Pasticcerie triestine

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Pasticcerie triestine

Messaggio da AdlerTS »

Un consiglio con dei link:
mi invito sempre i miei familiari a comprar dolci delle nostre zone piuttosto che prodotti industriali de chissa dove.

Ad esempio:

www.pirona.it/home_it.html o

www.ota.it
Ultima modifica di AdlerTS il mar 14 feb 2006, 12:37, modificato 1 volta in totale.


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Non dimentichemo Ulcigrai, che diria che gabbi la Sacher più simile a quella viennese che se possi trovar a Trieste :-D

http://www.pasticceriatriestina.com/home_ita.htm


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

No savessi se queste discussioni vadi meo sul capitolo internet o su indistrie e commerci, commento solo che Pirona per mi ga le pinze più bone de Trieste, perchè i ga mantegnudo la vecia rizeta che ga un zertononsochè che le altre no ga.
De Ota me piaseria saver dove che xe, che no go mai visto o dove che se trova i sui prodotti.
Ulcigrai inveze se trova i prodotti per tutti i cantoni.
Curioso inveze xe una roba che volevo propio postar: me domandavo chi che fa cioccolatini in proprio, perchè anche nele vetrine , presempio, de Pirona, mi vedo scatole de ciocolatini de Peyrano ( i più famosi de Torin), e de altre fabbriche, ma no vedo, come presempio che i fa i Svizzera, le pralines dela casa...


granzo

Messaggio da granzo »

babatriestina ha scritto:.... me domandavo chi che fa cioccolatini in proprio, perchè anche nele vetrine , presempio, de Pirona, mi vedo scatole de ciocolatini de Peyrano ( i più famosi de Torin), e de altre fabbriche, ma no vedo, come presempio che i fa i Svizzera, le pralines dela casa...
Paneteria/pasticeria Novak in via Udine= ciocolatini e sculture de ciocolata fati in casa.
Paneteria/pasticeria Cadenaro in via Rittmeyer=tanti tipi de ciocolatini e sculture de ciocolata/sculture anche de pan.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Dito fra de noi, no xe miga dito po che per el fato che i sia fati qua i sia tuti meo, anche qua xe chi che fa più bon e chi meno.. zerto che le merendine industriali xe sbrisette e no me insognasi de cior strucolo de pomi o crafen de quei preconfezionai dele solite ditte..


Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Messaggio da Bilbo »

in novembre, me son ciolto dele fave de pirona. a parte el costo :shock: , no le ga pragon co le fave che se trova normalmente. le xe do scalini più in alto.... bonissime.....


Bye '73 de Roby.-
kalvus
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 29
Iscritto il: ven 17 feb 2006, 9:30

..

Messaggio da kalvus »

De Sacher poso dirme un intenditor... me le fazo rivar spesso dall'hotel Sacher de Vienna o de Salisburgo... Qua a Trieste quelle che piu' le assomiglia le go trovade de Penso, in via Diaz.


Seppellitemi vicino all'ippodromo cosi' io possa sentire l'ebbrezza della retta d'arrivo. (Charles "Hank" Bukowski)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: ..

Messaggio da babatriestina »

kalvus ha scritto:De Sacher poso dirme un intenditor... me le fazo rivar spesso dall'hotel Sacher de Vienna o de Salisburgo... .
Come le riva? in quanto tempo ? e in che condizioni?


molighe el fil
ixolan
ixolan
Messaggi: 232
Iscritto il: ven 2 ago 2013, 21:59
Località: Trieste - quasi San Giovanni

Re:

Messaggio da molighe el fil »

babatriestina ha scritto:No savessi se queste discussioni vadi meo sul capitolo internet o su indistrie e commerci, commento solo che Pirona per mi ga le pinze più bone de Trieste, perchè i ga mantegnudo la vecia rizeta che ga un zertononsochè che le altre no ga.
De Ota me piaseria saver dove che xe, che no go mai visto o dove che se trova i sui prodotti.
Ulcigrai inveze se trova i prodotti per tutti i cantoni.
Curioso inveze xe una roba che volevo propio postar: me domandavo chi che fa cioccolatini in proprio, perchè anche nele vetrine , presempio, de Pirona, mi vedo scatole de ciocolatini de Peyrano ( i più famosi de Torin), e de altre fabbriche, ma no vedo, come presempio che i fa i Svizzera, le pralines dela casa...
Guardando i post de ani indrio go visto che nisun ga savù dir dove xe la pasticeria OTA.
La xe in piaza a Bolunz (Bagnoli della Rosandra).
No go mai magnà le sue paste, ma go zercà le torte che mio fio cioleva per le feste dei sui fioi quando el iera ala Cassa de risparmio de Bolunz.
Le torte iera bone.
I ciocolatini de Peyrano che se trovava de Pirona iera sai boni ma no iera un confronto con quei che compravo a Torino de Peyrano in corso Vittorio o corso Moncalieri (nel spacio dela fabrica) opur al Caval d'Bronz in piaza san Carlo o de Baratti & Milano in piaza Castello.
Quando un altro mio fio ga lavorà tre ani a Torino ala Reale Mutua e ogni volta che andavo a trovarlo, tornavo indrio con una scorta de ciocolatini de tute tre pasticerie,
Anzi quatro perche vizin dove stava de casa mio fio (via Cavour) iera una picia botega tignuda da una Degrassi de Isola che oltra che far i ciocolatini, la fazeva anche le creme carsoline.
Tuto questo in scondon de mia molie che la xe sempre in dieta e la ga i zucheri e el colesterolo sempre alti.
Mi magno come un porco e go i valori sempre giusti


