Astronomia (poca), astrologia e superstizion

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
LELA
citadin
citadin
Messaggi: 817
Iscritto il: mar 3 mar 2009, 18:32
Località: Sondrio (SO)

Messaggio da LELA »

AdlerTS ha scritto:Una domanda per SonoPiccolo. stasera i parlava del Big Bang e tutto ad un tratto i ga nominado "una temperatura di 2.7 gradi al di sotto dello zero assoluto".
Al di sotto dello zero assoluto ? :shock:
Xe una nuova frontiera della scienza ? Me son perso una puntata nelle lezioni de fisica ? Per mi non esisti niente sotto lo zero assoluto !

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Anca par mi la xe cusì Adler!

Ciau ciau, sempre con tanta simpatia, Lela.


Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8705
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Adler, te odio! :-D :wink:

Te me ga costreto a andar a veder de robe che ormai no me ricordo più niente. A parte i scherzi, grazie per averme costreto a farlo (Cosa disi nonna Ivana dela curiosità?)

Comunque:

a) se al big bang la temperatura fusi quela che te disi ti, no so, perché no iero :-D

b) se sia posibile ragiunger temperature soto al zero asoluto, la risposta pareria che sia sì. Te meto due rimandi, el primo su wikipedia (e dove se no?) più tecnico
http://en.wikipedia.org/wiki/Negative_temperature

el secondo più didatico, me par, te lo trovi qua
http://math.ucr.edu/home/baez/physics/P ... ature.html

Tuti due in inglese, ma no me par che l'inglese sia un problema per ti.

Sucedi qualcosa che pol ricordar quel che sucedi in sto programin

Codice: Seleziona tutto

#include <stdio.h>
main()
{
	short int i,j;
	j=0;
	for (i=1;i=i;i++){
    		printf("%d\n",i);
    		if(j<0) exit(0);
		j=i;
	}
}
che go meso in alegato. El programa scrivi i numeri da zero in su: a un certo punto, pur disendoghe de aumentar de uno, i numeri diventa negativi. Bisogna verzer una finestra msdos e mandarlo in esecuzion dala finestra. O se te preferisi, questo xe quel che go trovà mi

Immagine

Xe, se te preferisi, come dir "Che ore iera due ore prima de l'una de note?" "Le 23?" ma 23 vien dopo de l'uno.

Comunque, te ripeto, go scrito de robe che no so. Adeso me meterò a leger i articoli con più calma, per mia cultura.
Allegati
test.zip
Attenzione, all'interno c'è un file eseguibile test.exe. Secondo me non ha virus, ma potrebbe averne a mia insaputa. Chi lo scompatta è pregato di controllarlo con un programma antivirus di sua fiducia e aggiornato.
(4.52 KiB) Scaricato 121 volte


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

sono piccolo ma crescero ha scritto:Adler, te odio! :-D :wink:

Te me ga costreto a andar a veder de robe che ormai no me ricordo più niente. A parte i scherzi, grazie per averme costreto a farlo (Cosa disi nonna Ivana dela curiosità?)
No volevo obligarte :-D Semplicemente te me parevi la persona più adatta alla domanda :P


Mal no far, paura no gaver.
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

sono piccolo ma crescero ha scritto:[...]Sucedi qualcosa che pol ricordar quel che sucedi in sto programin [...]
flag_ts no go leto le notizie e no conoso 'l arogomento, ma dir che se posi rivar a meno de -273 celsius giusto grazie a un overflow me par piu` un witz che altro ;-D

flag_fr Je n'ai pas lu la news et je ne connais pas le sujet, mais supposer qu'on peut descendre au dessous de -273 degrés Celsius simplement en raison d'un débordement de données, me semble juste une blague ;-D

flag_uk I haven't read the news and I don't know the topic, but to assume that we can go below -273 celsius degrees simply by the means of a data overflow, to me looks just a joke ;-D

flag_it non ho letto le notizie e non conosco l'argomento, ma ipotizzare che si possa scendere a meno di -273 celsius semplicemente grazie al fenomeno dell'overflow mi pare piu` uno scherzo che altro ;-D

