Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: Me par che ghe ne gavevimo parlado in un post a proposito d e pasta Zara. Ma mi la trovo senza problemi ale Coop. Personalmente preferisso le Garofalo o la Coop special al bronzo

eco qua https://www.atrieste.eu/Forum3/viewtopic.php?f=11&t=6280
Nel 2013 te gavevi scrito che la pasta Zara no te la trovi. Xe anca vero che ogi (2016) la pasta De Cecco te la trovi in diversi negozi. Sarà cusì anca con la Zara? Ciancele del cuor de oro se sacrificherà par voi e andarà in negozi italiani a zercar pasta Zara e de Lidl la De Cecco. Ani fa, su ordine del dotor, go provà la De Cecco, ma no la me ga sodisfà. Adeso (2016) provarò de novo par voi. Ve savarò dir.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da babatriestina »

del 2013 al 2016 xe passadi tre anni. Le coop xe piene de pasta Zara e tante altre.. no vado al Lidl e continuo a no cior la de Cecco che no me piasi. Ma forsi me ripeto, mi magno Garofalo e Coop fiorfiore le costa in media circa 1 euro per mezzo chilo. Ovio, se no me ciapa de far la pasta ( all'uovo) in casa
La De Cecco vendi anche oio extravergine ma anche quel preferisso altri dop. toscani, se posso.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: Del 2013 al 2016 xe passadi tre anni. Le coop xe piene de pasta Zara e tante altre.. no vado al Lidl e continuo a no cior la de Cecco che no me piasi. Ma forsi me ripeto, mi magno Garofalo e Coop fiorfiore le costa in media circa 1 euro per mezzo chilo. Ovio, se no me ciapa de far la pasta ( all'uovo) in casa
La De Cecco vendi anche oio extravergine ma anche quel preferisso altri dop. toscani, se posso.
Baba Triestina, no voio darte sempre ragion. Ma anca a mi no la me ga sodisfà e no la go ciolta più. Pol darse che nel fratempo la qualità sia cambiada. Pol anca darse che par l'estero i fazi un'altra qualità. Par quel go dito che farò de novo una prova. Qua la costa circa 1,50 euro per mezo chilo.
Domani devo 'ndar par altri motivi de do grandi magazini de roba taliana. Butarò l'ocio.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da Nona Picia »

A mi la de Cecco me piasi, me pisi la coop la baritlla e anche la pasta zara...però ciogo solo co xe in offerta quele de marca, se no trovo ciogo coop


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da Piereto »

Sarà anche vero che la xe alle coop , ma l'altroieri che ghe iero, sui scafai de la coop de roian no la go trovada


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da Nona Picia »

Mi la go vista nel coop i bariera e me par anche al'eurospar, ma no la xe sempre


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da babatriestina »

mi la vedo sempre e la go ciolta un per de volte ale coop de Barriera. Imagino che la sarà sicuro ale Coop dele Torri che ga de tuto


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

MI ve confesso che considero i spagheti DeCecco i migliori sul mercato: i resta ben al dente, ma coti uniformemente dentro. I ga solo un difetto: i costicchia bastanza, per cui li compro co i xe in oferta. Parlo dei spaghetti. Altri formati me ga lasà un poco indifferente.
La pasta di Gragnano Coop la vien subito dopo e a un prezzo ragionevole.
Meio dela Barilla, sempre per mi, xe la Voiello (sempre Barilla).
Go provado altre marche a baso costo, ma me son trovado davanti a colla. Pasta Zara no la go mai vista o zercada sui banchi dei supermercati (ma questo xe un altro per de manighe).

Parlo sempre dei spaghetti.

Al di là dele marche, ghe xe formati che proprio no me piasi:
le farfale ghe resta duro el pizigon che le ga in mezo o te stracusini le alete;
la pasta con busi dentro streti rispeto ala lungheza, penso za alle penne, no le me piasi tanto, perché l'acqua de cottura cambia poco dentro al buso e ghe resta un gusto cativo.

