i tre imperatori

Austria-Ungheria, K&K, "vecchie province" e ...
You can also write in English, as a new 'lingua franca'
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

i tre imperatori

Messaggio da babatriestina »

Ho trovato forse su Ebay, una cartolina del 1902 con l'angolo dei tre imperatori,il Dreikaiserecke
Immagine
Mi chiedo:
dov'era questo posto e a che incontro fa riferimento?

a vederlo, forse sembra semplicemente il punto in cui i tre Imperi si incontrano... in Polonia, immagino, che si erano spartiti in tre puntate--

e poi è interessante perchè mostra come le alleanze ai primi del Novecento non erano del tutto fisse, tant'è vero che 12 anni dopo, allo scoppio della guerra, si trovarono due da una parte ed uno dall'altra.
Aggiungerei un "sic transit gloria mundi" visto che al termine della guerra dei tre uno morì, vorrei dire fortunatamente per lui, di vecchiaia, uno morì assassinato, il terzo se la cavò con l'esilio e i tre imperi si sfaldarono..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4752
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: i tre imperatori

Messaggio da Ciancele »

Babatriestina, bongiorno. El Dreikaisereck o Drei-Kaiser-Ecke se trova a Myslowitz, nella Slesia Superiore o Alta Slesia. Adeso xe Polonia. Se te fa: http://www.google.de e dopo Drei-Kaiser-Eck vien fora una lista de file. De mi nel terzo file se vedi ‘diritura la foto che te ga postà ti. Se te fa http://www.google.it e dopo Dreikaisereck vien anca una foto. Te fa el clic sula foto e la vien in grando, ma el testo xe in tedesco. Par quei che no capisi tanto el tedesco digo solo che la parola vol dir Angolo dei tre imperatori e iera un punto in Slesia dove se incontrava tre paesi: Russia, Austria e Germania.
Vaqrdando la tua foto se vedi: Myslowitz O.S. (Ober Schlesia = Alta Slesia).


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: i tre imperatori

Messaggio da babatriestina »

Bon, alora gavevo nasado giusto in Polonia, grazie. No savevo che no solo alora ma anche adesso i lo ricorda. Anche se no ghe xe più i tre Kaiser. E i tre Stati no se tocca più in un punto tuti tre insieme.
Per inciso vizin de noi xe la cime del Dreilaender Ecke, vizin Fusine che se incontra Italia Austria e Slovenia.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4752
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: i tre imperatori

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto:Bon, alora gavevo nasado giusto in Polonia, grazie. No savevo che no solo alora ma anche adesso i lo ricorda. Anche se no ghe xe più i tre Kaiser. E i tre Stati no se tocca più in un punto tuti tre insieme.
Per inciso vizin de noi xe la cime del Dreilaender Ecke, vizin Fusine che se incontra Italia Austria e Slovenia.
Sì, giusto. Mi iero a Fusine ne l'inverno 1952/1953 con coleghi giovini e veci. La dita gaveva ciolto un vagon par i dipendenti e famiglia, a gratis. Qualche roba de simile gavemo anca qua nela selva boema, dove che se incontra Austria, Cecoslovachia e Germania. Xe un scoio (roccia) che ga la forma de una carega (sedia) ciamado Dreisessel tre careghe.


Torna a “Mitteleuropa Treffpunkt”