babatriestina ha scritto:
Rutteri conta che la muleria meteva per strada dei pici presepi de stagno e domandava soldini, ecove el mio, che iera de mio papà., el gaverà zento ani:
No gavevo mai sentido ne` visto del prexepio de Pasqua. 'Ssai interessante. Oltre al sepolcro e ale guardie, i altri elementi che lo componi xe solo le candeline e i fioreti?
Intanto se preparava i ovi duri, a casa mia rigorosamente rossi, e le pinza pasquali, i presniz e le titole.
A caxa mia i fazeva el presnitz, inveze pinze e titole se comprava. Ovi duri de tuti i colori anche se personalmente me piaxi de piu` quei rossi o meio quei colorai co'le scorze dela zivola. Un ano mi go provado a far le titole, 'ssai bele de veder, peca' che no so far lievitar la pasta per far pinza...cussi` me xe vignu` piu` che altro un biscoto a forma de titola.
La matina de Pasqua se trovava i ovi, portai del Coniglietto pasqual ( tradizion nordica) e biosgnava zercarli, a mi in casa i me li scondeva drio i mobili, ma chi che gaveva campagna organizzava una spece de caccia al tesoro ai ovi duri sconti in giardin.
Mai fata 'sta cacia al tesoro, pensavo che la fossi anglosassone. Pero` go provado stamatina coi oveti de ciocolata co' le fie e devo dir che le se ga divertido a zercar per caxa
Adesso po sta deventando de moda far el "albero de Pasqua" con ovi impicai..
Xe anche questa un'uxanza nordica? Devo dir che i albereti o i rami de Pasqua coi oveti decoradi me piaxi.
Ani fa gavevo comprado ovi de plastica (cussi` no i se rompi
) e li gavevo decoradi con vari disegni pituradi con penel e acrilici. Qualchedun go provado al decoupage e qualche altro formandoghe una rede fata a uncineto e tuti col suo nastrin colorado per poderli impicar.