AdlerTS ha scritto:[...]Per mi non esisti niente sotto lo zero assoluto !
flag_ts xe come dir che no se pol gaver tera suta piu` in baso de 'l livel de 'l mar? ;-D

flag_fr c'est comme de dire que nous ne pouvons pas avoir de la terre sèche sous le niveau de la mer? ;-D

flag_uk it's like to say that we can't have dry land under sea level? ;-D

flag_it e` come dire che non ci puo` essere terra asciutta sotto al livello del mare? ;-D


Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Messaggio da nonna ivana »

Va be', la curiosità è il colore della mente, ma stavolta manco avevo letto di che trattava il thread; 8) vado terra terra, mi ingarbuglio in tante cose banali e concrete, :oops: ci mancherebbe che andassi a rispolverare l'astronomia!!!! :wink:

Bene, buon lavoro a voi!!!! :-D :-D


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8705
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

ffdt ha scritto:flag_ts no go leto le notizie e no conoso 'l arogomento, ma dir che se posi rivar a meno de -273 celsius giusto grazie a un overflow me par piu` un witz che altro ;-D
El mio voleva esere solo un esempio, che me iera più familiare, de quel che go leto su wikipedia al rimando che gavevo meso.
http://en.wikipedia.org/wiki/Negative_temperature ha scritto:A substance with a negative temperature is not colder than absolute zero, but rather it is hotter than infinite temperature. As Kittel and Kroemer (p.462) put it, "The temperature scale from cold to hot runs +0 K, . . . , +300 K, . . . , +∞ K, −∞ K, . . . , −300 K, . . . , −0 K."
Pur esendo laureà in fisica e gavendo anche lavorà su strani cristali teorici, confeso che no gavevo mai sentì parlar de sta roba e i stroligamenti teorici che ghe xe drio i me incanta ma un poco i me lasa perpleso.

Per inciso, nela mia vita informatica, più longa de quela de fisico purtropo, go incontrà un calcolator che distingueva anche tra +0 e -0 perché gaveva un modo diverso de rapresentar i numeri negativi (e no iera un calcolator de poco visto che, tra l'altro, iera el calcolator del Cern de Ginevra de i anni '70).

Comunque riconoso, senza problemi, che el mio esempio numerico e quel fisico non gaveva niente de particolarmente profondo in comune.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

io invece, essendo laureata solo in matematica, pur avendo avuto pure un'abilitazione all'insegnamento della fisica, che in seguito non ho mai sfruttato, ho rinunciato da decenni a tener dietro alla fisica contemporanea. Se ho ben capito,da quello che scrivete voi qua ( non mi son letta tutti i link, confesso) insomma, questo men che zero assoluto in realtà è un altro modo di dire caldissimo? insomma, per esprimermi con un esempio molto terra terra, se tocco qualcosa del genere mi scotto invece di congelarmi? ( sapete che noi donne dicono che abbiamo la tendenza ad esprimere le cose in maniera semplificata..)


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Messaggio da nonna ivana »

babatriestina ha scritto:io invece, essendo laureata solo in matematica, pur avendo avuto pure un'abilitazione all'insegnamento della fisica, che in seguito non ho mai sfruttato, ho rinunciato da decenni a tener dietro alla fisica contemporanea. Se ho ben capito,da quello che scrivete voi qua ( non mi son letta tutti i link, confesso) insomma, questo men che zero assoluto in realtà è un altro modo di dire caldissimo? insomma, per esprimermi con un esempio molto terra terra, se tocco qualcosa del genere mi scotto invece di congelarmi? ( sapete che noi donne dicono che abbiamo la tendenza ad esprimere le cose in maniera semplificata..)
sottoscrivo!
non tanto "semplificata" ma "sensata", i sensi riconoscono spesso le realtà, ancor prima della "sublimazione" teorica! ( nella quale teoria spesso ci si perde, o ci si allontana "astronomicamente")

:-D


ivana

la curiosità è il colore della mente
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

babatriestina ha scritto:[...]tocco qualcosa del genere mi scotto invece di congelarmi?[...]
flag_ts flag_it si ;-D ;-D ;-D
flag_fr oui ;-D ;-D ;-D
flag_uk yeah ;-D ;-D ;-D


flag_ts pareria che 'l discorso el sia cusi`: sicome che no troveremo mai gnente de piu` fredo de 0k cosa femo de i tuti cuei numeri kelvin negativi? xe peca` sprecarli! xe la crixi economica: no se pol lasar risorse dedicade che no le rendi! xe imoral, pensa a tute cuele banche che no ga piu` numeri: no podemo miga farse veder che a noi i ne spupa! e alora dopremoli per cualcosa altro, ah ...

