Altri quiz sul dove xè'?

Conossè ben la nostra città ?
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41321
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

epur nol me par novo, ma no arivo a meter a fogo...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

dai! ... allez! ... come on! ;-D ... intorno a/dans les environs de/near to S.Giacomo ... :-)


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41321
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

alora xe zona che conosso poco, e no xe quei che pensavo mi, che ghe somiglia ma no xe lori


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

flag_ts la xe su 'l canton de via san marco e via cristoforo colombo, su la man destra andando in su :-)
flag_fr elle est situé au carrefour entre rue Saint-Marc et rue Cristoforo Colombo, sur la droite en remontant :-)
flag_uk it's located on the crossroad between St. Mark street and Cristoforo Colombo street, on the right hand going up :-)


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41321
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

alora propio no lo gavevo presente, zona che frequento poco.
Adesso ve propongo mi una casa, quasi un rudere, la foto e de un per de anni fa, ma no me par che la sia molto meio oggi
Immagine
dove la xe?
e se volè el commento:
ma come xe possibile che una roba cussì lassada andar sia in via.... ?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

flag_ts mah ... de 'l tipo de caxa diria via roma, ma no me bati sai el fato che se vedi un canton a destra perche` no ghe xe caxe uniole in via roma ... a meno che la caxa verdolina in fondo no sia cuela de smolars su 'l canton con via val di rivo e alora el canton che se vedi no 'l xe perche` la caxa la finisi ma 'l xe per via che xe una specie de rientranza ... no me convinzi ma cuel tipo de caxe la` mi lo vedesi solo che in via roma ...

flag_fr mah ... en basant sur le type de maison, je dirais rue rome, mais je suis déconcerté par le fait qu'on voit un coin sur le droit car il n'existe pas de maisons individuelles dans la rue rome ... à moins que la maison verdoyant en fond est celle où il est smolars, à l'angle de rue "val di rivo" et dans ce cas l'angle qu'on voit ne signifie pas que la maison se termine, mais est une sorte d'indentation. .. je ne suis pas convaincu mais je verrais ce type de maisons seulement dans la rue rome ...

flag_uk mah ... based on the type of house I would say rome street, but I'm disconcerted by the fact that we see a corner on the right because there are no individual houses in rome street ... unless the greeny house in the background is the one where it is smolars, on the corner with "val di rivo" street and in this case the corner we can see doesn't indicate that the house ends but is a kind of indentation ... I am not convinced but I would see that type of houses only in rome street ...


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41321
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

xe propio in via Roma, e a destra no se vedi che la casa continua un poco rientrante con una roba moderna, sul canton di fronte alle Poste. Ma, digo, ve par possibile che in pieno centro de Trieste, in via Roma, se possi lassar andar cussì una casa? e son ripassada ieri, più o meno sempre cussì..
la casa a sinistra xe propio el canton de Smolars :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Dove xè sto mosaico?
Son sicuro che la nostra cara amica babaTS lo individuerà imediatamente, ma i altri?

Immagine

ciao
zoomy


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Leoni

Messaggio da sum culex »

A suo tempo gavevo dito che gavevo in mente de far un maxi quiz sui leoni: 'Hic sunt leones'; qulche foto gavevo za fato e po' zerca de qua, zerca de là de leoni ghe ne go trovai diversi. Ghe ne xè più de una setantina sparsi per tutta la cità. Me par un poco tropi per far un quiz; go paura che vegni fora un casin immane. Certi xè individuabili imediatamente ma per certi altri credo che sia quasi impossibile localizarli. Forsi, per no butar via tuto el lavor e la fadiga che go fato per trovarli saria meio che verzo un argomento 'LEONI' (come che xè quel dei panduri) disendo incontro dove che i xè. Anche questa pol esser una serie interessante.
Domando un vostro autorevole parer e consiglio.
Grazie!

ciao
sum culex


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41321
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

El Cristo credo de averlo identificado, posso solo dir che nonostante el mosaico nol xe bizantin..
per i leoni, mi diria meti intanto i conossui, e po magari metti sul dove xe qualchedun che te par più dificile.. come che te ne ga dito, go ingrumado per strada qualche leon anche mi ( in fotografia, se intendi)


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Per el Cristo non so ... per i leoni , mejo el topic che el quiz :wink:


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Un indovinel facile facile: nel fratempo che spetavo nona picia go fato sta foto: de cossa se trata?

