Opicina ?

Foto, anche strane, de cuel che se vedi in giro per Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
klanfa 61
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 6
Iscritto il: sab 18 gen 2014, 10:14

Opicina ?

Messaggio da klanfa 61 »

Ciao a tutti,
go trova sta foto su internet, e gavesi piazer se qualchedun de voi savesi dirme dove che se sto posto. La didascalia diseva " Opicina"...boh
Grazie a tutti.
ciao.

Immagine


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Opicina ?

Messaggio da Nini Naridola »

Sì, ga aria de Opicina, via Hermada, via Carsia? Caratteristici della zona i muretti de cinta coi pilastrini. Ma no saveria individuar quella villa.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4757
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Opicina ?

Messaggio da Ciancele »

Caro amico Klanfa 61, no sta sperar che mi te posi dir dove che xe stada fata la foto. Sta foto ga setanta ani fa e in setanta ani pol cambiar ‘sai e tuto. Mi son del 27 e son forsi uno dei pochi restai che setanta ani fa girava a pie pa’ le alte. Negativo xe che no stago più a Trieste del 1953 e vegno solo una volta a l’ano per tre giorni a bever cafè e a farme taiar i cavei. Go sempre dormì a Opcina. Qualche ano fa anca mia molie xe ‘ndada dela paruchiera. La go portada là e go parchegià la machina dove che go trovà posto. El posto somigliava a quel dela foto. Dove? Penso vizin al cimitero. Se te vien del confine te giri a destra. A sinistra xe la paruchiera e di fronte una betola. Vizin xe anca un negozio de feramenta. Ma mi go fato tante volte la strada del Teran e anca là go visto mureti compagni. Pol darse però che Opcina sia più justo parchè tra el 28 april e el 2 magio i se ga scombatù a Opcina tra gnochi e partigiani. I disi però che iera più in direzion de Bane. Ma no sta disperar. Gavemo putele e putei che va speso in giro co’la machina fotografica e pol darse che i sapi qualche roba de più e de più preciso.


Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1075
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Re: Opicina ?

Messaggio da Zigolo »

Podarìa anca esser Trebiciano. Se xe indove che penso mi, el muro che se vedi a sinistra xe ancora cussì, quel de destra - se el xe ancora - el xe coverto de edera.

Dovessi veder la casa, che no go presente; magari domani fazo un salto.


Avatar utente
klanfa 61
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 6
Iscritto il: sab 18 gen 2014, 10:14

Re: Opicina ?

Messaggio da klanfa 61 »

Ooooh...grazie...si savevo che trovar el posto giusto saria sta sai dificile, perché coi ani le robe le cambia, ma intanto comincerò a zercar anche mi da ste parti, forsi gaverò fortuna... :wink:

Grazie a:

nini
ciancele
zigolo


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Opicina ?

Messaggio da AdlerTS »



Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1075
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Re: Opicina ?

Messaggio da Zigolo »

Sì, dopo son passà ma no me bati: almeno dove che pensavo mi, a Trebiciano, no xe. :(


Torna a “Atualita` triestine”