Oltre ai spagheti noi dopremo le conchiglie rigate, che tien ben el sugo, le mezze penne, che esendo curte no se ghe senti el difeto dele penne. Da un poco dopremo bastanza le caserecce.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da Nona Picia »

Bongiorno! Anche mi me piasi più voiello che barilla, anche se oramai xe la stessa ditta che le fa, me piasi le tagliatelle coop le mezze penne voiello o de cecco spaghetti e poco altro


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da Ciancele »

Bon ano, bon ano. Ogi, primo de l’ano, la putela xe ‘ndada a spaso in bosco co’ la neve, e naturalmente col rolator. Pecà che no ve poso mandar una fotografia. Roba de guantarse la panza del rider (sbellicarsi dalle risa). E cusì la me ga lasà cusinar el pranzo. Go fato un piato tipico dela cusina gnoca che se fa al primo de l’ano: knochenloch an maisbrei. Dazu zwei Magenbitter. No savaria come tradur. Nela cusina francese ‘sto piato xe ciamado os trou. Par triestin se podaria forsi dir: ossobuco con polenta e do trapete. Go infarinà i do tochi de carne, mesi in farsora par tre minuti e po tirai fora. Nela farsora go meso carote, selino, zivola e aio e po un bon sluc de bianco seco parchè el tacà sul fondo dela farsora se moli. Tuti disi che el tacà dà el bon gusto. Dopo go meso de novo la carne inte la pignata e in forno per una bona ora. Nel fratempo go fato la polenta e netà matavilz. Nero d’Avola. No xe Teran o Refosco, ma meio de gnente. Come desert un tiramisu prodotto su scala industriale. Diciamo commestibile. E, par chiudere, un spareto de do ore. Come diseva mio nono? Chi si contenta gode. Noi gavemo godù.
PS: La traduzione in tedesco è naturalmente maccheronica. L’ossobuco è detto qui “Ossobuco” ma anche, però raramente, Kalbsbeinscheibe, cioè fetta di geretto di vitello.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da babatriestina »

inverno, finieri fres olin, ogi piovetta e nebbia.
Cusina de inverno:
ieri risotto ol radicio rosso.
Oggi involtini de verza. Meno gusto pesante dele sarme.. carne de manzo e porco ( o anche persuto o mortadella) masinado con un ovo e involtizado in foie de verza scotade. Po se meti tuto in una gran tecia, io, salsa de pomidoro, acqua e se coverzi e cusina almeno 20 minuti. Se lassa anche salvar e surgelar.. Ogi gavemo zontado pirè de patate


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: inverno, fin ieri frescolin, ogi piovetta e nebbia.
Cusina de inverno:
ieri risotto col radicio rosso.
Oggi involtini de verza. Meno gusto pesante dele sarme.. carne de manzo e porco ( o anche persuto o mortadella) masinado con un ovo e involtizado in foie de verza scotade. Po se meti tuto in una gran tecia, oio, salsa de pomidoro, acqua e se coverzi e cusina almeno 20 minuti. Se lassa anche salvar e surgelar. Ogi gavemo zontado pirè de patate
Più che otimo. Spero che te gabi fato bon pro (che ti sia piaciuto). El piato cole verze se ciama qua Kohlroulade = verza involtino. Costa meno dela carne de manzo. I vendi anca quela de porco, ma no credo che sia tanti a cromparla. Mi no go mai magnà involtini de porco, ma credo sicuro che i sia boni. Pirè xe el contorno più meio. Credo ben che se posi surgelar. Far un o do involtini no merita. Anca la putela ga fato diese o dodise. Do gavemo magnà e el resto salvà.
Ogi la me ga lasà far a mi e mi go fato fasoi cola panzeta. No so come che se disi par talian. Par gnoco xe gebackene Bohnen. In inglese baked beans. E pan scuro in struza cola crosta dura. Una feta dopo l'altra: squasi mezo chilo de pan in do. No sarà stado fin, ma come che diseva mio nono: Bon xe quel che piasi. Stasera pan e formaio e do fete de panzeta. Dopo una naranza o do pistaci o tre cuciarini de gelato misto.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da babatriestina »

pan cola crosta dura... ormai evito per no darghe dopo lavor al dentista che me biechi i denti.. però panscuro xe bon. Pan cola crosta dura i vendi a sto novo Eataly i disi che xe special perchè in forno a legni.
Qua se trova ancora tanti fruti, manderini, clementine, kiwi.. tuto roba de stagion. El gelato lo lasso per el estate. ve ricordè che una volta le gelaterie serava de inverno?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da Nona Picia »

M. i me piasi el pan morbido e poco coto....compro fruti de stagione i gelati li go eventualmente se mio marì domanda o se vien oramai de raro le nipoti.

