dove xe?

Conossè ben la nostra città ?
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
DJANGO
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 79
Iscritto il: dom 13 mag 2007, 9:59

Messaggio da DJANGO »

L'aquila mi sembra appartenga ad un palazzo in via mazzini .
:-D Ciao a tutti, sono appena iscritto anche se è da un bel po' che vi leggo :-D


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Benvenuto nella compagnia! :lol:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

DJANGO ha scritto:L'aquila mi sembra appartenga ad un palazzo in via mazzini .
:-D Ciao a tutti, sono appena iscritto anche se è da un bel po' che vi leggo :-D
Prima de tuto, anche se no xè el posto giusto profito per darte el benvugnù e te fazo tanti auguri de una proficua colaborazion nel 'bucum'.

Perfeto!!!! Bravissimo!!!!! Tra via Dante e via S.Spiridione sula sx andando in zò.
Questa xè la casa.

Immagine

ciao
zoom culex


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

me par che sto Django comincia propio ben a postar!!! :-D :-D :-D Bravo!!
e adesso che lo vedo,sto palazzo el me vien in mente anca a mi.


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

sum culex ha scritto:Xè un 'altra domanada. Savè dove che xe sta roba? Xe in centro cità e ve domado se individuè el posto.

Immagine

ciao
zoom culex
Visto che, dopo quasi una setimana no ghe rivè de soli, anche se gavè tentà, ma senza risultati positivi, ve digo mi. :twisted:
La casa xè in piazza S.Giovanni davanti al monumento de Verdi, tra la via delle Torri e la via Reti. No go la più palida idea de cossa che voi dir la sigla 'FD' (podessi esse run'abreviazion de 'ffdt' dato che disè che el paron devi esser pian de soldi :-D ). Come che vedè no son andà in zerca de robe sconte o posti strani che de solito no se frequenta (vedi la colona messa poco tempo fa), ma de zone centrali in cui tuti ghe passemo chissà quante volte, ma no guardemo in alto (ve go zà dito in un altro posto che a son de dai e dai per guardar in alto qualche volta me diol el colo).

Eco la casa intiera.

Immagine

Caro Sig. ffdt el zoom che go sula machina foto (oltre che sul mio nome) xè solo un x6, el digitale no lo dopro (no saveria dirve quante 'x' che xè sul mio nome: quel dovè deciderlo voi). :-D

ciao
sum culex


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

palazzo Diana, ecote el D dela sigla. F xe el nome, che no me ricordo. Ma no me bati, che i me disi che iera per un Michele Diana. el solito casermon fin Ottocento come che disevo mi ( 1882 arch Holzner), colonne, stucchi, decorazioni... el solito pseudo rinascimento.
Quel stile che xe tanti palazzoni a Trieste e ormai gaverè capido che no me entusiasma.
El ga ospitado per tanti anni la sede dela Democrazia Cristiana: chi che xe più vecio poderà ricordarse che in occasion dele elezioni, prima dei parziali in TV, i meteva fora un cartelon e la gente stava soto a spetar i agiornamenti ( anni 60). E me ricordo anche che el momento che se ga savudo del assassinio de Moro i ga messo fora un gran bandieron a mezzasta.


Avatar utente
DJANGO
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 79
Iscritto il: dom 13 mag 2007, 9:59

Messaggio da DJANGO »

grazie dei complimenti! :-D

Per quanto riguarda il fregio FD (che non avevo individuato) penso si riferisca alle iniziali del proprietario; infatti, se non erro, l'edificio è noto come palazzo Diana . F si riferisce all'iniziale del nome. D sta per il cognome Diana. E' possibile?
Oppure Diana non c'entra, chi ne sa qualcosa di più? :?:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

alora, per alzar i oci, e altrettanto central de quele che ga postado Sum, ve meto mi questa parte superior de casa con 3 statue in zima: meno bassorilievi falso rinascimentali, diria un cocolo neoclassico.
dove? :-D
la prossima volta che passo de là col zoom, ve meto i ingrandimenti dele statue
Immagine


Avatar utente
DJANGO
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 79
Iscritto il: dom 13 mag 2007, 9:59

Messaggio da DJANGO »

Scusa mi hai anticipato !


