Confusiòn de sentimenti?

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Messaggio da Elisa »

LupoDellaDolina ha scritto:
Elisa ha scritto:L`è quatro dì che ne apare soto i oci na frase stramba e l`è i stessi dì che mi aspeto una gentil risposta del so autor a la me domandina su cossa che vol dir ste parole.
La me sarìa piasuda na risposta da s-ciarir idee za che dopo tut sen tuta zent del stess teritorio talian. No polemizerò perchè no me pias e gnanca no `l saveria far, sol voi dir la mia en asenza de risposta del autor de sta frase a modo de firma: “trieste no sarà mai taliana”.
Da quanto par de capir, l`autor el g`ha un sogno de patriotismo en pù, ma el gaverà ben definì per quale patria? Se la fus così, alòr mejo per elo e afari soi, ma dai però che mi me meto en la prima fila de quei che voria saver a chi che sto sior forumista el vol portar confusiòn fòra che a sè stess en de sti tempi de paze.

Elisa.
cara elisa se te sta parlando della mia firma te ricordo che xe bona educazion citar el nome de chi se sta attacando!mi no so el forumista x!mi son lupodelladolina!e la mia firma riassumi ben el mio pensier! ti te vol saver che logo mi volessi x patria,te rispondo subito:austria o in alternativa una nazion triestina.quanto ai foresti che te disi che mi spavento, mi te rispondo che ghe fa pena ben ai taliani scoprir che no semo tuti italianissimi.
tergeste urbis fidelissima.

Caro LupoDellaDolina,
che tirada de rece che te me dai dopo che è passà un an da quando che t'ho scrit!

E' vero che non ti ho nominato, ma almeno ti ho chiamato "sior forumista" :lol: e non "forumista x"!
E`stata una mia involontaria situazione quella di non averti nominato. Avevo ritenuto che fosse sottinteso che mi riferivo a te, perchè immediatamente dopo del tuo post del 6 maggio 2008, nell' oggetto "El nostro dialeto -Wikipedia triestina-", io ti rivolgevo questa rispettosa domanda visibile a tutti i lettori, riguardante appunto la tua firma: "Scusa la mia ignoranza Lupo, ma che cosa significa quella tua firma?"
Per verità, io nemmeno ho scritto che tu portassi 'spavento', bensì 'confusione'. Difatti, in primo luogo, la frase ha messo confusione a me che non riuscivo ad intuire il significato delle parole, dato che Trieste è una città italiana.
Allora alla frase " trieste no sarà mai taliana!" tu attribuisci un significato metaforico per esprimere e riassumere bene il tuo pensiero ed il tuo desiderio. Ma questo lo capisco soltanto adesso! e comunque niente mi dà il diritto a questionare i tuoi principi o punti di vista, sebbene io non li condivida.


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41572
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

MOD qua c'è stata un po' di incomprensione in quanto uno degli ultimi gruppi di risposte era un thread a parte, che è stato unito ad uno preesistente più o meno sul medesimo soggetto, il quale era stato staccato a sua volta da un altro perchè si allontanava dall'argomento di partenza- questo può dar luogo a poca chiarezza nei riferimenti ai post /MOD


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

La Montalcini al 100° compleanno: "Ai giovani presenti - ha proseguito la Montalcini - posso dire siate felici di vivere in Italia. Non solo per la straordinaria bellezza del nostro Paese, ma soprattutto per la bellezza del capitale umano che proviene da ambo i sessi"


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5363
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Messaggio da nonna ivana »

AdlerTS ha scritto:La Montalcini al 100° compleanno: "Ai giovani presenti - ha proseguito la Montalcini - posso dire siate felici di vivere in Italia. Non solo per la straordinaria bellezza del nostro Paese, ma soprattutto per la bellezza del capitale umano che proviene da ambo i sessi"
Grazie per la "chiarezza" di sentimenti!
:-D


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Ho scritto: "La Montalcini" ... non sono parole mie :wink:


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41572
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto:Ho scritto: "La Montalcini" ... non sono parole mie :wink:
ci risentiamo per i tuoi 100 anni :-D :-D :-D :-D :-D quando immagino che le cose si vedano da una prospettiva diversa :wink:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
LELA
citadin
citadin
Messaggi: 819
Iscritto il: mar 3 mar 2009, 18:32
Località: Sondrio (SO)

Messaggio da LELA »

