Astronomia (poca), astrologia e superstizion

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

ffdt ha scritto:mi no son superstizioxo e gnanca no credo in te l'astrologia perche` el mio ascendente in opoxizion co' 'l mio segno el me impedisi de creder in tute do robe ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D

peca` pe' i speci
Gnanche mi ghe credo a ste robe, no son superstiziosa, ma me piasi ricordar cossa che se diseva una volta.
Però te dirò che mio fio più picio ga avù due incidenti de machina tuti e due al un 17 del mese, però in tuti due casi iera de lunedì! :'-(


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41271
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

credo che molte de ste superstizioni gabi dei motivi più o meno razionali drio, che xe andai persi..
i speci rotti imagino che rappresenti la frammentazion e la rottura de l'immagine, un poco come i aghi nele imagini de cera portasfortuna che rappresenta la persona che se vol farghe del mal.. el sal spanto ricorda i tempi che el costava l'iradiddio, el letto coi pie verso la porta xe la direzion che se porta fora el morto, coi pie avanti, co se moriva ancora in casa, e qualcossa de simile dovessi esser capel e ombrela sul leto.. el gato nero dovessi segnalar che qualcossa lo ga spaventado al lato dela strada.. passar soto una scala: pol cascar qualcossa de sora... el 13 soprattutto a tavola se ricondusi all'ultima cena, el 17 no so. el cornetto portafortuna me sa de imagine fallica.. el corallo che dovessi dar latte ale baie no so perchè se usava, una volte el corallo iera bon prezo, adesso el xe molto più caro perchè el se sta fazendo raro e la pesca xe proibida, perle porta lagrime per la forma, ogetto che taia o sponzi no se regala per la forma, piante che porta pegola ( mughetto, oleandro) xe velenose.. i spini dei cactus anche, e le punte.. gavè presente le regole cinesi? adesso i le ciama scienza ( alternativa), ma ga anca quel motivazioni abastanza razionali, a pensarghe un poco suso..


Avatar utente
DJANGO
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 79
Iscritto il: dom 13 mag 2007, 9:59

Messaggio da DJANGO »

El 17 porta pegola perchè in numeri romani xe XVII che anagrammando diventa VIXI ossia go vissudo e perciò ... son morto! :'-(


Avatar utente
Lugara
ixolan
ixolan
Messaggi: 396
Iscritto il: sab 26 mag 2007, 10:01
Località: Trieste - San Giovanni

Messaggio da Lugara »

babatriestina ha scritto:(cut)... el gato nero dovessi segnalar che qualcossa lo ga spaventado al lato dela strada...(cut)
Scusa, ma la storia che el gato nero (povera bestia) el porta mal non deriva forsi dala credenza medievale che el fussi la reincarnazion del demonio e compagno dele strighe?
In quel teribile periodo i gati neri in Europa se ga quasi estinto: quando che i brusava una striga - o i la negava in tel'acqua a seconda - i ghe butava drio un saco pien de gati, sopratuto neri...

A ogni modo mi non son afato superstiziosa, l'unica roba che penso porti mal xe quando el mio istrutor de caval me disi: "Bon dai, va ancora un ultimo salto". Quel "ultimo salto" me manda el sangue in acqua, generalmente.... :? :lol:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41271
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Lugara ha scritto:
babatriestina ha scritto:(cut)... el gato nero dovessi segnalar che qualcossa lo ga spaventado al lato dela strada...(cut)
Scusa, ma la storia che el gato nero (povera bestia) el porta mal non deriva forsi dala credenza medievale che el fussi la reincarnazion del demonio e compagno dele strighe?
In quel teribile periodo i gati neri in Europa se ga quasi estinto: quando che i brusava una striga - o i la negava in tel'acqua a seconda - i ghe butava drio un saco pien de gati, sopratuto neri...
però per portar pegola el gato devi attraversar la strada, almeno nela version che conosso mi... per el sacco de gati, no xe solo question de strighe: me par che le concubine infedeli del harem del sultano vegniva butade nel Bosforo cuside in sacchi pieni de gati.. po el color nero no xe mai stado apprezzado... gnanca nei corvi... oviamente el xe anca colegado cole strighe... anca se el vero demonio doveva esser un cavron


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8685
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Mi no son superstizioso e la roba che me dà più fastidio xe de no poderghe far i auguri a un che devi far un esame o qualcosa, perché porta mal. Me vergogno a dir "In boca al lupo" o pezo "in culo alla balena". Me piaseria dir "te auguro, con tuto el cuor, che tuto vadi ben", ma certe volte se lo digo vedo face scure.

