I recenti ritrovamenti romani in cittavecchia

dei omini preistorici, i castellieri, fin ala Tergeste romana, inclusa
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy. in italiano.
babatriestina
Capo postin
Capo postin

Re: I recenti ritrovamenti romani in cittavecchia

Messaggio da babatriestina » domenica 27 agosto 2017, 17:10

Ciancele ha scritto:Ogi go leto che piazeta Trauner xe una nova strada. Vol dir che ai mii tempi no la esisteva. Grazie.
Piazeta xe piazeta e no i la ga fata nova, e po la xe colegada con via dei Capitelli da via Trauner. Inveze no ga nome el slargo che se ga formado sul lato verso el basso dela piazetta , perchè devi esser vignuda zo una casa un per de decenni fa e xe tuto averto e solegiado, e in più soto le le do case romane scavade, soto vetro ma senza spiegazioni

comunque
Immagine

"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

babatriestina
Capo postin
Capo postin

Messaggio da babatriestina » lunedì 28 agosto 2017, 9:20

de domenica no i lavora, ma i giorni prima sì... ogni giorno se vedi un particolar novo, adesso xe una specie de strada fra un edificio e l'altro
Immagine

Immagine

Immagine

Ciancele
no montar in scagno
no montar in scagno

Messaggio da Ciancele » lunedì 28 agosto 2017, 14:12

Baba Triestina, bongiorno e grazie. Come che te vedi incomincio i mii post sempre con le parole: Ai mii tempi.
Dunque, ai mii tempi, andaimo par via Sporcavila, via Crosada e rivaimo in Riborgo. Sempre driti o squasi e rivaimo in Corso e in Aquedoto. In Riborgo rivaimo anca par via del Trionfo, via S. Silvestro (?), piazeta, Santa Maria Magiore e Corso.
L’altra strada iera via dele Mura, ma poco, pintosto via Felice Venesian, via Cavana e piaza Granda.
No me ricordo se son mai pasà par via Pozo di Crosada e par questo anca mai pasà par via e piaza Trauner. Mai sentide prima.
Casa Trauner dovaria eser squasi sul canton de piazeta Barbacan e quela volta iera una casa un poco malandada. Forsi iera la casa andove che iera una botega magnativa.
Grazie a Gogle go trovà una cartina e ‘deso capiso un poco de più. Ma poco de più parchè zitavecia iera serada e in quei pochi giorni che stavo a Trieste tra zimitero, Pepi (te sa qual) e Bolunz restava poco tempo. E anca poco interese, par via de ..... vedi sopra.

babatriestina
Capo postin
Capo postin

Messaggio da babatriestina » lunedì 28 agosto 2017, 17:10

Paralela de via del Mura iera e xe via dei Capiteli - che te conosserà se no altro per fama per le sue betole e osterie. In alto de sta via poco prima dela zona che te disi, via del Trionfo, via san Silvestr,o xe una stradina che se ciamava forsi e se ciama adesso via Trauner che portava e porta a una specie de campielo serado fra alte case: quela xe Corte Trauner o Piazeta Trauner e se Leopoldo I nel Seicento voleva serarghe i ebrei la doveva eser là de un bel poco d e tempo...
però quel che ve stago mostrando mi no xe in corte Trauner, xe semai per capirse sora dela zona Riborgo, anzi sora de via Crosada. Qualchedun pensa a una strada che portava verso el arco de Ricardo.

babatriestina
Capo postin
Capo postin

Messaggio da babatriestina » giovedì 21 settembre 2017, 18:13

agiornamento a oggi, ma i scava un poco oltre..
se vedi come due ingressi...
Immagine

babatriestina
Capo postin
Capo postin

Messaggio da babatriestina » domenica 22 luglio 2018, 11:15

Statuetta ritrovata nei recenti scavi ( non dicono quali con precisione) e in restauro attualmente
Immagine

Giulia Furlan
naufrago
naufrago

Messaggio da Giulia Furlan » venerdì 25 gennaio 2019, 8:25

veramente interessante

Rispondi

Torna a “De la preistoria a la Trieste romana”