Scola: fatti e misfatti.

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Lugara
ixolan
ixolan
Messaggi: 396
Iscritto il: sab 26 mag 2007, 10:01
Località: Trieste - San Giovanni

Messaggio da Lugara »

sum culex ha scritto:E mio papà che iera professor al Volta no se ga mai sognà de protestar col maestro, anzi, el me tirava ancora de più 'longhi' a mi!
Infati: quando me capitava de portar una nota dei prof a casa gavevo el teror del momento che dovevo farghela firmar ai mii... adesso par che se i prof da una nota - sempre che i possi ancora - i devi spetarse ritorsioni dai familiari.... ROBA DE MATI!


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Perdoneme, ma in questi casi non rivo esser "politicamente corretto": GHE MANCA UN POCHI DE CALCI NEL SEDERE A STI MULETI ! :evil:
Detesto questa generazion de genitori che ancora ebri del 18 politico della loro gioventù credi che se possi far tutto e che non esisti regole da rispettar. :evil:


MisterKappa
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 107
Iscritto il: gio 12 gen 2006, 22:17
Località: Roma

Messaggio da MisterKappa »

Propio ieri comentavo con un collega el livel cultural de un grupo de neo assunti: EL 18 POLITICO XE IN VIGOR PIU' CHE MAI


Salute e bori, e altro no ocori
angiolina

responsabilità individuale

Messaggio da angiolina »

Mi sono imbufalita leggendo la notizia che la prof. rischia due mesi di carcere, ma che dire? Siamo in Italia: stuoli di psicologi ci spiegheranno il "trauma" del picio bullo e il ragazzino vittima resterà in ombra, a fare i conti in solitudine con la violenza subita. Fateci caso: le vittime spariscono, i colpevoli sono sempre pecorelle smarrite da redimere e mai che questo succeda dopo una punizione esemplare, che faccia capire loro la portata del male commesso. Ho due figli adolescenti, ma a volte mi pento di avergli inculcato il valore della responsabilità individuale: "se hai fatto una c., paghi" sembra un'idea marziana.
AdlerTs, sono perfettamente d'accordo con te :lol:


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

purtropo paresi che sia in vigor la regola de "la colpa de la denuncia" indove che chi che denuncia cualcosa che no va el vien castigado, come che ghe capita a pinocchio ... ma sara` per bon un comportamento moderno?

purtropo xe piu` facile far taxer cuei che denuncia e che se lamenta che no cuei che se comporta mal e, zonto mi, xe de sicuro piu` comodo ... asolutamente incivil ma sai sai sai comodo :evil: :evil: :evil:


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Mi a quel muleto, dopo i calci de Adler, ghe darìa due stramusoni a suo pare e a tuti edue ghe farìa netar i gabineti dela scola per tuto l'anno!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Ma penso proprio che quel "santo" genitor o xe amico del giudice o de qualche mafioso o forsi xe lui stesso un de quei.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Ghe xe anche un punto che merita sotolinear: forsi xe anche la magistratura che no xe el massimo nel nostro paese. Con tute le robe importanti che i dixi che no i ga tempo de ocuparse, con tuti i casi nei quali le denunce no vien nianche prese in considerazion, con tuti i casi inveze presi in considerazion che fa comodo solo per ragioni politiche o de cariera.... E chi toca i magistrati? (copresi i vari PM che ancora ogi rientra in quela categoria)

L'unica notizia consolante che go sentido in questi giorni xe che se un vien incarcerado ingiustamente e se poi el vien dichiarado inocente, el ga dirito a un, sembra congruo, risarcimento. Ma dovesi eser anche una lege che fasi pagar a PM e giudici comportamenti anomali o de parte (pura utopia).


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

rofizal ha scritto:[...] L'unica notizia consolante [...]
mi inveze go intexo de un che ga fato un ricorso contro de un publico uficial per una multa che i ghe ga conzado ingiustamente e sicome che iera vero che la iera ingiusta sto uficial el gavesi dovesto pagar lu ... alora i ghe ga xlongado i procesi fin che sto mato (cuel che ga fato la multa ingiusta) el xe andado in penxion, cusi` no 'l ga dovesto pagar gnente ... i me la ga contada per vera e son bastanza orientado a crederghe (forsi te trovi la notizia anca in rede)

bela la lege che te citi ti, ma no credo che la vignera` mai aplicada: semo soto dominazion taliana, ricordite


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

ffdt ha scritto: bela la lege che te citi ti, ma no credo che la vignera` mai aplicada: semo soto dominazion taliana, ricordite
Credo che a sto proposito tuto el mondo xe paese purtropo!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

MisterKappa ha scritto:Propio ieri comentavo con un collega el livel cultural de un grupo de neo assunti: EL 18 POLITICO XE IN VIGOR PIU' CHE MAI
Forse i se ga reso conto che le regole applicade alla scola nei ultimi anni xe deleterie per la formazion. Se becco quel che ga inventado i "debiti formativi" .... :?