E no credo ai oroscopi, no poso crederghe. Se i me disi che un che xe nato in primavera sofri più de alergie posso crederghe, ma basta.

Però, quando la matina sento su rai uno un che te disi "E per i nati sotto il segno del ..., oggi finalmente un'ottima giornata..." penso che el gabia una funzion sociale, de meter la gente de l'umor giusto per cominciar la giornada. Fa piazer sentise dir che 'ndarà ben le robe, anche se dopo, magari, non sarà vero e qualcosa 'ndarà storto.


angiolina

Messaggio da angiolina »

Io non sono superstiziosa, ma sono scaramantica. E così, per esempio, certi vestiti che avevo su quando mi hanno dato cattive notizie, non li ho più messi per un appuntamento importante (vale anche il contrario :lol: ).

P.S. per son piccolo ma crescerò e per tutti i forumisti che disprezzano e snobbano l'astrologia: dovreste sentire l'astrologo che ascoltiamo noi: non è per niente accomodante e ti dice se la tua giornata sarà storta senza tanti giri di parole. Ehm, faccio presente che non siamo una famiglia fusa o new age e che mio marito è pure ingegnere :wink:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41271
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

angiolina ha scritto:Idovreste sentire l'astrologo che ascoltiamo noi: non è per niente accomodante e ti dice se la tua giornata sarà storta senza tanti giri di parole.
in tal caso, per me, crepi l'astrologo! :x


angiolina

Messaggio da angiolina »

babatriestina ha scritto:[.
in tal caso, per me, crepi l'astrologo! :x[/quote]

E' quello che diciamo noi ogni mattina se ci predice cose poco simpatiche :lol:


Capuzi garbi

Messaggio da Capuzi garbi »

Senza offendere nessuno, il fatto che l'astrologia sia dicussa sotto la testata di superstizione dice molto per il soggetto. :lol: :lol: :lol:

Ma a tal proposito non si aveva gia` iniziato una pagina?


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

si, xe vero ;-D evidentemente xe un argomento che guanta ben ;-D ... per bon me fa pensar che convien meterse un sugaman in testa e andar a leger el futuro ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ... solo che no me par onesto ... perche` el futuro che se pol leger per vero lo gavemo soto a i oci tuti cuanti e cuel altro mi no rivo a legerlo ;-D ;-D ;-D ;-D

ben, bon, inconferente ... adeso taco "Superstizione" in coda a "Astronomia ed astrologia" e agiorno 'l nome de la discusion ;-D ... cusi` sara` contenti tuti ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D

ciau ciau ;-D

Franco


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8685
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

angiolina ha scritto:per son piccolo ma crescerò e per tutti i forumisti che disprezzano e snobbano l'astrologia: dovreste sentire l'astrologo che ascoltiamo noi: non è per niente accomodante e ti dice se la tua giornata sarà storta senza tanti giri di parole.
Ho collaborato anni fa con alcuni colleghi a scrivere un programma che fa gli oroscopi e disponibile sul web
http://www.itccarli.it/Matematica/carloro.php
Inizialmente volevamo farlo buttando numeri a caso e poi, invece, lo abbiamo affrontato in modo corretto da un punto di vista fisico matematico (un problema tosto).

Per inciso, alcune cose su di me le dice anche giuste, ma resto sempre dell'idea che "nec Babilonios temptaris numeros" che abbiamo tradotto liberamente con "e lascia perdere gli oroscopi". Per inciso la frase è di Orazio che era superstiziosissimo :lol: :wink: .

