Buon Giorno!

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da oli1939 »

Bongiorno a tutti....me par che oggi femo vasche...piene però.. :-D
Allegati
Viale XX Settembre
Viale XX Settembre
20160422_143641 (Copia) (Copia).jpg (103.61 KiB) Visto 2313 volte


Il colore e' il mio mestiere
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Bongiorno! Voleria esser qua....

Immagine


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da oli1939 »

lago di Braies...mon amour


Il colore e' il mio mestiere
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Nona Picia ha scritto: Bongiorno! Voleria esser qua....

Immagine
Anca mi. Mon amour anca se no savevo cosa che xe. Qualcosa de simile gavemo noi nela selva boema: el großer Arbersee e el kleiner Arbersee. El Arbersee grando ga teraza e bira. El picio, come tuti i pici, no ga gnente. El xe solo bel de veder. Più bel dei grandi. Come tuti i pici. :clapping_213:


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Se ma ricordo ben dovessi eser lago de Misurina....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Bona domenica!
Immagine


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2873
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Buon Giorno!

Messaggio da mandi_ »

Buon giorno a tutti!

Incuriosita da un post di Elisa, mi sono imbattuta in questo video su Trento...e gli stereotipi.

Vi consiglio de darghe un cuc, perchè...sorpresa! Troverete un riferimento al ponte Trento- Trieste e al nostro Forum.

Interessante! Comunque condivido alcune cose dette dall'autore del video: a Trento non si parla tedesco se non quello scolastico e Trento è città calda.

La prima cosa l'affermo perchè durante una gita in pullman all'estero, dove i partecipanti provenivano da tutta Italia, mi chiamavano la "signora tedesca/ austriaca" poichè venivo da Trento.
La seconda cosa la dico perchè a Trento in questi giorni ci son 35 gradi; perciò meglio scappare al fresco, raggiungibile però in 10 minuti, nelle varie località con altitudine più elevata.
C'è da dire che qui da noi l'estate e il caldo afoso durano ben poco...


https://www.youtube.com/watch?v=ybP2P4v0SfA


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

Bello! aggiungerei un ricordo di una mia amica che era vissuta per anni a Trento, sentiva dire " quella signora è meridionale": si trattava di una padovana.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2873
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Buon Giorno!

Messaggio da mandi_ »

Baba hai visto la pagina del Forum nostro?


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Simpatico! Trento in Austria e Trieste in Slovenia...ecco cosa pensano fuori da casa nostra....E sì ho visto la pagina del forum.... :-D


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Bona domenica a tuti! la Costa Luminosa vista del'alto...la foto la ga fata Bilbo, anche se la go firmada mi

Immagine


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Elisa »

mandi_ ha scritto:Buon giorno a tutti!

Incuriosita da un post di Elisa, mi sono imbattuta in questo video su Trento...e gli stereotipi.

Vi consiglio de darghe un cuc, perchè...sorpresa! Troverete un riferimento al ponte Trento- Trieste e al nostro Forum.

Interessante! Comunque condivido alcune cose dette dall'autore del video: a Trento non si parla tedesco se non quello scolastico e Trento è città calda.

La prima cosa l'affermo perchè durante una gita in pullman all'estero, dove i partecipanti provenivano da tutta Italia, mi chiamavano la "signora tedesca/ austriaca" poichè venivo da Trento.
La seconda cosa la dico perchè a Trento in questi giorni ci son 35 gradi; perciò meglio scappare al fresco, raggiungibile però in 10 minuti, nelle varie località con altitudine più elevata.
C'è da dire che qui da noi l'estate e il caldo afoso durano ben poco...


https://www.youtube.com/watch?v=ybP2P4v0SfA
Ha ha ha...! E non soltanto! Qui nell' emisfero Sud ci siamo sentiti dire piú volte: Di dove siete? Di Trento. Ah Trento Trieste.... :? Poi abbiamo saputo di un cittadino che aveva per nome e cognome Trento Trieste Liberato Bongiovanni.....(Questo credo d' averlo giá raccontato precedentemente). Simpaticissimo il video Mandi!


