Buon Giorno!

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Comunque, Ciancele,
- bora scura xe co la vien col ciel coverto e el nuvolo e la piova: miscela micidial, sopratuto de inverno perché la porta neve e iazo, ombrele e gambe rote.
- bora ciara xe co la vien col seren: fredo, ma gnente piova.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Un quesito per Nonna Ivana (lo scrivo qua perché penso che sia più probabile che lo legga). E se quachedun altro sa risponder ancora meio.

Ieri al supermercato ho visto che vendevano confezioni di Parmigiano Reggiano Bio Dop.

Che differenza passa tra il Parmigiano Reggiano Dop e il Parmigiano Reggiano Bio Dop?

Non lo ho preso, perché non mi piaceva il fatto che non avesse indicati i mesi di stagionatura e mi pareva poco stagionato.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Buon Giorno!

Messaggio da nonna ivana »

sono piccolo ma crescero ha scritto:Un quesito per Nonna Ivana (lo scrivo qua perché penso che sia più probabile che lo legga). E se quachedun altro sa risponder ancora meio.

Ieri al supermercato ho visto che vendevano confezioni di Parmigiano Reggiano Bio Dop.

Che differenza passa tra il Parmigiano Reggiano Dop e il Parmigiano Reggiano Bio Dop?

Non lo ho preso, perché non mi piaceva il fatto che non avesse indicati i mesi di stagionatura e mi pareva poco stagionato.
A dire il vero ha sorpreso anche me 'sto quesito, poiché non mi era capitato di incontrarlo, per cui ho passato la domanda ad un amico che fa colture iologiche, ma non ne sapeva nulla e mi consigliava di fare ricerche nel sito del Ministero delle politiche per l'agricoltura...ma quando ci si inoltra in tali siti trovo una situazione stantia, una riceca farraginosa e quasi obssoleta, per cui non mi sono fermata a fare ricerca oltre!

Ma ho trovato un sito privato di un caseificio di montagna, ma mi pare più una trovata che promuove i suoi prodotti, che avranno della qualità, ma non credo che siano proprio ispirati ai protocolli vigenti, un marchio si vede, ma non so che valore possa avere!

http://www.caseificio4madonne.it/parmig ... ogico.html

In genere è il Parmigiano-Reggiano del consorzio, che raggruppa i produttori allevatori di vacche rosse, che si trovano nella zona delimitata del Parmigiano reggiano, viene fatto seguendo un disciplinare rigido e tassativo,e viene messo in vendita appunto con le diverse denominazioni di invecchiamento, da cui ci si aspettano determinati valori nutritivi in proteine e altre sostanze contenute.

Da questo link, ma forse ce ne saranno altri, si conosce un prodotto senz'altro ottimo, ma forse non ufficialemnte biologico, ma sempre con beneficio d'inventario, non sono addentro nella questione!


ivana

la curiosità è il colore della mente
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Prima de tuto bongiorno e bona neve. Difati stamatina me son sveià che par tera iera qualche milimetro de neve. Adeso, ore10 e 38, solo su l’erba e sui auti.
Sula tua domanda te sa che no so. Ma te conto quel che sucedi qua, forsi xe qualche paralelo. I prodoti cosideti biologici i costa de più, ma te se acorzi. El tuo tacuin se svoda prima. El resto resta compagno. Solo se te compri de “qualche” contadin te ga una qualità senza roba chimica. Chi che vol viver devi mazar i vermi. Zigandoghe no i va via. ‘sto ano go ‘vu pochi pomi, perché i tanti li go butai via, marzi. Par no ‘ver roba marza te devi cior velen.
In Wikipedia se pol veder le condizioni par eser biologico.
In Baviera, dove che xe vache che fa late, se pol comprar late biologico e formaio biologico fato con late biologico. Par gnoco se disi Heumilch (fien late), parchè le vache pol magnar solo fien e no roba de silos. El formaio xe Heumilchkäse = fien late formaio, che saria formaio de late de fien. Noi ierimo col putelin in una fatoria con apartamenti per vacanze e ogni sera ‘ndavo a cior un litro de late de fien ‘pena smonto (munto). Lo metevo nel cafè e gavevo pana. La diferenza la vedeva anca un orbo. E dapertuto i vendeva ‘sto formaio biologico. Al nord solo in qualche logo, de solito nei mercatini rionali. Insoma dificile de trovar.


VetRitter
Citadin
Citadin
Messaggi: 1165
Iscritto il: mar 13 ott 2009, 16:25
Località: Piacenza (provincia)

Re: Buon Giorno!