:wink: Ei muli, no' me iero acorta de 'stà speze de rebelot; comunque almeno la "libertà di pensiero e de parola" - no' proprio tuta e nò sempre - ma comunque, almeno, par el momento, par che la ghe esisti 'ncora.
In quanto ad eser "felici de eser italiani", certo, semo italiani e l'Italia xe un stupendo Paese - anca se un fià tropo caro par 'ndarlo a visitar come che me piaserìa far a mi, inveze la zente la và, squasi tuta, al'estero par far le vacanze e xe 'sài rari quei che i lo fa par amor de veder altri Paesi e conoser altre culture! La mazor parte i lo fà parché costa de meno (e quà co' 'stò discorso me fermo se nò vado in O.T., ma gaverìa tante robe de dir - almeno par come che la penso mi) e zertamente in Italia ghe xe anca tante "menti di entrambi i sessi di cui essere orgogliosi" - come anca de altre parti comunque - ma parò par la magior parte "Queste grandi menti" le xe costrete a 'ndar via, parché in Italia no le gà sboco e mi de 'stè robe no' xe che son proprio "fiera"!
Mi son Italiana parché sui mii documenti xe scrito cusì, ma co' son nata no' lo jero e nel '54 jero tropo picia par far valer le mie razoni, che nò le xe 'sai diverse de quele de Lupo e gò anca gavudo modo de esprimerlo quà sul forum in un contesto ch'el me xe parso justo e nisun no' gà avudo gnente de dir.
L'importante xe viver in pase e nò "bechetarse", po' - almeno spero- quà sul forum semo tuti amici, de qualunque idea se sìa: in fondo la libertà xe un dirito che el finisi solo indove ch'el và a limitar la libertà de'i altri.
Scuseme se gò voludo esprimer anca el mio parer in proposito, anca se quando xe stada fata sta domanda no' jero 'ncora fra de voi, ma me lo sentivo drento e gò dovudo tirarlo fora. Spero, naturalmente, de no' gaver ofeso i sentimenti de qualchedun, parché questo sarìa un grave sbajo de parte mia, parciò se xe cusì, ve chiedo antizipatamente scusa:
e: ciau ciau, sempre con tanta simpatia, Lela.


Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Messaggio da Elisa »

babatriestina ha scritto:MOD qua c'è stata un po' di incomprensione in quanto uno degli ultimi gruppi di risposte era un thread a parte, che è stato unito ad uno preesistente più o meno sul medesimo soggetto, il quale era stato staccato a sua volta da un altro perchè si allontanava dall'argomento di partenza- questo può dar luogo a poca chiarezza nei riferimenti ai post /MOD


Soggetto ai responsabili: Nell' eventuale possibilità di mettere in ordine, si potrebbe conseguire più comprensione e più chiarezza? Verrebbe a profitto?


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41572
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Elisa ha scritto:
babatriestina ha scritto:MOD qua c'è stata un po' di incomprensione in quanto uno degli ultimi gruppi di risposte era un thread a parte, che è stato unito ad uno preesistente più o meno sul medesimo soggetto, il quale era stato staccato a sua volta da un altro perchè si allontanava dall'argomento di partenza- questo può dar luogo a poca chiarezza nei riferimenti ai post /MOD


Soggetto ai responsabili: Nell' eventuale possibilità di mettere in ordine, si potrebbe conseguire più comprensione e più chiarezza? Verrebbe a profitto?
premetto che non sono stata io a fare queste modifiche, il loro obiettivo è aiutare la consultazione del forum , per evitare che si aprano distinti discorsi sul medesimo soggetto o che , partendo da un argomento, ci si ritrovi a parlare di tutto altro. In questo , occorre la collaborazione di tutti i forumisti.

nella fattispecie, la domanda di Elisa sulla firma di Lupodelladolina parte dal thread "Wikipedia triestina" sezione dialetto e il post "El mio cuor no xe bianco rosso e verde" riprendeva buona parte degli stessi argomenti del post "Confusiòn di sentimenti"


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Messaggio da Elisa »

babatriestina ha scritto:
Elisa ha scritto:
babatriestina ha scritto:MOD qua c'è stata un po' di incomprensione in quanto uno degli ultimi gruppi di risposte era un thread a parte, che è stato unito ad uno preesistente più o meno sul medesimo soggetto, il quale era stato staccato a sua volta da un altro perchè si allontanava dall'argomento di partenza- questo può dar luogo a poca chiarezza nei riferimenti ai post /MOD

nella fattispecie, la domanda di Elisa sulla firma di Lupodelladolina parte dal thread "Wikipedia triestina" sezione dialetto e il post "El mio cuor no xe bianco rosso e verde" riprendeva buona parte degli stessi argomenti del post "Confusiòn di sentimenti"
ecco perchè la mia domanda apparse nella sezione El nostro dialeto: perchè appunto in quel posto e in quel momento il partecipante LupoDellaDolina dava a conoscere la sua firma per la prima volta.