E sì, xe vero, le gelaterie una volta in inverno iera serade.Mi me ricordo, ma no so se iera inverno o fine inverno, mio papà de domenica ne comprava un cono de panna zò de Arnoldo in viale Miramare


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da Ciancele »

Vegno del mercato coperto. Prezi che solo i grandi industriali se pol permeter. No go più un. Go crompá un chilo e mezo de osi de vedel e go speso zento e zinquanta. Cents. Farò un brodon. Go crompà anca costole de porco fumigade, par la minestra de fasoi. Farò un pignaton come in guera e el resto in frizer (freezer). Me vien za adeso el rutin. :cheezy_298: :clapping_213:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da babatriestina »

mi son stufa che i supermercati no tien più le luganighe bianche tedesche. Masè se le fazeva vignir de Meran un per de volte ala setimana, co iera ancora viva povera mama. Perchè za nona diseva che le luganighe, Viena però no Cragno " xe legere". La le magnava a oltre 100 anni.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: Mi son stufa che i supermercati no tien più le luganighe bianche tedesche. Masè se le fazeva vignir de Meran un per de volte ala setimana, co iera ancora viva povera mama. Perchè za nona diseva che le luganighe, Viena però no Cragno " xe legere". La le magnava a oltre 100 anni.
Bongiorno a tuti. Noi semo ala fonte e le trovemo dapertuto.
Ieri go spanto un poco (ho esagerato) e chiedo venia. Ma solo un poco. No se pol far confronti parchè no se parla dela stesa roba. Salatina, anca mista, costa anca 13 euro al chilo, ma se pol magnar tuta. Al supermercato costa de meno, ma se buta via la metà. Tirate le somme (Unterm Strich) la salata al supermecato la xe ‘sai cara. I funghi al supermercato se podaria definir “spazzaglie”. I costa meno de 20 euro al chilo. Quei del mercato coperto costa almeno 30, ma no ocori butar via gnente. Tirate le somme ecc. Quel che se pol comprar al mercato xe la carne. Nele becherie la xe più cara, ma al mercato in confronto col supermercato no. Anzi, se uno ga voia de vedel o de castron, el devi ‘ndar de qualche turco o arabo. Carne con carne (esempio: punta de peto de vedel) solo al mercato. I osi in maceleria i costa sui 3/4 euro al chilo, al supermercato no de meno e i xe lustri. Al mercato mi go pagà forsi un euro al chilo e i gaveva un poco de nerveti. Go ‘vudo el permeso de ‘ndar domani a far 25 chilometri per venti deca (200 grammi) de mortadela. Quante ore manca fina doman? :36_3_4:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da babatriestina »

qua no xe mercato con carne. El mercato xe fruti e verdure. Carne o te va in maceleria ( sempre de meno) o ai supermercati che spesso la ga decente. No mal Prunk che xe sloven e porta roba de casa sua, anche latte, butiro, pana garba che de noi no xe. I supermercati ga averto un banchetto con roba dela Slovenia, insoma no ocori più moverse cola propusniza, anche se no xe el gusto o el brivido de passar la roba soto el naso dei finanzieri...
Ve meto a proposito de salata la foto de una Rosa de Gorizia. Radiceto rosa bon come i altri, a 20 euro al chilo ( lori pudicamente scrivi 2 euro al etto) però xe assai bel de veder! Questa xe del mercato Coperto
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da Nona Picia »

Chi ga dito che qua la panna acida la solo Prunk? Mi la go comprada tante volte ale Carsiche e anche ala Coop


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da babatriestina »

Nona Picia ha scritto:Chi ga dito che qua la panna acida la solo Prunk? Mi la go comprada tante volte ale Carsiche e anche ala Coop
quela dela Coop xe la stessa slovena de Prunk. E xe pochi anni che i la tien. per anni anorum la go sostituida con panna de cusina e limon
Ale Carsiche vado poco quindi no me esprimo. Forsi gaverà anche Lidl..
Ogi al Despar go trovado le luganighe bianche de Monaco :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “El salotin”