Balcone con fauni

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
grizabella
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 20
Iscritto il: gio 28 ago 2008, 12:04
Località: Trieste /Valmaura

Balcone con fauni

Messaggio da grizabella »

Scuseme, so de esser molto più ignorante de voi, ma ani fa, seguendo le sine del tram de Opcina, drio del Tartini. Me ga capità de veder una casa che me gà lassà senza fià: la gaveva ( e la gà tutora, presumo)un balcon al primo pian (che dovessi esser el cosideto "piano nobile", se non sbaglio) tutto decorà con statue de fauni. La me gaveva colpì,dato che no conossevo niente del genere fora del centro storico. Penso che la risali ala fine del' 8 o primisimi del novecento. La xè qualcosa de bel....Almeno per mi che al'epoca iero muleta. No gò più avù ocasion de ripassar de là, anche perchè la xè al di fuori dele mie "rotte" consuete. Forsi me savè dir cossa che xè?
Purtrpo no gò foto, ma se .. "per caso"qualchidun......

Va ben sero qua. Grazie mile a TUTI!!!


Chi gà dito che no se pol?
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

architettura triestina, sezion Liberty le go messe mi
https://www.atrieste.eu/Forum3/viewtopic ... c&start=30
Casa Valdoni


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
DJANGO
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 79
Iscritto il: dom 13 mag 2007, 9:59

Messaggio da DJANGO »

La facciata è attualmente in fase di restauro.


Avatar utente
grizabella
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 20
Iscritto il: gio 28 ago 2008, 12:04
Località: Trieste /Valmaura

Messaggio da grizabella »

:shock: Si, xè proprio QUELA!!!.....In efeti, la xè alquanto sofigada con le altre case davanti......devo dir che invidio el tempo che gavè per osservar i particolari.....Ma 'stà casa gà una storia? Me par imposibile che la sia stada fata cussì per caso: me farìa impression (problema mio, ghe semo) le statue a grandezza natural sul pergolo. Capisso el stile (i mii complimenti per le vostre cognizioni in merito); ma perchè figure mitologiche cussì particolari?....Domando tropo? Domande sempie?....Perdoneme, ma la me gà sempre incuriosì da quando la gò vista. :oops:


Chi gà dito che no se pol?

Torna a “Architetura triestina”