la tassa rosa

argomenti de attualità  ( ciacole de salotin: Signora mia, la ga sentido che?)
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: la tassa rosa

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Mi so che ve farò diventar invidiosi, ma mi xe ormai due anni che no pago l'acqua.

Per pararme el fondo schiena (semo ben educai) ghe mando ogni do mesi l'autolettura, ma gnente no riva bolete a nisun de casa nostra.

Go el sospeto che i scarighi i nostri consumi sule perdite del'aquedoto e che, quindi, me paghè voi l'acqua che mi consumo. Dopo un giorno me riverà un boleta de 1000 euri e cusì i ciaperà i soldi mii e anche quei che gavè pagà voi come perdite e quindi la mia acqua vegnerà pagada due volte, una de mi e una de voi. Son sai lontan dela verità, cosa disè?


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: la tassa rosa

Messaggio da Nona Picia »

sono piccolo ma crescero ha scritto: lun 8 apr 2019, 21:25 Mi so che ve farò diventar invidiosi, ma mi xe ormai due anni che no pago l'acqua.

Per pararme el fondo schiena (semo ben educai) ghe mando ogni do mesi l'autolettura, ma gnente no riva bolete a nisun de casa nostra.

Go el sospeto che i scarighi i nostri consumi sule perdite del'aquedoto e che, quindi, me paghè voi l'acqua che mi consumo. Dopo un giorno me riverà un boleta de 1000 euri e cusì i ciaperà i soldi mii e anche quei che gavè pagà voi come perdite e quindi la mia acqua vegnerà pagada due volte, una de mi e una de voi. Son sai lontan dela verità, cosa disè?
diria proprio de no..... :roll: :roll:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....

Torna a “Atualità non triestine”