Una volta mi sottoposero ad un test per sapere se ero superstizioso: la risposta che diedi a due domande in particolare mi fecero venir fuori superstiziosissimo:
Cosa mi dà più fastidio: un gatto nero che taglia la strada, una civetta che canta la notte, ecc. Risposi una civetta; non lo avessi mai fatto. Ma voi avete mai sentito una civetta di notte? Ce ne sono anche in città e non vi lasciano dormire. Quel tuuu tuuu ritmato lo trovo peggiore di una moto che parte al semaforo.
Eviti di fare la croce quando in quattro vi stringete le mani Ho risposto sì, perché quando, ignorando il fatto, lo ho fatto ho visto facce stralunate e riti apotropaici che preferisco non riferire ed allora lo evito.

Comunque vicino a dove abita mia mamma c'è un gatto nero che, quando passo mi taglia sistematicamente la strada. Non sono particolarmente fortunato, ma insomma ... disgrazie grosse non ne ho avute, finora e se mi dovessero venire non saranno di certo per colpa sua :lol: :wink:

Ribadisco, infine, la funzione sociale di tutto questo e nella mia affermazione non c'è la minima punta di disprezzo: la superstizione, presa a piccole dosi, serve a dare speranza e come si sa, "Spes ultima dea", la speranza è l'ultima dea che rimase nel vaso di Pandora quando tutto il resto se ne era andato.
mio marito è pure ingegnere
Tra fisici e ingegneri non corre buon sangue e l'elogio che un mio amico ingegnere mi fece anni fa fu "guarda che tu non sei un fisico come tutti gli altri". :lol:


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Superstizione

Messaggio da AdlerTS »

AdlerTS ha scritto: ieri, martedì 17, un camion ga ribaltado qualche quintal de SPECI lungo la grande viabilità ! Secondo mi, da ieri quell'autista xe superstizioso :-D
Tanto per veder che sta storia xe vera (foto Piccolo)

Immagine


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8685
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

La luna come che la iera ale 9 e meza del 16 agosto (foto 1) e come che la iera la note dopo ala stessa ora (foto 2).

Immagine


Avatar utente
serlilian
distinto
distinto
Messaggi: 1697
Iscritto il: sab 10 mag 2008, 21:03
Località: T.L.T.

Messaggio da serlilian »

Mah, no so cossa dir. Legio ogni tanto el oroscopo sui giornai e devo dir che, per un periodo abastanza longo, el oroscopo del Picolo me intivava propio tuto. Dopo i devi aver cambià "mago" e el gà comincià a scriver "entrate di denaro" co' iera periodo de paga o "riceverete regali" soto Nadal. Ma che bravo! Sola no ghe saria rivada.

Xe comunque un discorso assai complesso, go leto un poco, zercando de capirghe qulcossa, perchè certe mie coleghe sparava pevisioni, come che fossi vangelo. Per far un piano natale e quindi un vero oroscopo bisogna saver l'ora de nassita esatta e el posto dove che un xe nato. La luna xe assai veloce e la cambia posizion in poco tempo. Xe dele tabele, le effemeridi, ma dopo bisogna far parechi calcoli a man.
In genere el segno de nassita no vol dir granchè. Quel che importa xe l'ascendente e la posizion dei pianeti. Per capirse, mi de segno son Cancro, ma go el ascendente in Gemei e anche tanti pianeti in Gemei. Dele carateristiche del Cancro go assai poco. Son introversa, questo sì, ma no son de sicuro la "regina dela casa", come che "dovessi". Son lunatica, come un Cancro e vedo le robe de due punti de vista, come i Gemei (segno doppio), me piasi viagiar e no finiso mai niente, come i Gemei. Dopo, per complicar le robe, go leto che se pol aver anche caratteristiche del segno opposto nel zodiaco, che me par per mi dovessi esser el Capricorno. Qualcossa podessi anche esser valido. Magari un nato de estate, pol esser più vivace de un nato de inverno e tignudo in casa i primi mesi de vita per no farghe ciapar fredo, ma da questo a far previsioni per el futuro, la vedo dura.
Comunque per tuto quel che riguarda el... paranormale, mi no me pronuncio perchè no gavemo ancora abastanza conoscenze. Cento ani fa la television saria parsa una strigoneria. Chi pol dir che un domani no scoprimo (o riscoprimo) qualcossa che ne fazi cambiar idea.


