da mario, in via torrebianca
Esisti ancora?
Iera un dei posti più carateristici de Trieste, con tuta la storia sul nome. :-D Se podeva trovar, de sera, vari personagi pitoreschi, me par un vistido de militar napoleonico o qualcosa de simile e altre macete dela Trieste del tempo che fu....


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto:Ve ste dimenticando la mitica SIORA ROSA :birra3:
Immagine


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Ex Marascutti in via Battisti difronte ai Portici.
Ciao ciao
PS: spero che se la magni ancora! :wink: :wink:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Nona Picia ha scritto:Ex Marascutti in via Battisti difronte ai Portici.
:
mi no podevo soportar l'odor de capuzzi che vegniva de là ( Lucio, no la go con ti, sia ben chiaro :-D )
Immagine


refolo

magnar porzina

Messaggio da refolo »

El vecio Marascutti.....xe sta' copa' dai Titini!....varda che brava donna scrivo con la maiuscola!!

la miglior porzina, ai mii tempi iera sul canton della Via Slataper e Palestrina, gestida da Ottone Giustina, eventualmente emigra' come tutti i bravi de veci mestieri.

Qua' in Australia el ga' fatto soldoni, ma cavarghe tanto de capel, el ga' lassa' ciamemole le sue famose ricette, perche' la porzina affumigada la devi esser leggera e alquanto grassa. Certe volte trovo una gambetta de porco suto come una carota andada de mal.

el xe morto anni fa' tutta la famiglia diseva chel grasso lo ga' copa' bon poderia darse, oltretutto el iera de costituzion alquanto grossa.
Una ricetta che go' impara' in America da Claudia Herring xe:

Una picia boida e dopo arrostida al BBQ un sogno, mi non savevo finche' non go' prova'

ciao Maria aka Refolo


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: magnar porzina

Messaggio da babatriestina »

refolo ha scritto: la miglior porzina, ai mii tempi iera sul canton della Via Slataper e Palestrina, gestida da Ottone Giustina, eventualmente emigra' come tutti i bravi de veci mestieri.
Mi sto nome Giustina me ricordo de gaverlo sentido de mia mama, diria almeno fin i anni 60 "ciolemo de Giustina" che mi go sempre credudo che fussi una donna :-D .E la zona me corispondi no lontan de casa mia, solo che el canton no me bati ben, perchè via Palestrina ( via dele Acque, ghe diseva mia nona che ghe stava prima del 1913), dopo de via Battisti, la deventa via Timeus e come via Timeus la se incrocia con via Slataper.
Quela zona xe ancora bastanza piena de "boteghe magnative"


Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Re: magnar porzina

Messaggio da Bilbo »

babatriestina ha scritto:
refolo ha scritto: perchè via Palestrina ( via dele Acque, ghe diseva mia nona che ghe stava prima del 1913), dopo de via Battisti, la deventa via Timeus e come via Timeus la se incrocia con via Slataper.
Quela zona xe ancora bastanza piena de "boteghe magnative"
precisemo ben.....;)
via palestrina va da via coroneo e via battisti, dopo fin al viale diventa via xidias (Spiro Tibaldo Xidias), e dopo dal viale a via slataper diventa via timeus.....

in via palestrina, ghe xe anche l'osteria ai cavai dove te trovi porzina....


Bye '73 de Roby.-
refolo

magnar porzina

Messaggio da refolo »

El canton vegniva sta proprio difronte le finestre dell'Ospedal Maggior.

mio papa' iera in ospedal con un forte atacco de reni, iero sotto le finestra dell'ospedal che spettavo chel me mandi (col cestin attacca' al cordon) zo' i frutti, che passava l'ospedal....Giustina me ga' visto e me ga' dado un tocheto de carne affumigada per far una minestra.

Non save' niente delle miserie statali, solo ve base' su' quel che iera nell'epoca romantica.
Mi vissuda in un periodo alquanto critico, ma quei che iera prima de mi' ga' anche de contar la sua.

chi che xe dopo? allora come diseva Cecchelin......BABA! spetta che te conto la storia per ben! e dopo vedemo el risultato.

Maria aka Refolo


trita
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 63
Iscritto il: mer 8 mar 2006, 13:30

Messaggio da trita »

bonasera a tuti
cuando fazevo vasche pel vial,forsi me sbaglio,
via spiro della porta xidias????
auguri trita


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

trita ha scritto:bonasera a tuti
cuando fazevo vasche pel vial,forsi me sbaglio,
via spiro della porta xidias????
auguri trita
parentele :-D
Spiro Della Porta Xidias xe in qualche modo nipote de Spiro Tibaldo Xydias, la differenza xe che Spiro Tibaldo xe morto durante la 1 guerra mondial, el solito volontario irredento se no me sbaglio, e inveze Spiro della Porta, che ga i sui annetti, xe ancora vivo, el xe stado campion de tennis, alpinista, regista teatral e scrittor de montagna e anche in sti ultimi anni el scrivi libri sula montagna, sui alpinisti italiani, Comici, sula Val Rosandra, el Campanile de Val Montanaia...


Torna a “Locali”