Astronomia (poca), astrologia e superstizion

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Astronomia (poca), astrologia e superstizion

Messaggio da babatriestina »

no pensavo che se spostassi tanto in un minuto..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8705
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Astronomia (poca), astrologia e superstizion

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Beh ghe xe un poco de tele e comunque se te fa una foto dela luna con un grande tele e te la esponi per 10 secondi (diaframma chiuso perché senò la vien soraesposta, te vedi che la xe mossa.

Comunque se te vardi le stele col telescopio (ve go dito che i me ne ga regalado un) te devi continuamente corerghe drio perché in pochi secondi le va fora del campo visivo. D'altra parte in 24 ore le devi far un angolo giro de 360°(oh scusa, per i matematici 2π radianti ;-) :D)

In compenso devo dir che probabilmente quel satellite no xe l'eutelsat 8 West. El dovesi eser più in basso. Le altre stele che se vedi xe tute stele anonime, cioè le ga un nome che xe un numero


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Astronomia (poca), astrologia e superstizion

Messaggio da babatriestina »

so che i racomanda, per fotografar le stelle, de no espor tropo tempo, ma no pensavo tanto, pensavo a un poco mosso e basta. D'altronde xe quei che fa le foto esponendo un'ora per gaver le scie luminose. De dove che son mi no xe ciel bastanza scuro, tropo inquinamento luminoso, ben che me vadi se vedi Orione


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8705
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Astronomia (poca), astrologia e superstizion

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Oh ben, mi vedo Marte e la Luna, e una decina de stele.

Per evitar l'inquinamento luminoso go strento un poco el diaframma. Dopo un minuto el ciel iera grigio piombo. Po' ghe go dà una corezion con Gimp, metendo sul nero el grigio piombo e tirando sul bianco tuto el resto. E xe vegnude molte scie de stelle che a ocio nudo no vedevo.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Astronomia (poca), astrologia e superstizion

Messaggio da babatriestina »

mah per el ciel grigio piombo, te ciapi Gimpo e te viri sul blu... :-)


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8705
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Astronomia (poca), astrologia e superstizion

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Stamatina, intorno ale 7.10 un corpo luminosissimo ga traversà svelto svelto el ciel, da nordovest a sudest. Una foto fata ala svelta e forsi no tropo nitida.

Immagine

Un ufo? No iera la stazion spazial ISS che batuda dal sol che stava sorgendo de l'altra parte brillava come se fusi la stela più luminosa de tute.

In cinque minuti xe finido tuto.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Astronomia (poca), astrologia e superstizion

Messaggio da Nona Picia »

Bongiorno! Me xe capitado tante volte de vederla, ma de sera


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8705
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Astronomia (poca), astrologia e superstizion

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

El 21 dicembre, se no fusi stado tuto nuvolado, gavessimo podudo veder la "congiunzione Giove Staurno"

Immagine

No xe che i due pianeti i fussi propio tacai, I iera ben distanti un de l'altro, ma i ne pareva tacai a noi che dala Tera li vardavimo. Pazienza, tigniremo duro per altri 450 anni per vederli de novo cusì! ;-)

Una congiunzion analoga se la ga vuda el 7 avanti Cristo, la gaveva durado tanti mesi e qualchedun pensa che sia sta questo evento "la stella" che i magi seguiva. De nisuna parte se parla de stella cometa e par che el primo a disegnar la stella cometa sia stado Giotto dopo che el gaveva visto la cometa de Halley, che se iera fata viva anche el 12 avanti Cristo).


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Astronomia (poca), astrologia e superstizion

Messaggio da babatriestina »

Ne conta tuti i giornai, e se continua sto nebion dovemo spetar altri 800 anni ( disi altri) fin che se ripeti


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “El salotin”