Immagine

ciao
sum culex


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41321
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

per el mosaico, no so gnaca el nome della strada , ma xe la porta de quel oratorio drio dela fontana de Montuzza
per el quizzetto , mi go un'idea, magari speto che altri disi la loro.. :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Messaggio da Elisa »

Sen abituadi a veder un ‘aggeggio’ simile quando lì i ghe scopre el delito de inganci clandestini a la linea del cavo TV…..che anca se i predica che “sarà punito con carcere" l`èi al`ordine del giorno questa pratica de quei che se fa l` ingenui...


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8706
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Quando iero picio, ma picio picio e parlavo "Ah tam" per dir el tram, ghe go domandà a mio papà come che se ciamava l'aggeggio col quale el tram ciapava la corente e mio papà me ga dito "Pantografo". Mia mama sentindo la parola, la se ga dito "Come farò a ricordarmela domani se el me la domanda de novo... mah pantaloni pantografo, cusì me la ricorderò". El giorno mia mama ne porta, mi e mia sorela a far due passi a paseggio sant'Andrea, vedo un tram e ghe digo a mia mamma "Ah pantogafo" E da quela volta no me la son dimenticada più, anzi, per dirla con Elisa, "pù" :-D


Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Messaggio da Elisa »

Sonopiccolo: ma con quale certezza (con il tuo bell`aneddoto) mi hai fatto ricordare anche quel 'pantografo' che esisteva in casa mia negli anni 50. Era un elemento da disegno, con parti mobili, atto ad ingrandire, con dei fori che segnavano le misure , un foro per il lapis ed un punto da fissare al tavolo.......da no desmentegar proprio pù!
Sai però cosa credo? Che nessuna delle trovate da noi due descritte corrispondono al quiz di Sum Culex.


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8706
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Elisa ha scritto:Sonopiccolo: ma con quale certezza (con il tuo bell`aneddoto) mi hai fatto ricordare anche quel 'pantografo' che esisteva in casa mia negli anni 50. Era un elemento da disegno, con parti mobili, atto ad ingrandire, con dei fori che segnavano le misure , un foro per il lapis ed un punto da fissare al tavolo.......da no desmentegar proprio pù!
Sai però cosa credo? Che nessuna delle trovate da noi due descritte corrispondono al quiz di Sum Culex.
Anche su quel pantografo (che po' credo ghe gabi dà el nome anche a quel del treno) go dei ricordi. Al liceo dovevimo far ogni trimestre una decina de disegni de particolari architettonici e el professor (ah sti professori ne sa una più del diavolo :-D :wink: ) perché che no li ricalcassimo, li voleva un poco più grandi. E alora mio papà me gaveva fato el pantografo con un vasolin del faggio, e con quel fasevimo el schizzo in matita che dopo ... mio papà ripassava a china (anzi, per far contento Adler, ripasava col tuss): eco perché che no gavemo mai comprà la television: la sera mio papà gaveva sempre cosa far.

E intanto che scrivo sta roba me son ricordà perché che, dopo, me son iscrito a fisica e no a ingegneria: per no far l'esame de disegno! :-D :-D


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41321
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

sono piccolo ma crescero ha scritto:
E intanto che scrivo sta roba me son ricordà perché che, dopo, me son iscrito a fisica e no a ingegneria: per no far l'esame de disegno! :-D :-D
mi me gavevo iscritto al classico e no al scientifico za prima, anche per no far disegno, che quei pupoli geometrici col tuss, col tiralinee che maciava tuto e cola costruzion del pentagono che i ne fazeva imparar a memoria senza spiegar perchè me gaveva dado fastidio za ale medie!
(anche per mi quel dela foto xe un pantografo) Ovviamente, pantografo, del grego vol dir che disegna qualsiasi roba.. e quindi xe ovvio che nassi del strumento de disegno. Sob, mi no gavevo un papà che me iutava a far disegni per scola, solo una mama che me interrogava, me tazzava l'anima de studiar e ogni sera prima de dormir la me domandava: te ga fato la borsa de scola per doman?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Messaggio da Elisa »

avrei piacere di sapere il significato di:
...ripasava col tuss...
...con un vasolin del faggio...
...me tazzava l`anima...

Io ho un ricordo delle medie: sul foglio di un disegno geometrico mi son trovato scritto dal professore, con tante di parole, questa correzione:"...più grosse le rette intiere! Troppe cancellature". Immaginarsi se lo dimenticherò!
Avevo una importante scatola di compassi, prestati da mio papà, con pennette (quelle da caricare con inchiostro di china) ecc. che mi fu rubata sul tram.


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Messaggio da Elisa »

scuseme:
me mancava saver `naltra parola: "pupoli"....
Poi corezo, son ancora endormenzada:
'Avevo una importante scatola di compassi, prestata da mio papà'.


"Todo lo bueno me ha sido dado"

Torna a “Quiz triestini”