Piazza Libertà, vulgo Piazza Stazion

Cosa volemo per la cità  dei nostri fioi?
Proposte e discusioni su quel che i sta fazendo e quel che volesimo sia fato
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 1828
Iscritto il: venerdì 24 settembre 2010, 19:38

Re: Piazza Libertà, vulgo Piazza Stazion

Messaggio da Piereto » lunedì 12 novembre 2018, 14:31

No se pol, no se pol ,no se pol. Scale mobili che riva anche dentro la stazion, e bar sotterranei, e magari altri negozieti, ma cosa dise' semo a Trieste, no semo miga nel sottopasso dell'opera de Vienna. Dovemo sempre ricordarse che semo una picia città de provincia con troppi grilli per la testa.



Ciancele
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 3802
Iscritto il: giovedì 28 luglio 2011, 22:30

Re: Piazza Libertà, vulgo Piazza Stazion

Messaggio da Ciancele » lunedì 12 novembre 2018, 19:52

Piereto ha scritto:
domenica 11 novembre 2018, 19:02
..... Nel frattempo i ga butà valanghe de ghiaia per coverzer una parte dei binari del ex scalo ferroviario merci de Barcola che serviva al riordino dei convogli uscenti dal porto vecio verso la stazion centrale, creando un posteggio. E logicamente :twisted: i ga coverto anche un binario che podeva servir per portar un tram almeno dal parcheggio dell'idroscalo molo quarto fin a Barcola passando per el porto vecio, oportunità che no ghe xe pasada per l'anticamera del zervel a quei de de palazzo cheba. Za gavemo un tram de opcina che no funzia, figurarse inaugurarar una altra linea de tram. :clapping_213: :clapping_213:
Caro Piereto, la tua proposta xe meno m.., de quel che pol creder qualchedun. Qua 'sta idea i la ga za 'vuda. Qualche ano fa iero a Amburgo e go girà pai depositi, specialmente de pevere e peveroni sechi. Quei pici. Masinadi o no. Come che se sa, el porto de Amburgo xe grando come quel de Muia o de Barcola. Forsi un poco de più. Bon, par 'ndar de un punto a l'altro go dovesto traversar el porto. Col tran. Dela stazion central a Barcola atraverso el porto vecio saria una roba interesante e no stroparia (intaserebbe?) el viale Miramare andove che pasa el 6. Certi binari xe stai coverti col catrame, ma in altri loghi, dove veramente i iera de intrigo (disturbavano), i li ga tirai via. El trafico xe più semplice e no te vien sbatù.
Certa gente del governo va a l'estero a vedere come fa i altri. I volaria copiar. Credo che l'unica roba che i fa xe sporchezi. Per questo vocabolo vedere nostro vocabolarieto. ;--D



Rispondi

Torna a “Trieste, el futuro”