Dalmazia

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Dalmazia

Messaggio da Coce »

Nela mia ultima visita a Trieste go volesto andar in Dalmazia logo de provenienza de la famiglia de mia Mama, Zara iera la citta' de origine.
El paesaggio iera assai bel, ma la mia delusion xe stada de no sentir parlar el nostro dialeto. Ve allego qualche foto del posto . Ciao Coce
Allegati
IMG Zara dal Mare.jpg


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Anche mi l'estate scorsa iero in Dalmazia e a Ragusa go trovado la tomba del fradel de mia bisnona. Ma la calada dalmata no se la senti ormai quasi più.


Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Dalmazia

Messaggio da Coce »

Ancora de Zara Beta Ciao
Allegati
IMGZara Porta Terr. Ferma.jpg


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Dalmazia

Messaggio da Coce »

Fa mal a leger de le soferenze de la gente. me riferiso a Refolo.
Un'altra foto de Zara. Ciao a tuti Coce. :-)
P.S. El ciclon a Innisfail nord- est Queensland xe uno dei piu' forti registradi, vento a 290KM. a l'ora, speremo che no sia vitime.
Allegati
IMG Zara St. Maria.jpg


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

ben,a lora ve metto qualcossa anche mi de Ragusa ( Dubrovnik, come che la se ciama adesso, ma i cartelloni in italian là adesso scrivi che el nome italian de Duvrovnik xe Ragusa :-D )
Questo xe el Stradun, o Placa, la strada principal dela città. Xe bele ste stradine dela Dalmazia col pavè de piera bianca e lucido lucido
A Ragusa no xe leon venezian perchè xe dapertutto San Biagio, el protettor dela cità, che par San Nicolò. Ragusa xe un poco come Trieste, la sola città del Adriatico a voler mantegnir l'indipendenza de Venezia. I Ragusei se ga dado al Ungheria, piutosto!
Immagine

e questo xe el cimitero fora dele mura dove che xe la tomba dei mii parenti, la cesetta xe simile a quela de S Ulrico de Samatorza. Questa xe dedicada al Arcangelo Michele.
Immagine


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

E questa xe una panoramica dela città, dele mura verso el mar. Ma volevo farve notar l'isoletta di fronte: xe Lokrum, una volta Lacroma.
Iera in origine un convento, po la ga comprada Carlotta per farghe regalo a Massimilian e par che Massimilian ogni tanto ghe andava, po me par che la sia passada a Rodolfo e magari po anche a Francesco Ferdinando... insoma! una specie de Miramar come portapegola!!
Immagine


Avatar utente
pastafasoi
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 73
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 15:47
Località: trieste

dubrovnik

Messaggio da pastafasoi »

mi iero a Dubrovnik nel 1998 e su le strade iera ancora evidenti segni de le bombe che xe stade buttade con la guerra, diversi tetti novi, e segni de proiettili sui muri. Me gaveva fatto impresssion.
Immagine
metto giusto queste 2 foto
Immagine
Immagine
questa xe una foto dell'isola de Hvar (Lesina) qua iero nel 2000 per le ferie estive. L'isola xe lunga 68km. e larga 11km. piccolina ma cussì bella, ricca de vegetazion, bel clima.
Immagine
Questa xe la piazza principale de Hvar, con la ciesa de S.Stefano, del XVI/XVII secolo , con el suo campanil a 4 piani. Le viuzze le xe tutte lastricate di marmo e senza nome.
Te senti nell'aria un bon profumo de lavanda, perchè cressi dapertuto sull'isola, infatti xe tante bancarelle che vendi i sacchetti profuma biancheria e l'estratto de lavanda, profumo ecc.


green,green grass of home....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: dubrovnik

Messaggio da babatriestina »

pastafasoi ha scritto:mi iero a Dubrovnik nel 1998 e su le strade iera ancora evidenti segni de le bombe che xe stade buttade con la guerra, diversi tetti novi, e segni de proiettili sui muri.
e propio tutti sti bei tetti novi che go visto e fotografado mi me ga fato pensar che xe la ricostruzion dopo dei bombardamenti. Al ingresso a Porta Pile ghe xe un gran tabellon che mostra dove che xe cascade le bombe. ben, Ragusa ghe ne ga visto queste e altre! nel 1667 la xe stada distrutta quasi completamente de un terremoto.. xe per quel che ghe xe poca roba rinascimental e più roba barocca


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: dubrovnik

Messaggio da babatriestina »

pastafasoi ha scritto:mi iero a Dubrovnik nel 1998 e su le strade iera ancora evidenti segni de le bombe che xe stade buttade con la guerra, diversi tetti novi, e segni de proiettili sui muri. Me gaveva fatto impression.
.
Nela tua seconda foto, che xe ciapada verso l'esterno de Porta Pile, verso el Forte San lorenzo, se vedi el grande albergo in ricostruzion. Adesso el xe completo, come novo. El se ciama come una volta Gran Hotel Imperial.
Una roba che go visto nei mii primi viaggi ( anni 60) e po no più xe le done col costume local, le ga un zufolo sul petto che a seconda del color disi se le xe pute, sposade o vedove, almeno cussì ne contava la guida
eco una in bianconero, estate 1963
Immagine


massimoforte64
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 36
Iscritto il: ven 7 dic 2007, 15:08

Messaggio da massimoforte64 »

Bellissime foto ,ma una cosa devo dire anzi son sicuro, la prima foto xe Lussinpiccolo e no Zara


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

massimoforte64 ha scritto:Bellissime foto ,ma una cosa devo dire anzi son sicuro, la prima foto xe Lussinpiccolo e no Zara
adesso che te me disi, me par che te ga ragion, xe Lussin!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Friul, Slovenia, Croazia, Dalmazia, ...”