dixemo che sto ragionamento me lo spetasi de parte de i politici ma no de i fixici ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D

flag_fr il semble que le discours est la suivante: depuis que nous ne trouverons pas rien de plus froid que 0k que ferons nous avec tous ceux nombres kelvin négatif? gaspiller les il serait un crime! il ya la crise économique: nous ne pouvons pas tenir de ressources spécifiques qui ne nous donnent pas quoi que ce soit de retour! il est immoral: pense à tous celles banques qui n'ont pas plus de chiffres: nous ne pouvons pas fair voir que nous en avons en excédence! alors utilisons-les pour autre chose, non?

permettez-moi de dire que je me serais attendu ce raisonnement par la classe politique, mais pas par les physiciens ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D

flag_uk it appears that they said so: since we'll not find anything more cold than 0k what will do we with all those negative kelvin numbers? wasting them would be a crime! there is the economic crisis: we can't hold dedicated resources that can't give us anything back! it's immoral: think of all those banks that have no more numbers: we can't show everywhere that we have such a surplus! let's go to use them for something else, right?

let me say that I would have expected this reasoning by the political class but not by the physicists ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D

flag_it sembrerebbe che il discorso sia questo: siccome non troveremo mai nulla di piu` freddo di 0k che ne facciamo di tutti quei numeri kelvin negativi? sprecarli sarebbe un delitto! c'e` la crisi economica: non si possono avere risorse che non rendono! e` immorale: pensa a tutte quelle banche che non hanno piu` numeri: non possiamo far vedere che a noi ne avanzano! allora adoperiamoli per qualcos'altro, no? ...

diciamo che questo ragionamento me lo aspetterei da parte della classe politica ma non dalla fisica ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

se go capido, senza sforzarme troppo, scorrendo i articoli senza far fadiga, no xe solo question de doprar numeri che se no saria de troppo: par che i vegni fora coi calcoli. E cola matematizzazion dela fisica, a volte i se fida più dei calcoli che dela realtà: se vien fora un risultato negativo per i gradi K, che sia caldo o fredo no ga più importanza, ma vol dir che va ben per descriver un modello matematico in fisica.
Cioè a un certo punto i concetti matematico-fisici se stacca dela realtà che li ga suggeridi. Un esempio molto semplice che ne dava el vecio prof Dolcher, iera el puter che ga imparado che i numeri servi a contar, e po scopri el zero che no servi a contar un bel gnente..
e po in fondo, anche la relatività xe nata de una roba che al primo momento se diseva "no pol esser"!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8705
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Mah, me par che vadi in crisi anche certe definizioni de temperatura... un poco come ... "L'insieme dei insiemi che no ga se stesi come elemento" che no xe un insieme ... :-D :wink:


Avatar utente
LELA
citadin
citadin
Messaggi: 817
Iscritto il: mar 3 mar 2009, 18:32
Località: Sondrio (SO)

Messaggio da LELA »

Bon pomerigio a tute/i,
mi che son ignorante come 'na capra - speremo che no' la se ofendi - tuto quel che gò capido dela risposta de Piccolo a Adler xe el paragon co' le ore: altro nisba. :oops: :oops: :oops:

Zà che ghe son, volevo anche dimandarghe a ffdt: ma cosa, te gà un tradutor contempoareneo impiantà de qualche parte? :roll:
Se nò, che fadiga ara ogni volta scriver in tre lingue oltre che in dialeto!!! :shock:

Ciau ciau, sempre con tanta simpatia, Lela.


Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Per restar sul terra terra, visto che mi non son laureado ne in fisica ne in matematica, posso solo dir che dai miei ricordi scolastici a zero kelvin se doveria aver l'immobilità totale delle particelle subatomiche, movimento delle quali che determina la temperatura de un corpo. Quindi a meno zero le xe più ferme che ferme ?


