Piazza Libertà, vulgo Piazza Stazion

Cosa volemo per la cità  dei nostri fioi?
Proposte e discusioni su quel che i sta fazendo e quel che volesimo sia fato
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

babatriestina ha scritto:[...] vegno su de via Ghega [...]El presupposto xe che el pedon devi far pur giri longhi a pie [...]
flag_ts se te vivi in via cellini efetivamente podesi eser un problema ma se no, basta sielier una strada diversa e te asicuro che te la xlonghi a la granda de 10 o 20 metri ... lo so perche` in centro me movo sempre a pie e c'o vado a ciapar el treno vado co' 'l autobus ... el presuposto xe che se se ciapa le strade sieliendole ben se trova percorsi che i xe longhi compagno e che i ne mena indove che volemo noi

e a farla curta se podesi dir che a no voler sempre la bota piena e la molie imbriaga se vivi meio e no ocori butar zo alberi ;-)

flag_fr si tu vis dans rue cellini, tu peux avoir de la difficulté, sinon il suffit de choisir une autre voie et je peux t'assurer que ton chemin ne longera que d'un maximum de 10 ou 20 mètres ... je sais cela parce qu'en centre-ville je me déplace à pied et lorsque je vais à prendre le train, je vais en autobus ... l'hypothèse est que si toi choisis bien les routes, tu trouvera des itinéraires également longues qui t'emmeneront où tu desire

et, en vitesse, on pourrait dire que "si on ne voulons pas la cuve pleine et la femme ivre" nous pouvons vivre mieux et sans le besoin de couper les arbres ;-)

flag_uk if you live in cellini street you might have difficulty, else just choose a different path and I can assure you that your path do length to a maximum of 10 or 20 meters ... I know this because I move downtown by foot and when I go to take the train I go by bus ... the assumption is that if you choose well the roads you find routes to equal length that lead you where you want

and, shortly, we could say that "not wanting always the cask full and the wife drunk" we can live better and with no need to cut the trees ;-)


Franco


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

ffdt ha scritto: e c'o vado a ciapar el treno vado co' 'l autobus .
Con tute le valige? :-D
perchè mi vado anche a pie in centro e co posso a pie fin la stazion, e so per esperienza personal , tirandome drio la valigia sule sue rodele, la diferenza fra i "pochi metri in più" che te disessi ti :-D :-D :-D


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

babatriestina ha scritto:
ffdt ha scritto: e c'o vado a ciapar el treno vado co' 'l autobus .
Con tute le valige? :-D[...]
flag_ts si ... de solito ghe ne go una grandeta co' le rodele pe' i vestiti, una borsa co' 'l computer e un zaineto (co' i documenti e poche altre robe)
flag_fr oui ... habituellement j'en ai une assez grande avec les roues pour les vêtements, un sac avec l'ordinateur et un petit sac à dos (avec les documents et quelques autres choses)
flag_uk yes ... usually I have one pretty fairly large wheels for clothes, a bag with a computer and a small backpack (with documents and a few other things)

Franco


Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Alberi di piazza Libertà

Messaggio da Zigolo »

Copio e incollo un appello pervenutomi dalla sede locale del WWF:

Insieme a varie altre associazioni, tra cui Italia Nostra, domani mercoledì 28 maggio alle ore 17.30, il WWF promuove - nel giardino di piazza Libertà - una manifestazione di protesta contro il progetto di "riqualificazione" della piazza stessa, che prevede l'abbattimento di gran parte degli alberi secolari lì presenti.
Mi scuso per lo scarso preavviso (la manifestazione è stata decisa ieri sera in una riunione delle associazioni, in vista della seduta del Consiglio comunale che si terrà giovedì 29, nella quale il progetto sarà discusso e potrebbe essere approvato), dovuto anche a problemi - oggi - con il mio PC e vi prego di divulgare al massimo questo appello tra gli altri eventuali interessati.
Per l'occasione prepareremo un volantino e numerosi cartelloni e striscioni (ma chi vuole può portare i propri cartelloni).


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Te go spostado qua in coda al relativo discorso ... se te ga altre notizie tienine informadi !