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto:
MisterKappa ha scritto:Propio ieri comentavo con un collega el livel cultural de un grupo de neo assunti: EL 18 POLITICO XE IN VIGOR PIU' CHE MAI
Forse i se ga reso conto che le regole applicade alla scola nei ultimi anni xe deleterie per la formazion. Se becco quel che ga inventado i "debiti formativi" .... :?
ultimi anni? el 6 rosso, cioè dado al posto de un esame de riparazion xe del primo governo Berlusconi, una scelta populista e presentada come un colpo al intrallazzo del mercato nero dele ripetizioni estive.
( i debiti formativi xe stado un tentativo successivo de meter almeno un freno ai 6 rossi, ma no me par che servi assai..)
Per el 18 politico, no iera solo che 18, e iera intorno al 1970 che, mentre che noi ale facoltà scientifiche se danavimo per passar ai esami, i mii coetanei dele facoltà umanistiche fazeva esami de gruppo e co el professor ghe ga dito no posso darve 30 a tuti, el li ga messi in fila e el ga dito: trenta, ventinove, ventioto, ventisette, trenta, ventinove,... etc :x ( almeno, cussì i me gaveva contado..)
e a scola i blatera solo che de progetti per migliorar el risultato, e visto che el risultato i lo calcola col numero de promozioni, più se regala le promozioni e più se vien aprezzai dei "superiori". Vedi le campagne contro la dispersion, contro i abandoni..
insoma, se te regali un 6 xe tuti contenti, se te meti un 4 te li ga tuti contro...


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Un certo bilbo, col voleva farme dannar per farlo studiar, el me ga dito: Cossa te bazili, tanto anche a quei che no studia mai ala fine i ghe dà el 6!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
bluelady
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 10
Iscritto il: mer 23 mag 2007, 13:02

Messaggio da bluelady »

mi ale elementari gavevo una maestra che ne tirava le orecie e la ne dava per le gambe con la siba.....


ma se stava ziti e boni, anche se no iera giusto, ma adeso i muli vol far quel che vol e i genitori che tie terzo


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

bluelady ha scritto:mi ale elementari gavevo una maestra che ne tirava le orecie e la ne dava per le gambe con la siba.....
Questo xe anche troppo: bastassi poder dar brutti voti, bocciar e sospender per condotta. Me xe capitade tute e tre e me ga servido.


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

un bon insegnamento e voti onesti (sia in poxitivo che in negativo) i dasi una bona impostazion per abituarse a far ben cuel che se ga de far ... magari che fusi cusi` :-?


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Forsi el ritorno a un poco de severità in tute le robe, naturalmente senza trascender, ghe farìa ben a tuti. Purtropo però, ogi come ogi, xe a certi genitori che sarìa de cambiarghe el cervel!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Kyeldor
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 156
Iscritto il: mar 24 ott 2006, 14:37

Messaggio da Kyeldor »



Some day you will find me,
Caught beneath the landslide
In a champagne supernova in the sky
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Kyeldor ha scritto:meno male..... :o

http://www.repubblica.it/2007/03/sezion ... i/bullismo
-4/assolta-insegnante/assolta-insegnante.html

Dirìa che questa xe una bona notizia, anche se xe una question che no gavessi dovù finir in tribunal, perchè una punizion in casi de quel genere xe più che logica! O sbaglio mi?


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Non c'e' mai limite al male....

il PM ha deciso di impugnare la sentenza affinché l’insegnante subisca la “giusta punizione”. Secondo il Pubblico Ministero la donna ha sbagliato poiché "I giovani, dai più piccoli ai più grandi, e in tutte le aree geografiche d'Italia sono soliti apostrofarsi reciprocamente e, spesso, semplicemente per scherzo con espressioni omofobiche o che hanno per oggetto i presunti facili costumi delle rispettivi madri".


Torna a “El salotin”