adesivi mitteleuropa
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
adesivi mitteleuropa
ciao, savè forsi dove trovare in città quei adesivi gialli e neri Mitteleuropa? Grazie!
- AdlerTS
- cavalier del forum
Re: adesivi mitteleuropa
quei proprio dell'associazion mitteleuropa li go visti solo alle feste per el genetliaco ... quei inveze col stemma de Federico III
te li trovi anche nel negozieto drio la luminosa
te li trovi anche nel negozieto drio la luminosa
Mal no far, paura no gaver.
- cenerentola82
- ixolan
questi li go visti nel negozio del comun in piaza grande
[img]http://www.bandieredeipopoli.com/images/friuli_vg/animate/b_trieste120an.gif[/img][img]http://www.bandieredeipopoli.com/images/altripopoli/animate/b_austriaimp.120an.gif[/img]
Ormai la mia Patria comincia a Muja e finissi a Duin
- babatriestina
- senator
soto el municipiovorwaerts ha scritto:ciao, dove xe el negozio del comun? Grazie!
"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
- cenerentola82
- ixolan
la tra l'ottico e la framacia... dopo un poco più verso Cavana xe el tabachin.
[img]http://www.bandieredeipopoli.com/images/friuli_vg/animate/b_trieste120an.gif[/img][img]http://www.bandieredeipopoli.com/images/altripopoli/animate/b_austriaimp.120an.gif[/img]
- AdlerTS
- cavalier del forum
Adesso le informazioni turistiche xe el porton visavì del Duchivorwaerts ha scritto:ma quel che se ciama URP ? dove i da le informazioni ai turisti?
- babatriestina
- senator
Xe due robe diferenti:AdlerTS ha scritto:Adesso le informazioni turistiche xe el porton visavì del Duchivorwaerts ha scritto:ma quel che se ciama URP ? dove i da le informazioni ai turisti?
1 sotto el municipio , vizin dela farmacia, xe ancora el negozietto che vendi guide, cartoline. I adesivi ghe go domandado stamattina, i me ga dito che i li ga finidi,c he i ghe riverà, ma che se li trova in zerte edicole e de qualche parte in via Carducci, ma no me ricordo el nome del posto
2 soto el Loyd visavì dei Duchi ghe xe el sportel de l'azienda turistica, che me par no se ciami più azienda autonoma di soggiorno, e là no i vendi gnente: là son passada l'altroieri, per domandarghe le notizie dela fantomatica mostra su Cavour
"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Grazie per le risposte, son andà e go ciolto.
Adesso me servissi un paio de quei adesivi ovai con la scritta AU e l'aquila bicipite. Quei no li go visti dove me gavè ditto?
PS - no go intenzion de tappezzar l'auto...me li ga chiesti un amico austriaco con el quale scambio 'ste monade
Adesso me servissi un paio de quei adesivi ovai con la scritta AU e l'aquila bicipite. Quei no li go visti dove me gavè ditto?
PS - no go intenzion de tappezzar l'auto...me li ga chiesti un amico austriaco con el quale scambio 'ste monade
- AdlerTS
- cavalier del forum
Prova quel negozieto de strafanici drio de la luminosa !
Go provado el negozieto drio la luminosa,ai vetri de murano e anche nel negozieto del comun. No li gaveva. A questo punto spero che qualchedun sul forum sapi
quei ovai grandi, bianchi e neri tipo x auto con la scritta AU e la galina in mezo?
ieri son passado ma i gaveva solo quei con el vecio stema araldico de trieste in f.to grande, quei ovai tipo auto rossi con l'alabarda ma non quei che zerco mi