La tredicesima

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.

Cosa gavè fato dela tredicesima?

Doprada per magnar, bever e 'ndar in gita, far l'albero, comprar stupidezi per far bela la casa, ...
1
17%
Doprada per pagar qualche puf
0
Nessun voto
Doprada per pagar le tasse
1
17%
Doprada per la salute
0
Nessun voto
Doprada per beneficenza
1
17%
Mesa in taio perché no se sa mai
1
17%
No ve digo
2
33%
No go la tredicesima
0
Nessun voto
 
Voti totali: 6

Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

La tredicesima

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Sul sito http://www.sondaggipoliticoelettorali.it/ dove chi fa un sondagio politico per la publicazion devi meter i risultati go trovado un sondagio fato el 18 dicembre dala IPSOS. Se scarighè el pdf vedè che oltre ale domande de politica ghe ne xe una che par meno importante.

"Cosa farè dela tredicesima?"

600 italiani ga risposto (6301 ghe ga serà el telefono in muso). Vedemo le risposte:
La spenderà soprattutto per le feste di Natale 17%
la spenderà soprattutto per saldare dei debiti 15%
la spenderà soprattutto per pagare le tasse 9%
la spenderà soprattutto per la salute sua o dei suoi familiari 6%
la metterà da parte con i suoi risparmi 16%
(non sa, non indica) 6%
(non riceverà la tredicesima) 31%
TOTALE 100%
Go pensado alora: e el forum cosa gaveria risposto? E go fato sto sondagio. Sicome son bon go meso che se pol risponder a do domande e ghe ne go zontada anche un'altra. Ve garantiso che el sondagio xe anonimo, perché anche se, forsi, podesimo 'ndar a veder chi che ga dà una risposta, no xe facile e sopratuto no ne interessa.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: La tredicesima

Messaggio da Piereto »

Funziona i botonzini rossi? Ve fazo comunque i auguri che la tredicesima vegni in bona nel 2019.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: La tredicesima

Messaggio da babatriestina »

mai distinto fra stipendio e tredicesima, i va insieme sul conto corente e co ocori per casa e magnar se spendi, se vanza, se salva... mo credo che per magnar un mesi me vadi una tredicesima intiera..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: La tredicesima

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Piereto ha scritto: lun 31 dic 2018, 11:24 Funziona i botonzini rossi? Ve fazo comunque i auguri che la tredicesima vegni in bona nel 2019.
No xe i botonzini rossi che bisogna fracar, ma i quadratini grigetti che xe in fianco.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Giulia Furlan
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 33
Iscritto il: mer 5 dic 2018, 14:15

Re: La tredicesima

Messaggio da Giulia Furlan »

vi seguo sempre con piacere


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: La tredicesima

Messaggio da babatriestina »

ne fa piazer


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: La tredicesima

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: lun 31 dic 2018, 11:47 mai distinto fra stipendio e tredicesima, i va insieme sul conto corente e co ocori per casa e magnar se spendi, se vanza, se salva... mo credo che per magnar un mesi me vadi una tredicesima intiera..
La pension no ga tredicesima. La tredicesima la ciapo solo cola pension taliana, che xe poca, parchè go lavorà solo 9 ani, dal 1944 al 1953. La go spesa par la salute: trapa e vin nero che 'basa la presion. :clapping_213:


Torna a “El salotin”