[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

sono piccolo ma crescero ha scritto:La luna come che la iera ale 9 e meza del 16 agosto (foto 1) e come che la iera la note dopo ala stessa ora (foto 2).
Complimenti.. non xe facile fotografar el ciel :wink:


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Trieste 22 – 23 – 24 Maggio 2009 al MIB - School of Management a cura dell'Associazione IAIA in collaborazione con Centro Ufologico Nazionale I° Convegno
“Realtà e attualità del fenomeno Ufo”

Nell’ambito della manifestazione verrà allestita una mostra di quadri a giorno allestita dall’Associazione Ufologia Italiana per ripercorrere cronologicamente tutta la storia dell’Ufologia attraverso immagini , documenti e fotografie di oggetti volanti non identificati raccolti negli ultimi sessant’anni.


Mal no far, paura no gaver.
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

flag_ts i ufo existi ... e come se i existi: vol dir "robe che xvola e che no se sa cos' che sia" ... anca una mosca la xe un ufo in cuel momento tra dopo che la gavemo vista e prima de capir che la xe una mosca ... pero` dir ufo=alieni me par un paso un pel tropo longo per cuel che savemo fin a adeso :-)

flag_fr les OVNI existent ... c'est sûre qu'ils existent: le mot signifie "objets volants que nous ne savons pas ce qu'ils sont" ... même une mouche est un ovni entre le moment qu'on la vois et quand on a compris que c'est une mouche ... toutefois, dire ufo = étrangers semble un pas un peu trop long pour celles qui sont nos connaissances actuelles :-)

flag_uk UFOs do exist ... for sure: the word means "flying objects that we don't know what they are" ... even a fly is a ufo between when the first sight and when we realize that it's a fly ... however, saying ufo=aliens seems a step a little too long for our present knowledge :-)

flag_it gli ufo esistono ... eccome se esistono: il termine significa "oggetti volanti che non si sa cosa siano" ... anche una mosca e` un ufo in quel momento tra dopo che l'abbiamo vista e prima di aver capito che si tratta di una mosca ... pero` dire ufo=alieni mi sembra un passo un po' troppo lungo per quelle che sono le conoscenze attuali :-)


Avatar utente
LELA
citadin
citadin
Messaggi: 817
Iscritto il: mar 3 mar 2009, 18:32
Località: Sondrio (SO)

Messaggio da LELA »

Nona Picia ha scritto:Gnanche mi ghe credo a ste robe, no son superstiziosa, ma me piasi ricordar cossa che se diseva una volta.
Però te dirò che mio fio più picio ga avù due incidenti de machina tuti e due al un 17 del mese, però in tuti due casi iera de lunedì! :'-(
Bona sera nona picia, chisà come mai anca el mio "arresto cardiaco" el xe capitado al 17 del mese e jera pròpio un lunedì: che i gabi cambià el zorno, cioè, inveze che venerdì 17, lunedì 17?! :roll:

Ciau ciau, sempre con tanta simpatia, Lela.


Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Una domanda per SonoPiccolo. stasera i parlava del Big Bang e tutto ad un tratto i ga nominado "una temperatura di 2.7 gradi al di sotto dello zero assoluto".
Al di sotto dello zero assoluto ? :shock:
Xe una nuova frontiera della scienza ? Me son perso una puntata nelle lezioni de fisica ? Per mi non esisti niente sotto lo zero assoluto !
Ultima modifica di AdlerTS il dom 31 mag 2009, 21:44, modificato 1 volta in totale.


Mal no far, paura no gaver.

Torna a “El salotin”