Avatar utente
DJANGO
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 79
Iscritto il: dom 13 mag 2007, 9:59

Messaggio da DJANGO »

Mi pare piazza oberdan angolo via xxx ottobre dietro la stazione del tram? :?:


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

babatriestina ha scritto:alora, per alzar i oci, e altrettanto central de quele che ga postado Sum, ve meto mi questa parte superior de casa con 3 statue in zima: meno bassorilievi falso rinascimentali, diria un cocolo neoclassico.
dove? :-D
la prossima volta che passo de là col zoom, ve meto i ingrandimenti dele statue
Immagine
Dopo tuto quel che go dito te pensi che no guardo sempre in alto? Mi so dove che go fato sta foto, ma no ve digo: lasso che indovinè e che rispondi la Gentile Signora baba(TS)

Immagine

L'unica diferenza xè che mi la go intivada col sol.

ciao
zoom culex


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

esatto!! te pol partecipar al rischiatutto! :-D
ecco la casa completa
Immagine
la casa è attaccata a quella dell'hotel Posta, sono della prima metà dell'Ottocento, mi piace il suo risolvere il problema dell'angolo arrotondandolo e evidenziandolo con le paraste, anche il balcone di ferro battuto è delicato. Purtroppo le statue sono in pessime condizioni: eccole in dettagli, era controluce ma si vede lo stesso ( io non ho la pazienza di Sumculex di aspettare la luce giusta)
a questa manca una gamba:
Immagine
e a questa si è consumato del tutto il viso
Immagine
La casa è nota come Casa Czorny, architetto De Puppi, 1838 e quella del Posta è del 1837, arch Pertsch , quello di Palazzo Carciotti


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

babatriestina ha scritto: La casa è nota come Casa Czorny, architetto De Puppi, 1838 e quella del Posta è del 1837, arch Pertsch , quello di Palazzo Carciotti
Se butè l'ocio in 'Trieste de ogi/Piazza Oberdan' vederè che sta foto la gavevo zà messa tempo indrio, xè per quel che savevo dove iera sto posto.

Comunque me sento in dover de farghe i mii complimenti a Django per la imediatezza nel riconosser i posti; de conseguenza perchè el dimostra una profonda coscenza per i particolari dela nostra cità. :wink:

ciao
zoomy


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

sum culex ha scritto:Se butè l'ocio in 'Trieste de ogi/Piazza Oberdan' vederè che sta foto la gavevo zà messa tempo indrio, xè per quel che savevo dove iera sto posto.
te go messo un per de commenti là
sum culex ha scritto:Comunque me sento in dover de farghe i mii complimenti a Django
me associo in pieno :clapping_213: :clapping_213: :clapping_213:


Avatar utente
DJANGO
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 79
Iscritto il: dom 13 mag 2007, 9:59

Messaggio da DJANGO »

:oops: grazie !
e complimenti a tutti per le foto :-D


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Un giorno sum Culex ne gaveva postado un'aquila e ne domandava se savemo dove che la xe, adesso ve ne metto mi un'altra, anche centralissima: riconossè dove?
Immagine


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

che sia la caxa de le bise? :-)


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

ffdt ha scritto:che sia la caxa de le bise? :-)
No, ma no xe 'ssai lontan come zona. L'aquila a mio parer xe più recente de quela del bisse


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

visto che l'aquila no la riconossi nissun, stavolta ve meto una casetta:
Immagine
a vederla se diria che la xe in carso, e inveze la xe in zona semicentral , no digo centro storico ma zona ben abitada, circondada de case molto più grandi: la riconossè? la gavè mai vista? mi mai, fin che no son andada a trovar qualchedun che abita de quele parti.
xe curioso come che in certi punti sia restade alcune de ste casette pice, de co la zona iera ancora campagneta.


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »



Torna a “Quiz triestini”