Foto da satellite

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Foto da satellite

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Se posso parlare male della microsoft lo faccio volentieri, ma questa volta devo proprio fare i complimenti alla ditta. Le foto da satellite (o aeree non lo so) che mette sul suo sito sono veramente super.

Tanto per fare un confronto, alla massima risoluzione maps.google.com mi dà questa immagine del teatro romano

Immagine

mentre maps.live.it, il sito della Microsoft, mi dà questo livello di dettaglio

Immagine


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

Fantastico sto Sito. Ma quel che go trovado particolarmente bel xe la posibilitá de veder tutta Trieste a "volo d'uccello" usando el tab 'Vista Ravvicinata'. 8) 8)
Allegati
San-Giusto.jpg


Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Messaggio da Zigolo »

Me par notevole, anche se go 'pena dà un'ociada.

Due apunti: el riquadro in alto a destra no me bati, nel senso che el inquadra una zona diversa, e distante, da quela che stago vedendo nel detaglio; la seconda xe che spostando el puntator no te dà, come Google Earth, le coordinate geografiche.

Me lo studiarò comunque mejo.


Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Sì, sai bele, ma le visioni da satelite proposte le risali ai tempi de l'antico Egito! :wink:
Quele de Google le gaverà circa do anni, quele de Microsoft credo più de cinque, almeno per località fora cità. mentre anche quele dela cità le ga sicuramente almeno qualche anno.


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Tuto somado Google me par più veloce e più onesto, almeno no usa el termine "LIVE" ! :wink:


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Gavevo provà la vista 3d, ma a mi no la me funziona. Invece la vista ravvicinata xe veramente molto bella.

Me iero acorto che no le xe sai recenti. Se provè a vardar la nova viabilità de Cattinara vedè che nella vista aerea no xe gnanche cominciai i lavori e nella vista ravvicinata sì, ma ma par de poco.

Quindi ste foto le xe vece de ..., dunque i lavori li ga cominciai Illy col iera sindaco, quindi sarà almeno 10 anni. Però dai, la risoluzion e el dettaglio no se mal.


Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

sono piccolo ma crescero ha scritto:Però dai, la risoluzion e el dettaglio no se mal.
Per la cità xe belissimo! Go visto persino i balconi de casa mia. :wink:
Ma se te va fora cità za cambia e la risoluzion xe molto più bassa.


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

rofizal ha scritto: Per la cità xe belissimo! Go visto persino i balconi de casa mia. :wink:
Vedendo dove vivo, go l'impresion che ste foto le xe abastanza recenti. Infati vedo la mia auto stazionada e la go comprada apena in giugno...

Immagine


Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Messaggio da Elisa »

:shock: :shock: :shock: Che spetacoli de definizion! Da no creder! Ma a sto ritmo no manca tant che dovente tegnir serà i scuri...! :gif5:


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Messaggio da Zigolo »

Già, se questi sono i mezzi a disposizione di tutti, immaginiamoci quali sono quelli per spiare, schedare, etc :'-(


Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Zigolo ha scritto:Già, se questi sono i mezzi a disposizione di tutti, immaginiamoci quali sono quelli per spiare, schedare, etc :'-(
Vero, ma no semo tanto importanti da meritar una spesa per studiar la nostra vita. :wink: Se poi fosi realmente tuto soto controlo, no ghe saria più deliti irisolti, criminali liberi (a parte quei proteti) e inocenti in prison... invece...


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Messaggio da Zigolo »

Ma anche per i deliti, altri crimini o anche picoli reati la moderna tecnologia dà zà un grande aiuto: pensemo ale trace che lassa i telefonini, el telepass, ecetera.

Se ipotizemo inveze una specie de "controlo globale", certamente ipercostoso, no'l sarìa sicuro fato per sti scopi, cioè per colpir individualmente relativamente pochi malandrini. Sarìa qualcossa de ben diverso :(


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Una bella foto aerea qua


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
LELA
citadin
citadin
Messaggi: 817
Iscritto il: mar 3 mar 2009, 18:32
Località: Sondrio (SO)

Messaggio da LELA »

Bonzorno zigolo, scusime se scrivo subito dopoel tuo post par el qual no' gavevo gnente de comentar, quanto par dir che (lasemo perder che mi ghe capiso poco o gnente), poco zorni fà, me par proprio Piccolo, el gaveva fornido un indirizo internet par far 'na "pasegiada virtuale par la zità" per quei, che come mi, i xe lontani.
Mi, tuto quel che gò rivado a véder xe 'na speze de cartina topografica e, oltratuto, no' son rivada gnanca a trovar le vie che zercavo! Xe inutile, devo proprio ciapar ato che son imbranada! :oops:

Ciau ciau, sempre con simpatia, Lela.


Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!
Franco
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 214
Iscritto il: mar 4 nov 2008, 12:21

Gugl erth e gugl maps: fotografie ad alta risoluzion!!!!!

Messaggio da Franco »

No so ben quando, ma comunque nei ultimi do' mesi, sior Gugl gà agiornà le foto satelitari dela nostra zona, con quele ad alta risoluzion (quele che gò visto mi xè del setembre 2008).
El risultato xè impresionante: a parte le autostrade che sembra che ghe cori sora i autini, se vedi i tavolini dei bar, i ombreloni... me son perso almeno tre ore a cucar in giro! Belisimo!
E anche utile; per esempio, cole nove fotografie gò rivà trovar el castelier de Samatorza (quel vizin ala grota Azura), che prima no se vedeva miga...

No so ben che zona che sia coverta, ma me par più o meno tuta la provincia...

Le foto, per chi no savessi, se le pol veder con gugl maps ( http://maps.google.com/ ) o, per chi voli sbisigar (e bazilar) de più, con gugl erth ( http://maps.google.com/ )


[url]http://carsosegreto.blogspot.com/[/url]
Franco
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 214
Iscritto il: mar 4 nov 2008, 12:21

Messaggio da Franco »

Sempio che son! El link per gugl earth xè earth.google.com !!!


[url]http://carsosegreto.blogspot.com/[/url]

Torna a “Trieste e l'Internet”