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Messaggio da Zigolo »

Te ga ragion: mi go vardà prima se iera zà qualcossa nel verde publico, no iera e alora go messo là. No gavevo presente che iera zà l'argomento verto de un'altra parte.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

e anche nel topic sulla Maddalena se ghe ne parlava..
in realtà mi de una parte legio cavar 5 alberi, de un'altra 20, questa disi "gran parte", mi me piaseria aver informazioni più precise, come che disevimo nel topic sui topolini co se tratta de contar 5 saria solo l'ultima fila della piazza e quindi saria una "piccola parte"e se i ghe ne piantassi una ventina de altri me paressi accettabile, po anche i alberi xe esseri viventi che se sviluppa e mori, per cui a volte impiantar dei novi xe un investimento per le future generazioni, ze come " potar" el insieme, mentre invece "gran parte" dovesi esser un numero molto più alto.
No stemo far come el distributor de Barcola, ieri ghe passavo, mi no so cossa che i ga taiado, ma i alberi me par abastanza conservai, i gaverà cavado qualcossa ma i ga anche impiantado dei novi. Certi, i platani xe capitozzai ma quel se fa e fra un do mesi i gaverà una chioma cussì e i platani in città vien alevadi tutti o quasi in quel modo.
Mi me piasi el verde, ma prima de protestar su qualsiasi cambiamento voleria veder un progetto ciaro. In genere, viaggiando parecchio in treno, vedo una roba: nissuna stazion ga una strada a scorrimento de macchine propio davanti al ingresso principale, xe zone pedonai, zone autobus, taxi, depositi de biciclette (in città pianeggianti)..
o disè che bisogna far scandal intanto a titolo preventivo, cussì i ghe pensa suso?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

me son acorta che ghe iera anche un per de discussioni sempre su Piazza Libertà in quartieri e rioni e go unificado qua el tutto


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

flag_ts no so chi che sia cuel che firma, ma la me xe rivada e la meto cua ... xe ciaro che sto omo no ga mai visto politica prima de sta volta: cuel che 'l descrivi sucedi ogni giorno ... purtropo

flag_it non so chi sia quello in firma, ma mi e` arrivata e la metto qui ... e` chiaro che quest'uomo non ha mai visto la politica prima di questa volta: quello che descrive accade ogni giorno ... purtroppo

flag_fr Je ne sais pas qui est celui en signant, mais je l'ai reçue et la mis ici ... il est clair que cet homme n'a jamais vu la politique avant ce moment-là: les choses qu'il décrit se passent tous les jours ... malheureusement

flag_uk I do not know who is the one who signed, but I've received this and I put it here ... it is clear that this man has never seen the policy before that time: the things that he describes happens every day ... unfortunately
Fulvio, via e-mail ha scritto: Volevo innanzitutto ringraziare tutti quelli che si sono adoperati per la riuscita della manifestazione e nella raccolta delle firme per cercare di salvare gli alberi di Piazza Libertà.
Ieri sera prima dell'inizio del Consiglio Comunali alcuni rappresentanti delle Associazioni, Associazione Orticola del FVG Trafioriepiante - Italia Nostra - LAV Trieste e WWF Trieste, sono stati sentiti dal Sindaco portando le 1100 firme raccolte in meno di 24 ore.
Si sperava in un rinvio della discussione ma aimè questo non è avvenuto, anzi il Sindaco un po' bacchettato dall'assessore se e n'è andato per non perdere la faccia, noi da bravi cittadini ci siamo seduti ma abbiamo assistito ad uno spettacolo a dir poco schifoso, dell'Assessore Bandelli e della maggioranza.
La maleducazione che regnava nella sala del consiglio era incredibile, mentre i consiglieri di minoranza ad uno ad uno spiegavano il loro dissenso al progetto, l'assessore si assentava di continuo come se si annoiasse di dover discutere un progetto che LUI aveva propopsto e che tutta la maggioranza doveva accettare.
Infatti pochissimi consiglieri della maggioranza si sono adoperati nelle risposte con totale assenza di sostanza, ma tutti erano molto preoccupati a chiaccherare fra di loro come se le persone che stavano dall'altra parte non esistessero e le argomentazioni che portavano non avessero senso di esistere.
Io personalmente ringrazio la minoranza del Consiglio, non per il colore del loro partito, ma per l'impegno che hanno dimostrato a far capire l'importanza degli alberi e la loro grande funzione in una città.
Ma con rammarico vi devo comunicare che questo non è servito a niente all'01.00 di notte la proposta di progetto è passata ed ora non la si discuterà più in Consiglio.
Sono molto triste............................ ora però dobbiamo rimboccarci le maniche e vedere cosa possiamo fare.
Cercate di coinvolgere più persone possibili anche avvocati o ingegneri o altri per vedere come potremmo fermare, un tecnico di computer potrebbe creare una mailinglist alla quale tutti gli interessati potrebbero accedere al fine di velocizzare le informazioni. (tipo - alberidipiazzaliberta@........)
Bisogna fare il possibile per fermare questo progetto scellerato che non solo uccide 15 alberi secolari per far posto ad una superstrada che sconvolgerà la piazza.
Che non solo priverà l'approvigionamentdo di cibo e alloggio per molti uccelli, tra cui anche un assiolo che sta nidificando.
Ma si spenderanno 3.800.000 mila euro di denaro pubblico per riqualificare una piazza riqualicata nel 1999 con 1.500.000 circa di vecchie lire, e rimodernata nel 2004 con altri 660.000 mila euro per un totale di circa 10 miliardio delle vecchie lire che potevano essere utilizzate per l'assistenza, le scuole o il verde.
Fulvio


Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Messaggio da Zigolo »

ffdt ha scritto:
Fulvio, via e-mail ha scritto: tra cui anche un assiolo che sta nidificando.
Xe vero!


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Piazza Libertà, vulgo Piazza Stazion

Messaggio da babatriestina »

Gavemo due topic su sta piazza, un sula sua architettura e un sui progetti. De oltre diese anni i discuti ( giunta Dipiazza soprattutto) su come far per migliorar el traffico, atualmente la xe come una grandiosa rotatoria intorno al giardin e le macchine passa veloci davanti al ingresso dela stazion, i viaggiatori con valige che no ciol taxi devi o passar per el semaforo de viale Miramar o passar lato rive o strascinarsele su e zo per le scale del sottopassaggio.
El progetto previsto prevedeva de.. spostar el giardin più davanti dela stazion, con bona pase del simetrie attuali e butar zo i alberi del larto opposto del stazioni. I cittadini s e ga mobilitado e no s e ga fato gnante, po.. xe vegnudo maltempo e molti dei veci alberi xe comuqnue crolai istesso. per fortuna senza danni a passanti o machine.
Adesso senza discussioni.. la Giunta ga cominciado un progetto che no xe publicizzado..
Immagine

e...
Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Piazza Libertà, vulgo Piazza Stazion

Messaggio da babatriestina »

Cossa manca? i platani!
e go leto el solito pianto grego dei platani centenari aaburgici. per la verità i xe stai piantai ben dopo, basta veder le foto dle monumento a Elisabetta, perc ui no i xe centenari e semmai se volemo tirar fora el epoca i iera fascisti, ma no xe colpa loro.
Mi però son andada a veder un per de giorni dopo e ve mostro i monconi che iera ancora là, dopo la piova:
Immagine

Immagine

francamente de quel che se vedi, no paressi legno assai san...

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Piazza Libertà, vulgo Piazza Stazion

Messaggio da babatriestina »

Immagine

Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Piazza Libertà, vulgo Piazza Stazion

Messaggio da babatriestina »

Immagine

Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Piazza Libertà, vulgo Piazza Stazion

Messaggio da babatriestina »

Immagine

Immagine

El sindaco ga promesso anche che el buterà zo sal sala Tripcovich ( come che el doveva serar la ferriera?)

no go capido che mal che la ghe ga fato

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Piazza Libertà, vulgo Piazza Stazion

Messaggio da babatriestina »

Masegni per i masegnolatri..

el retro, trascurado
Immagine

e .. volè veder el interno? per chi che disi che "in fondo no xe che una stazion autocorriere fascista"

xe una foto dela pagina del verdi: adesso el sindaco sta zercando da cavargjela al Verdi per farla passar al comun e buttarla zo..
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Piazza Libertà, vulgo Piazza Stazion

Messaggio da Piereto »