Mal no far, paura no gaver.
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

LELA ha scritto:[...]te gà un tradutor contempoareneo impiantà de qualche parte?[...]
magari / je le voudrais bien / I'd love to ;-D
LELA ha scritto:[...]che fadiga ara[...]
eh, difati / en effet / indeed ;-D
LELA ha scritto:[...]scriver in tre lingue oltre che in dialeto!!![...]
flag_ts cuatro lingue, almeno per mi ;-D
flag_fr quatre langues, quoi qu'on en dise ;-D
flag_uk four languages, no matter what they say ;-D
flag_it quattro lingue, checche` se ne dica ;-D

AdlerTS ha scritto:Per restar sul terra terra [...] a zero kelvin se doveria aver l'immobilità totale delle particelle subatomiche[...]
flag_ts anche che sia vero, comuncue fusi solo per cuele che conosemo noi e in te le condizioni che gavemo cua de noi: sicome che no savemo gnanca cuanto grando che sia el coxmo no podemo pretender che 'l sia tuto come in te 'l nostro pianeta ;-)

flag_fr même s'il serait vrai, toutefois ça serait vrai seulement pour ceux qui nous connaissons et dans les conditions que nous avons ici: du moment que nous ne savons pas même combien il est grand l'univers, nous ne pouvons pas prétendre qu'il soit tout comme sur le notre planète ;-)

flag_uk even if it would be true, however it would be true only for those we know and under the conditions we have here: since we don't even know how big the universe is, we can't pretend that everything is like on our planet ;-)

flag_it anche se fosse vero, comunque lo sarebbe solo per quelle che conosciamo noi e nelle condizioni che ci sono qui da noi: siccome non sappiamo nemmeno quanto grande sia il cosmo non possiamo pretendere che sia tutto come sul nostro pianeta ;-)


Avatar utente
LELA
citadin
citadin
Messaggi: 817
Iscritto il: mar 3 mar 2009, 18:32
Località: Sondrio (SO)

Messaggio da LELA »

ffdt ha scritto:
LELA ha scritto:[...]scriver in tre lingue oltre che in dialeto!!![...]
flag_ts cuatro lingue, almeno per mi ;-D
flag_fr quatre langues, quoi qu'on en dise ;-D
flag_uk four languages, no matter what they say ;-D
flag_it quattro lingue, checche` se ne dica ;-D
Mi te scrivo solo che in te la "prima lingua" e devo dir che te gà razon ffdt, ma par mi che son lontana ciamar el triestin "dialeto" xe 'na magnera de sentirlo più mio!!!
:oops: :oops: :oops:

Ciau ciau, sempre con simpatia, Lela.


Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8705
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Se ve interesa l'astronomia, ve segnalo sto sito

http://www.cosmored.it/video.html

Go trovà particolarmente bel un dei ultimi "il sole struttura ed evoluzione".


Avatar utente
LELA
citadin
citadin
Messaggi: 817
Iscritto il: mar 3 mar 2009, 18:32
Località: Sondrio (SO)

Messaggio da LELA »

sono piccolo ma crescero ha scritto:Se ve interesa l'astronomia, ve segnalo sto sito
Go trovà particolarmente bel un dei ultimi "il sole struttura ed evoluzione".
Bon giorno Piccolo, gò vardado tre dei filmati del sito che te gà segnalado, ma gò gavù diverse impresioni e no' esatamente tute bone.
A parte el 1° "Dimensioni e stelle in scala", lo gò trovado interesante anca se un fià monotono: forsi anca a causa dela musica tipo "cesa" sielta come base sonora.

"Il futuro del Sistema solare" el me gà fato vignir i brividi, anca se i parla de un futuro lontan 7 miliardi de ani: solo el comentator el pareva un fià otimista, ma un poco tropo proietà in te'l futuro - a parte che no' ghe sarò più, almeno come Graziella Hecht - no' gò nisuna intenzion de trasferirme su Marte.

Anca el filmà che te gà segnalado ti - pur esendo meno dramatico - el parla de Marte come pianeta futuro par la raza umana, parò in questo se parla de 5 miliardi de ani, ma magari el tempo el xe calcolà su cò el sol scuminzierà a "espanderse".

Comunque, a parte i migliaia de razi e sonde varie, par conto mio tuta quela roba là no' pol che farghe mal a tuto el complicado Sistema solare.
Se 'stà mandando trope "scovaze" in giro: Mi sarò aretrata, ma se quei soldi i li spenderìa par la ricerca sula salute del'omo - cellule staminali, ecc. - i sarìa 'sai mejo spesi.
Grazie comunque par la segnalazion: voi - intendo i più aculturadi del forum - andè in zerca e trovè sempre robe interesanti in internet, anca se quel sito - torno a ripeter - el xe, almeno par mi, tropo inquietante.