Messaggio da VetRitter »

buongiorno, la denominazione "biologico" a un pezzo di formaggio, può essere data se tutto il latte servito a produrlo proviene da aziende che seguono le regole per la produzione biologica, per cui limitati o assenti i trattamenti medicinali alle vacche, alimenti per le stesse certificati biologici, quindi fieni e mangimi prodotti senza utilizzare trattamenti antiparassitari o anticrittogamici, pulizia delle linee di mungitura con prodotti biodegradabili, igiene degli ambienti della stalla (mosche, topi) ottenuta con lotta biologica o integrata.
stesso discorso per la carne.
non credo che il necessario costo più alto dei prodotti finali sia indice di una maggiore qualità.
saluti


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Bbbobongiornooo aaaa tuuuti. Qua xe una zimeta tanto viliaca che anca la tastiera del computer bati i denti e la trema. I disi -5, ma xe un ventisel che tira, anca se xe sol. De note, dove che xe un poco più alto, i conta de meno 14. E i fa paura dele strade iazade. Come i veci veceti me meterò tacà el termosifon. Go visto che a Trieste xe sora zero, ma par quele latitudini no xe de ‘ndar in manighe curte. Volendo se pol, ma con tre capoti sora.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Stamatina co me son alzada 0 gradi, la radio ga dito 1. In Carso sicuro 2/3soto zero se no de più. Desso go 1,3 gradi.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nini Naridola »

Bongiorno a tuti! Qua a Ronchi dei Legionari Nord adesso sul mio termometro xè +0.2 (come stamatina ale 6) ... probabilmente a Ronchi Sud, se i gavessi el mar i saria tuti al bagno!


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

in mia teraza che resta in ombra in inverno, el acqua xe iazzada ma xe fiorida una primuleta


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Melamatta
naufrago
naufrago
Messaggi: 2
Iscritto il: lun 18 gen 2016, 15:03

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Melamatta »

Anca qua in via Fabio Severo bassa xe una zima de morir!!Me pareva de perder i sensi prima :)


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Melamatta ha scritto:Anca qua in via Fabio Severo bassa xe una zima de morir!!Me pareva de perder i sensi prima :)
Inverno xe Melamata! E ancora la ne vaben che no sufia tropo, no piovi e no neviga e jazza!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Nona Picia ha scritto:
Melamatta ha scritto: Anca qua in via Fabio Severo bassa xe una zima de morir!! Me pareva de perder i sensi prima :)
Inverno xe Melamata! E ancora la ne va ben che no sufia tropo, no piovi e no neviga e jazza!
Co' iero picio se cantava: Vien Catina, vestite, 'ndemo presto in leto. E anca se gavesi de iazarse la cità, vien qua Tina scaldemose e spetemo che torni istà.
Go deciso de 'ndar in letargo e sveiarme in primavera. Chi mi ama mi segua.


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sum culex »

Caro Ciancele: te seguiria più che volentieri.
ciao
sum culex


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Bongiorno a tuti! El letarho saria una brla roba! Se riposa, no se ga fredo,no se spendi per viver e gnanche per el riscaldamento e forsi al risveglio tuti saria più calmi


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Nona Picia ha scritto: Bongiorno a tuti! El letargo saria una bela roba! Se riposa, no se ga fredo, no se spendi per viver e gnanche per el riscaldamento e forsi al risveglio tuti saria più calmi
So de un caso che i ghe ga fato una sponta, i lo ga iazà e el se ga sveià zento ani dopo. In forma. No me ricordo 'deso se go leto sul giornal o se iera un film. Son vecio e perdo colpi.


Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Elisa »

Buon pomeriggio a tutti. :-)
Oggi i 34 gradi (che possono salire a 37 verso le ore 15) sono insolenti, ostrega, buttano giù! Il sole non ha pietà, é meglio non girare per strada per evitare di essere avvolti da insopportabile aria bollente, situazione comprovata. ;--D Almeno in casa, con un po' d' aria artificiale, ce la caviamo con 28º...


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Buonasera! Anche i 34 gradi in crescita no xe ideali! Bastassi 30 e no de più :lol:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

bongiorno a tuti! Col tramonto del'altro giorno!

Immagine


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Elisa »

Nona Picia ha scritto:bongiorno a tuti! Col tramonto del'altro giorno!

Immagine
Splendido tramonto e foto ed acqua placida Nona Picia! Qui il nostro grande fiume oggi sta facendo stravaganza (il suo dovere????) ed innonda il settore della città appresso il suo percorso, con ingenti danni :arf2_140:

Nona Picia ha scritto:
Anche i 34 gradi in crescita no xe ideali! Bastassi 30 e no de più.

....specialmente per noi che abbiamo oltrepassato i cinquantaetanti e ci cala la pazienza! :lol:


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Eh sì!! :-D


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....

Torna a “El salotin”