Par che el pasagio de proprietà da la fondazion Verdi al comun sia cosa fatta. Butandolo zo se ricava una migliore prospettiva verso le do ex entrate del porto vecio, oltre che un bel slargo ( S....largo Santos). Resta de veder se el muro che collega le porte resterà anche lu in pie. In un altro post diseimo che se pol butar via la sala solo dopo che vien costruido e inaugurà un teatro sostitutivo. El comun parla de una sala per congressi che saria una roba diversa da un teatro e che sicome el xe colegado ai silos ferroviari in restauro za da diese anni e coi lavori fermi , xe sicuro che prima te buti zo el tripcovich e po' ...no te costruisi niente de sostitutivo. All'interno dei silos ferroviari dovesi venir un market, un albergo , e una sala congressi, coi bori no se sa de chi e se ancora ghe sarà un interesse economico a farlo. Doveria, doveria. Comunque manca i bori sia per le opere primarie de allacciamento gas ,idrico ,fognario e elettrico sia per restaurar el porto vecio, perchè i soldi dovesi esser anticipadi da chi che comprerà i magazzini del porto . Nel frattempo i ga verto un sacco de busi in largo santos per cominciar a portar le condutture almeno fin el muro de cinta del porto vecio. I alberi abatudi davanti el silos autoveicoli e stazion de autobus xe per farghe posto a do marciapie per le linee de autobus de ATT che dovesi andar via dalla sede attuale tra giardin de elisabetta e giardin de la ex mensa comunal. No credo che ghe sarà una levata de scudi della società civile per l'abbattimento del Tripcovich. :evil: :twisted:
Nel frattempo i ga butà valanghe de ghiaia per coverzer una parte dei binari del ex scalo ferroviario merci de Barcola che serviva al riordino dei convogli uscenti dal porto vecio verso la stazion centrale, creando un posteggio. E logicamente :twisted: i ga coverto anche un binario che podeva servir per portar un tram almeno dal parcheggio dell'idroscalo molo quarto fin a Barcola passando per el porto vecio, oportunità che no ghe xe pasada per l'anticamera del zervel a quei de de palazzo cheba. Za gavemo un tram de opcina che no funzia, figurarse inaugurarar una altra linea de tram. :clapping_213: :clapping_213:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Piazza Libertà, vulgo Piazza Stazion

Messaggio da babatriestina »

la sola roba che me fa sperar bene xe che... el sindaco che vol butar zo la Tripcovich xe el medesimo che giurava che in tre mesi el gavessi butado zo el Magazzin vini ( =Eataly) e gavessi serado la ferriera


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Piazza Libertà, vulgo Piazza Stazion

Messaggio da Ciancele »

Consoleve, parchè le stazioni (quele centrali) xe un problema dapertuto. De solito le xe in centro e 'lora che pasa tuti davanti: auto, tran, gente. Qua xe una via centrale, tipo el Corso o via Carduci che sboca in stazion. I ga fato un sotopasagio, un poco più grando de quel dela PAM dopo Parisi. Qualche mila de metri quadrati, con negozi e scale e scalete. Tuto erletico (elettrico). Soto la stazion xe anche le fermate dela ferovia che va fora, ma che fa anca de metropolitana. Davanti xe una strada de scorimento importante per le machine che va fora de cità, de l'altra parte de questra strada xe fermate de tanti tran e la strada par le machine che vien in cità o che va fora de l'altra parte. E po xe 'sta via centrale. In altre cità xe el steso.
Qualchedun ga pensà anca ai posteri. Gavarè de sicuro leto i problemi de Stocarda. Francoforte, Stocarda e Trieste ga i stesi problemi. Xe stazioni de testa. Te toca tornar indrio e dopo 'ndar a nord o a sud. Chi che vol 'ndar a Venesia o a Udine devi tornar indrio. A Stocarda i ga deciso de far una stazion soteranea andove che se pol 'ndar avanti. Tuti protesta che costa un mucio de bori. Mi digo diversi muci.
Davanti ala stazion de Trieste no te pol meter bar o ristoranti. Solo tran, auto e pedoni. Un tunel del giardin ala stazion lasaria inveze posto in alto par tuti. E un bar sototera saria anca posibile. Qualche scagno par chi che zota. El problema xe i bori e studiar se merita.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Piazza Libertà, vulgo Piazza Stazion

Messaggio da babatriestina »

Molte città ( Firenze, per dir) ga ste robe sototera. Ma xe scale mobili per andar su e zo.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Trieste, el futuro”