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Elisa »

Elisa ha scritto:
Simpaticissimo il video Mandi!
Mi soffermo sul video e pú che darghe ‘na cucada c’ è da prendere uno spunto, 'insomma dai'. Mi trastullo con questo video. Mi sembra avveduto, rilassato.….anche se orsi siamo chisssssssssà perche qualcuno l’ ha detto, da qualche parte vien la fama…Mavalà! Le diversità tra la nostra e l’ altra provincia ben precise, descrizione divertente. Descrizione magistrale (faraonica) del Ponte che non ammette ignoranza :? e la pagina presa dal Forum per supporto… :-)
Non immagino Trento con 35 gradi e ricordo molto bene Candriai e la colonia estiva infantile, piazzata nelle ex caserme austriache a pochi minuti ed elevata altitudine e benessere sul Monte Bondone!


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Buongiorno a tutti! Chiare, fresche, dolci acque....della Cascata delle Marmore....

Immagine

Immagine


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Xe bel veder ste immagini de vacanza e spensieratezza quasi paradisiache,ma...... xe sempre in aguato un cudic che ne riporta coi pie per tera. Preparemose a i aumenti dei prezi che i vien pensadi da qualchidun come noi in vacanza e che no gà altro de far che aumentar i propri guadagni. Alora un aumento del prezo de la corente eletrica con l'aprovazion de lo "stato" che controla :twisted: La giustificazion xe che i prevedi un grande consumo de corente, e ciapandone per mone, i ne vol far creder che ocori più corente e quindi la costa de più. La quantità de corente che circola su la rete xe inveze uguale sia in estate che in inverno, de giorno e de note, e no xe che te pol serar o verzer un interutor, cioè serar o verzer una centrale a piacimento, e po el prezo del petrolio xe fermo e soto i 40 dolari al baril da almeno un anno. L'altro aumento vien dall'assicurazion de l'auto. Lo "stato" :evil: xe d'acordo de farghe un regalo (forsi uno scambio reciproco) alle assicurazioni. Xe de un per de anni che no xe più el rinnovo annuale tacito , ma ogni volta te rifa l'assicurazion cusì se ghe xe dei aumenti te pol sempre cambiar asicurazion. La novità sta inveze nel ritorno dell'automatismo tacito per cui se i te aumenta l'assicurazion te devi far raccomandata un mese prima per la disdetta, e te vien a saver de l'aumento al momento che te passi in agenzia a saldar l'importo, per cui no te ga più el tempo materiale per far la disdetta. Allegri e bone vacanze.
dalmazia.jpg
dalmazia.jpg (113.4 KiB) Visto 2086 volte


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

mi gavevo notado qualcossa de altro: i sta parlando de cavar le monedine de rame pice.
Come che diseva un professor de economia, " Le vedè? ben co le comincerà a sparir sarà inflazion"
E inflazion xe i prezzi che aumenta. Noi poveri veci pensionai el inflazion ne disi che tuto rincara, ma xe tanti che col inflazion ghe guadagna perchè no i ghe aumenta sempr e i debiti e se i vendi i pol aumentar i prezzi e farse i bori.
Difati, i ne spiega che se no xe inflazion xe anca mal.. insoma noi paghemo comunque. Ma che tuto rincara no xe una novità, voleria dir che xe de quando che non nata che vedo che le robe costa ogni anno de più..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Bongiorno! Che a luglio rincara la luce e a otobre o genaio rincara el gas no xe una novità....e la facenda dele monetine de rame dovessi esser zà incominciada, tanto in certi negozi no i tornava uno due centesimi, però i li voleva se te ghe li davi


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

A sproposito de aumenti, ve conto una bona, che me xe tocà a mi. Go ciapà el calcolo dela corente per l'ano pasà. I me ga tornà circa 12 euro. Ma i me ga dito che la rata mensile xe aumentada de diese euro. Equazione di primo grado ad un'incognita: Se adeso i me torna 12 euro, quanto i me tornerà se i aumenta de diese euro? Noi veci pensionai gavemo ciapà un aumento dela pension. Con l'aumentio dela corente gavemo un problema de meno se no savemo come spender l'aumento. I fa de tuto par farne contenti. Bechi contenti, naturalmente. :clapping_213:


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sum culex »

I prezi aumenta per l'inflazion, ma causa la Fornero le pensioni no vien più agiornade; difati mi fazo fadiga a rivar ala fin del mese, roba che una volta no me sucedeva :evil: :roll: :evil:
Cossa podemo farghe???
Ciao
sum culex


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

La Fornero? No stame far rider che la mia pension xe de QUINDESE anni sempre precisa! Per fortuna i mii me ga sempre dito No sta contar sula pension e pena che te ciapi el primo stipendio meti subito un pochetin da parte


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “El salotin”