Ciau ciau, sempre con tanta simpatia, Lela.


Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

in sto/ce/this/questopost
sono piccolo ma crescero ha scritto:Come te la ga fata?[...]
flag_ts a dir el vero la go fata co' un telescopio model newton con specio de 75 mm e focal de 700 mm ... go doprado 'l obietivo de 35 ingrandimenti (anca se poso sielier tra 35, 56, 70, 112, 175 e 350) perche` za con 35 el trepiede trema tropo che xe dificile farlo star fermo per fotografar :-? ... gavero` de farme un piu` robusto :-)

flag_fr a dire la vérité, j'ai utilisé un télescope de type newton avec un miroir de 75 mm et 700 mm de focale ... j'ai utilisé le grossissement de 35 (bien que je peux choisir entre 35, 56, 70, 112, 175 et 350) parce que déjà avec le 35 le trépied tremble trop et il est difficile de prendre des photos :-? ... je devrais construire un autre plus robuste :-)

flag_uk to tell the truth, I used a telescope model newton with a 75 mm mirror and a focal of 700 mm ... I used the magnification of 35 (although I can choose between 35, 56, 70, 112, 175 and 350) because already with the 35 the tripod shakes too much and it is difficult to take pictures :-? ... I should build another more robust :-)

flag_it a dire il vero ho adoperato un telescopio modello newton con specchio da 75 mm e focale da 700 mm ... ho adoperato l'obbiettivo da 35 ingrandimenti (anche se posso scegliere tra 35, 56, 70, 112, 175 e 350) perche` gia` con 35 il treppiede trema troppo ed e` difficile farlo stare fermo per fotografare :-? ... dovro` costruirmene uno piu` robusto :-)
sono piccolo ma crescero ha scritto:[...] Qualchedun me diseva che ghe vol machine co la lente davanti sai picia [...]
flag_ts mi go doprado la machineta digital de scarsela che go ciolto in supermercato un 3 ani fa a 99 euro e si: la ga un obietivo sai picio :-) pero` isteso la fa foto de 2816x2112

flag_fr j'ai utilisé un appareil compact numérique que j'ai acheté au supermarché il ya environ 3 ans pour 99 euros et oui: il a un objectif très petit :-) cependant it peut aussi prendre des photos de 2816x2112 pixels

flag_uk I used a digital compact machine that I bought at the supermarket about 3 years ago for 99 euros and yes: it has a very small lens :-) however, it can too make photos of 2816x2112 pixels

flag_it io ho usato la macchinetta digitale compatta che ho comperato al supermercato circa 3 anni addietro per 99 euro e si`: ha un obbiettivo molto piccolo :-) pero` riesce egualmente a fare foto da 2816x2112 pixels


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

quindi il risultato dipende più dal telescopio che dalla macchina fotografica..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8705
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

De quando, ala fine dei anni '50, un amico de mio papà me ga fato meter l'ocio su un canocial per vardar la luna e "Giove coi pianeti medicei" son restà incantà da l'idea de veder ste robe lontanisime (ogi forsi, co le misioni spaziali, gavemo meno el senso dela distanza) e go sempre vu la voia de comprarme un telecopio. Ghe go pensà no più tardi de un per de anni fa e ancora adeso, ogni tanto, me fermo a vardar i cataloghi su internet.

Poi però me la faso pasar, perché
a) per veder come che me piaseria a mi, ghe voleria spender bastanza
b) per veder come che me piaseria a mi ghe vol andar via de casa a cercar loghi scuri
c) so che dopo 15 giorni (anzi noti) de uso intensivo, el telescopio resteria piazà in mezo al sogiorno e doprà per picar l'acapatoio che se sughi co vegno fora dela docia :-D

Forsi saria bel che i li nolegiasi.

Comunque un giorno me son fermà davanti ala vetrina coi telescopi che xe ai portici de Chiozza e ghe go mostrà a mia moglie el più grande che i ga in vetrina e ghe go dito: "Lo compro?" La la me ga risposto: "o lui o mi!". Cosa volè, son sposà de 33 anni e se conosemo de 40: go preferì tegnir la moglie :-D (e comunque co pasè per de là, vardelo ben e capirè ben mia moglie!).


Torna a “El salotin”