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Messaggio da Elisa »

LELA ha scritto::wink: Ei muli,.........
Spero, naturalmente, de no' gaver ofeso i sentimenti de qualchedun, parché questo sarìa un grave sbajo de parte mia, parciò se xe cusì, ve chiedo antizipatamente scusa:
Lela.
:shock: non preoccuparti Lela, direi che non hai offeso nessuno nei suoi sentimenti, anzi nella partecipazione di tutti alla discussione si evidenzia la prudenza, fin qui almeno, elemento imprescindibile in questa (ed in tutte, comunque) discussione. Essendo esplicita nelle risposte anche la tolleranza al libero pensiero, allora è di valore il tuo giudizio: "almeno spero- quà sul forum semo tuti amici, de qualunque idea se sìa: in fondo la libertà xe un dirito che el finisi solo indove ch'el và a limitar la libertà de'i altri".

Auguriamoci di non cadere in disperse critiche distruttive. :'-(


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
LupoDellaDolina
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 39
Iscritto il: dom 4 mag 2008, 18:49
Località: T.L.T.

Messaggio da LupoDellaDolina »

Elisa ha scritto: ecco perchè la mia domanda apparse nella sezione El nostro dialeto: perchè appunto in quel posto e in quel momento il partecipante LupoDellaDolina dava a conoscere la sua firma per la prima volta.
no go mai piu leto quel topic e de conseguenza non te go podu dar una risposta.per caso ieri quando i ga incolla i due topic go visto el tuo post e per quel te rispodno dopo un ano.comunque su una roba te me trovi daccordo ogniun la pol pensar come che el vol e nissun pol andar a limitar la sua libertà de pensier.


trieste no sarà mai taliana!
Avatar utente
LELA
citadin
citadin
Messaggi: 819
Iscritto il: mar 3 mar 2009, 18:32
Località: Sondrio (SO)

Messaggio da LELA »

Buona sera Elisa e bonasera anca a ti Lupo.
Elisa, prima di tutto ti ringrazio per come ti sei espressa nei miei confronti: sinceramente grazie.
Vedi comunque che non è andata come temevi tu, e - in fondo - anch'io?
Lupo ti subito tranquilizzata: non temere più!

Ciau ciau a tutti e due, sempre con simpatia, Lela.


Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

babatriestina ha scritto:premetto che non sono stata io a fare queste modifiche, il loro obiettivo è aiutare la consultazione del forum , per evitare che si aprano distinti discorsi sul medesimo soggetto o che , partendo da un argomento, ci si ritrovi a parlare di tutto altro. In questo , occorre la collaborazione di tutti i forumisti.
MEA CULPA. Ho attaccato io i due discorsi e non ho verificato la scorrevolezza degli interventi.


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Angiolina
ixolan
ixolan
Messaggi: 235
Iscritto il: lun 20 ott 2008, 21:04

Messaggio da Angiolina »

qual è la pena prevista dal tuo codice militare? :lol: :wink:


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Arrest domiciliari? ;--D


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Messaggio da Elisa »

AdlerTS ha scritto: MEA CULPA. Ho attaccato io i due discorsi e non ho verificato la scorrevolezza degli interventi.
esteriorizzo la mia opinione perchè ho bisogno di ricuperare..... la quiete: credo fermamente che stai invocando perdono per un motivo di importanza parziale. 'Attaccando' diversamente non avrebbe cambiato il criterio di base della discussione. :shock:


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Angiolina ha scritto:qual è la pena prevista dal tuo codice militare? :lol: :wink:
Una settimana a pane ed acqua ? Immagine


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Angiolina
ixolan
ixolan
Messaggi: 235
Iscritto il: lun 20 ott 2008, 21:04

Messaggio da Angiolina »

Il codice absburgico è davvero tosto. Senza porzina e capuzi, una pena durissima :wink: :lol:


Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1075
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Messaggio da Zigolo »

Giusto per andar completamente OT:

Mejo senza porzina e capuzi che porzina e capuzi senza pan!


Torna a “El salotin”