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Pasticcerie triestine

Messaggio da babatriestina »

me gavevo inacorto dopo de dove che iera Ota.. efetivamente Torin no i scherza, anche la ciocolata calda che go magnado de Venchi iera assai bona. Anche mi con prudenza, che come tua moglie no go tanto zucheri e colesterolo alti, ma chili de tropo che me intriga per tante ragioni


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Pasticcerie triestine

Messaggio da babatriestina »

Notizia di oggi: Pirona cambia gestione, lo sapevamo, i De Marchi ( subentrati da un trentennio ai vecchi Pirona) dopo l a morte del padre hanno ceduto la pasticceria. Giusto la vedevo ieri con le serrande abbassate passandoci davanti. Ma la notizia-bomba di oggi è che i nuovi proprietari, pur mantenendo al destinazione d'uso, hanno venduto tutto l'arredo originario, Lo ha comprato si dice la Fondazione CRT. Ben che vada, finirà in museo.
Quel che mancava a quella pasticceria, per essere una vera Konditorei, era un luogo dove sedersi per mangiare una pastina o bere un caffè. Tutto in piedi o col vassoietto da portare a casa. E quest a tendenza la vedo anche nelle nuove gelaterie. La Marco in via Malcanton sembra avere ottimi gelati, ma bisogna poi degustarli in piedi o seduti su qualche scalino subito fuori.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Pasticcerie triestine

Messaggio da Piereto »

Te ga dito giusto de Pirona te magnavi pastine. Mai viste cusi' picie e in rapporto carissime. El locale po iera un buso. Joice doveva eser picio e striminzi' . Forsi el fazeva solo un scampon. Una grave perdita xe sta co i ga smantelado iantset che iera in via galina altro picio caffè pasticeria come Pirona. Me ricordo ancora ogi el bellissimo arredo in quercia rovere dei interni che nisun ga salva', ma iera 50 anni fa.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Pasticcerie triestine

Messaggio da babatriestina »

se ben ricordo mama cioleva sempre i crafen de Iantset. Forsi anche perché ne iera vizin de casa


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Pasticcerie triestine

Messaggio da Piereto »

Mi andavo a trovar mio nono co mio papà, e prima de cior el filobus 16 che gaveva el capolinea in piaza San Giovanni rente de Toso, fazeimo un salto a cior la paste de iantset. Me ricordo ancora sti veci filobus a 2 assi che de drio noi gaveva scalini per salir su la piattaforma, e leteralmente iera de rampigarse. Po coi girava i tirava fora de la fiancata le frecce de segnalazion che lampeggiava. L'autista stava sentà davanti ma no de lato bensì in centro sul suo trono.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Pasticcerie triestine

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

E no i gaveva el servosterzo....


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Pasticcerie triestine

Messaggio da babatriestina »

sono piccolo ma crescero ha scritto:E no i gaveva el servosterzo....
che impression el servosterzo! me par de eser finida sul iazzo!

nb continua l e polemiche su Pirona: i De Marchi par che ga vendudo prima i arredi e adesso i mantien la proprietà del foro ma i lo afita a.. no se sa e no se sa gnanca cosa che venderà i novi.. almeno cussì conta e l Piccolo oggi


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Pasticcerie triestine

Messaggio da Nona Picia »

Già.... tuto segreto....chi vivrà vedrà.... :?


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Pasticcerie triestine

Messaggio da babatriestina »

una decina de anni fa i De Marchi iera mii vicini de casa e una volta i me ga anche offerto pastine " della casa".


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Pasticcerie triestine

Messaggio da Piereto »

Se prima che iera propietari i De marchi una pasta costava 2 euro, adeso con un novo gestor in afitto una pasta costerà 4 euro. Prevedo de novo una chiusura sai rapida.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Pasticcerie triestine

Messaggio da babatriestina »

Piereto ha scritto:Se prima che iera propietari i De marchi una pasta costava 2 euro, adeso con un novo gestor in afitto una pasta costerà 4 euro. Prevedo de novo una chiusura sai rapida.
no se sa se sarà pasticeria... forsi sarà un negozio de vestiti bon prezzo. o chissà cossa


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Trieste e l'Internet”