Carlo, detto Drago, Milic

Personaggi famosi, notabili ed importanti de Trieste
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
maxitergeste
naufrago
naufrago
Messaggi: 4
Iscritto il: mer 15 lug 2015, 17:05

Carlo, detto Drago, Milic

Messaggio da maxitergeste »

Ciao muli,
me presento: son Massimiliano Milic, figlio del giornalista Sergio Milic. Sto girando un documentario sulla famiglia, in particolare su mio nonno Drago Milic.

In breve, volessi saver se qualchidun de voi se ricorda de mio nonno tale Carlo (battezzato sotto l'Austro-Ungheria Drago) Milic. Iera anche conossudo come Carlo Emili, Carlo Milich. El iera nato nel 1902 e xe morto nel 1969 a Lubiana.
Fazeva parte della minoranza slovena. Se considerava uno slavo bianco, ovvero che iera contro sia el regime fascista, sia successivamente contro la Jugoslavia de Tito.
In gioventù ga frequentà l'associazione sportiva Sokol vinzendo gare de bici, iera 'commisario' dell'associazion Adria (Adrija). Lavorava presso el consolato del regno de Jugoslavia dal '21 al '26 prima de esser fatto licenziar dai fascisti.
Dal '29 fino al '43 el xe stado perseguitado dai fascisti e internado in vari de concentramento tra cui le Isole Tremiti (nel '41), a Isernia (dal '41 al '43) da cui scampò per unirse agli alleati a Bari. A Isernia un suo compagno de cella, probabilmente slavo, gaveva un 'nome mascherado' ovvero Francesco Saba.
Dal '43 fino al '52 lavorò nell'agenzia de spionaggio Counter Intelligence Corps come investigator per gli alleati.
Negli anni successivi gaveva un agenzia ciamada Celeritas (dal 1952 in poi) in via Torrebianca n.29 che fazeva passaporti. El viveva in via Rismondo.
Deduco dal lavoro co l'agenzia e per lo spionaggio che doveva produrr per scondon passaporti per la gente che espatriava dalla Jugoslavia e dall'Unione Sovietica.

Inoltre, gaveva circa nove fradei tra cui Zvonimir Milic, Luigi 'Slavko' Milic, Milka Milic, Mara Milic, Danilo Milic, Frank Alexander 'Sandro' Milic.

Qualchidun ga informazioni su mio nonno o sulla mia famiglia?

grazie se podè risponderme,
massimiliano


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Carlo, detto Drago, Milic

Messaggio da babatriestina »

veramente te son ti che te ne conti de più. E xe una storia assai interessante.
Mi i soli Milic che conossevo iera quei che a Monrupino gaveva el albergo Carso/Kras perchè sior Carlo me par che el se ciamava anca lu andava caccia con mio papà in Carso. E de putela conossevo ( anni '50) le fie Majda e Sonia.
ma no so gnanca se iera parenti.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
patrizia
naufrago
naufrago
Messaggi: 4
Iscritto il: dom 28 ott 2018, 6:02

Re: Carlo, detto Drago, Milic

Messaggio da patrizia »

una mia trisavola era anna milic sposata con benedetto furlan forse di contovello lavorava nelle cucine del castello di miramare e tutto quello che so[link_button][/link_button]


Torna a “Chi jera quel che .... ?”