Conosci come si ciama oggi

Conossè ben la nostra città ?
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Conosci come si ciama oggi

Messaggio da Ciancele »

Molighe el fil, ciapo almeno un premio de incoragiamento mi che son andà tanto vizin?


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Conosci come si ciama oggi

Messaggio da Ciancele »

Per chi non è pratico di Trieste, la via Belpoggio non dista molto dalla via Moisè Luzzato.


molighe el fil
ixolan
ixolan
Messaggi: 232
Iscritto il: ven 2 ago 2013, 21:59
Località: Trieste - quasi San Giovanni

Re: Conosci come si ciama oggi

Messaggio da molighe el fil »

Te ga squasi ragion e te spiego perche.
Nel 1884 i ghe ga da nome BELPOGGIO al strada da riva Grumula fin la salita Promontorio e la la finiva.
Nel novezentotre la via Belpoggio se ciamava cusì solo fin ala curva a comio vizin la vila Necker, el resto xe sta ciamà via REMOTA.
Dal dicianove al quaranta el primo trato se ciamava sempre via Belpoggio, e quela che se ciamava Remota ga cambià nome in MOISE LUZZATO.
Nel quaranta xe sta cambià de novo el nome in ITALO BALBO per tuta la strada.
Nel quarantatre el podestà ga de novo cambià el nome, tornando a Belpoggio e Moisè Luzzato.
Nel quarantasie se sta dado a tuta la via el nome Belpoggio.
Nel zinquantasie el nome MOISE LUZZATO xe sta dado a una nova strada tra la strada del Friuli e la via Bonomea.
Come te vedi te gavevi squasi ragion


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Conosci come si ciama oggi

Messaggio da Ciancele »

molighe el fil ha scritto:Te ga squasi ragion e te spiego perche.
Nel 1884 i ghe ga da nome BELPOGGIO al strada da riva Grumula fin la salita Promontorio e la la finiva.
Nel novezentotre la via Belpoggio se ciamava cusì solo fin ala curva a comio vizin la vila Necker, el resto xe sta ciamà via REMOTA.
Dal dicianove al quaranta el primo trato se ciamava sempre via Belpoggio, e quela che se ciamava Remota ga cambià nome in MOISE LUZZATO.
Nel quaranta xe sta cambià de novo el nome in ITALO BALBO per tuta la strada.
Nel quarantatre el podestà ga de novo cambià el nome, tornando a Belpoggio e Moisè Luzzato.
Nel quarantasie se sta dado a tuta la via el nome Belpoggio.
Nel zinquantasie el nome MOISE LUZZATO xe sta dado a una nova strada tra la strada del Friuli e la via Bonomea.
Come te vedi te gavevi squasi ragion
Te me dà 'sto premio o no?


molighe el fil
ixolan
ixolan
Messaggi: 232
Iscritto il: ven 2 ago 2013, 21:59
Località: Trieste - quasi San Giovanni

Re: Conosci come si ciama oggi

Messaggio da molighe el fil »

No me par che Gretta sia vizin la Sacheta, ma te gavevi squasi intivado, e te ga la sodisfasion de eser l'unico che ga risposto
Forsi te stavi de quele parti nei ani quaranta?


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Conosci come si ciama oggi

Messaggio da Ciancele »

Molighe el fil, te dago un bon giorno. Mi veramente no merito el premio parchè son nato là vizin. Mio papà lavorava a Sant'Andrea e mi ghe portavo el pranzo: viale Terza Armata - Vicolo dele Oficine. Giravo de quele parti fina al 1953. Cosa centra Greta? Saluti.


molighe el fil
ixolan
ixolan
Messaggi: 232
Iscritto il: ven 2 ago 2013, 21:59
Località: Trieste - quasi San Giovanni

Re: Conosci come si ciama oggi

Messaggio da molighe el fil »

Salve,
No te devi aver leto tuta la mia ultima risposta, ma Greta centra perche adeso una strada che va da quela del Friul a via Bonomea se ciama Moise Luzzato


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Conosci come si ciama oggi

Messaggio da Ciancele »

molighe el fil ha scritto:Salve,
No te devi aver leto tuta la mia ultima risposta, ma Greta centra perche adeso una strada che va da quela del Friul a via Bonomea se ciama Moise Luzzato
Te ga ragion. Scusa. Saluti.


Torna a “Quiz triestini”