Foto de Trieste

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Foto de Trieste

Messaggio da babatriestina »

Bilbo ha scritto:
Liuz ha scritto: no capisso inveze coss' che vol dir "anche foto nostre"; per mi, anche le "anche foto vostre" xe stade trovade in rete, magari e-bay.
nel post del vostro forum però l'autor no lo scrivi-

PS- La rete no va da qua a Monfalcon
Per foto nostre, no se intendi foto de nostra proprietà, ma del fato che la xe stada ciolta (trovada?) zo dal nostro forum. No xe un problema, de fatto quel che metemo qua va sotto licenza common creative, e quindi de libero utilizzo, previa citazione dela fonte dove xe stada trovà, roba che sto tipo no ga comunque notificado.
più che altro xe opinabile el viceversa, che sto sior ga messo le foto sul suo album Flickr con copyright "tutti i diritti riservati" come se el le gavessi scattade lu


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Liuz
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 51
Iscritto il: mar 21 set 2010, 21:50
Località: Merano

Re: Foto de Trieste

Messaggio da Liuz »

no go intenzion de far polemiche, ma mi me par questioni de lana caprina.
dai, vardemo la realtà, chi de questi album_amatori cita le fonti? gavè clicca el mio link? gavè vardado coss'che ga de foto quel signor? xe tutta roba pizigada in rete, tra cui foto de proprietà. e comunque, quante foto in sto forum xe senza la dichiarazion de provenienza? mi ne go trovade tante.
So che esisti le regole, ma so anche che pochi le metti in pratica.
Concludo….volevo solo dir che andar su flicrk e postar un commento per ricordarghe
all'appassionado de turno che'l devi(el dovessi) citar la fonte xe -e sempre sarà- aria fritta.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Foto de Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Segnalo questa raccolta di vecchie foto (al momento sono 47) messe a disposizione dall'Università di Trieste

https://www.openstarts.units.it/handle/10077/21892

ATTENZIONE: se volete vedere le foto in grande dovete fare clic sul pulsantino alla destra di "See on line" e selezionare "Visualizza/apri dal menu a tendina che vi viene fuori.

Sono foto scannerizzate bene ed alcune sono interessanti.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Foto de Trieste

Messaggio da babatriestina »

Grazie! segnalo che invece molti dei link delle precedenti pagine si riferiscono a pagine non più esistenti. Il web cambia e non lascia tracce di chi abbandona. Mi riferisco poi a Flickr,dove gli account a pagamento sono molto più tutelati e corposi di quelli liberi


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Trieste e l'Internet”