ei novo Piccolo

Foto, anche strane, de cuel che se vedi in giro per Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

ei novo Piccolo

Messaggio da Nona Picia »

Lo gavè visto? El ve piasi?


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: ei novo Piccolo

Messaggio da AdlerTS »

come tute le robe nove, se de abituarse un poco ... go sentido lamentele che la version online xe molto più pesante de prima per via de tutte quelle foto a colori !


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8717
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: ei novo Piccolo

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Col formato più picio se lo tien verto più facilmente ... co xe borin!

Ma una curiosità: el nome il Piccolo xe ligà al suo costo (me par che de qualche parte el piccolo fussi una monedina, ma no so se qua a Trieste) o al suo formato original?


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: ei novo Piccolo

Messaggio da babatriestina »

Credo proprio che abbia preso nome dal formato, e che in questi giorni dicevano che per combinazione ritorna al formato originale. guarderò se ne parla il libro Il Piccolo, ieri, un libro sulla storia del giornale.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: ei novo Piccolo

Messaggio da babatriestina »

Ecco qua, ciapè el centimetro e confrontè:
" Un foglio alto 45,5 cm e largo 30. stampato su due facciate, con il testo incolonnato su tre colonne"
Per mi el attual xe un poco più largo e un poco più curto..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
cosedamarziani2
naufrago
naufrago
Messaggi: 2
Iscritto il: sab 26 feb 2011, 12:05

Re: ei novo Piccolo

Messaggio da cosedamarziani2 »

non el me piasi, perche'? Mi legio el giornal su Internet e vedo un cambiamento che me fa impresion - prima, il Piccolo gaveva articoli sui quali la gente podeva dir la sue tramite "commenti" - adeso, nova versione "no comment", tuti zitti, perche' no se pol piu far comenti. Stesa roba con le lettere dei citadini - la version internet no funzia - no posso leger quel che i scrivi in citta'. Cusi' me par che no solo dovemo star ziti, ma anche dovemo eser orbi - cussi' i ne vol a Roma, no? O el reparto informatico del novo Piccolo no val un tubo, se noi xe ancora pronti per commenti e letere sul giornal in Internet - vederemo, vederemo se ci ridaranno la voce sul Piccolo versione internet - brava nona picia, per domandar el giusto - anche qua, go zerca' de contattar el giornal in e mail nel Piccolo website - ma insempiada son, perche' no go trova' un contato direto per domandar roba su quel che go scrito qua - a sto punto, i ne vol ziti, orbi e............insempiai!


Liuz
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 51
Iscritto il: mar 21 set 2010, 21:50
Località: Merano

Re: ei novo Piccolo

Messaggio da Liuz »

cosedamarziani2 ha scritto:Stesa roba con le lettere dei citadini - la version internet no funzia - no posso leger quel che i scrivi in citta'.
Se te se riferissi alle segnalazioni per legerle ghe vol l'abbonamento online, ma iera cussì anche prima.
cosedamarziani2 ha scritto: go zerca' de contattar el giornal in e mail nel Piccolo website - ma insempiada son, perche' no go trova' un contato direto per domandar roba su quel che go scrito qua - a sto punto, i ne vol ziti, orbi e............insempiai!
in picio e in fondo, però xe
http://ilpiccolo.gelocal.it/utility/200 ... nza-1.3427
http://ilpiccolo.gelocal.it/utility/200 ... eci-1.3428


bruno
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 153
Iscritto il: lun 10 dic 2007, 1:03

Re: ei novo Piccolo

Messaggio da bruno »

a mi nol me piasi, uno per come che ga dito "cosedamarziani2" non te pol far commenti a meno che non te se iscrivi a facebook, inoltre (anderà ben per l'informazione) se troppe notizie che non c'entra, le reputo dispersive, prima in bar 10 minuti te gavevi sfoglià el giornale, letto le notizie più interessanti e te andavi a lavorar, adesso per leggerlo te toca sveiarte all'alba, inoltre el se scritto troppo picio, con un carattere che non richiama l'attenzione cosi che te toca leggerlo per ben quasi tutto e losteso non te gà capì sai de più


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: ei novo Piccolo

Messaggio da Nona Picia »

Efetivamente per legerlo adesso devo meter i ocia apositi e perdo sai più tempo e va finir che no rivo più a leger tuto....gnanche solo i titoli! E certe robe xe scrite tropo in picio....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
cosedamarziani2
naufrago
naufrago
Messaggi: 2
Iscritto il: sab 26 feb 2011, 12:05

Re: ei novo Piccolo

Messaggio da cosedamarziani2 »

Qua xe cosedamarziani2 - go verto la boca per lamentarme del no comment, no lettere, no contacts, per la letura Picolo internet...tropo presto - i ga meso tuto a posto adeso - se pol comentar sui articoli internet come ala vecia maniera prima della strenzitura del giornal - tuto bene, dovevo solo spetar che i drizi a poco a poco le robe - adesso me sento dopiamente m....per la mia impazienza - Piccolo, ok, avanti a tutta!!


Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Re: ei novo Piccolo

Messaggio da Bilbo »

mi lo legio, co capita, in formato elettronico (pdf) devo dir che el novo xe sai più nitido.....del resto el xe anche 3 volte più grande (come file)

dimensioni dei caratteri, no fazo testo, perchè me li ingrandiso come che i me servi.....


Bye '73 de Roby.-
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: ei novo Piccolo

Messaggio da babatriestina »

Za che semo sul Piccolo..
Legio oggi in trieste cronaca ( pag 21) questa frase:
Sandra Savino [..] replica sillabando un triplice <<no>> [..]
e qualcossa me sona strano.. verzo el vocabolario e zerco "sillabare" pronunciare o scrivere le sillabe di una parola, staccandole una dall'altra ( imparare a leggere seguendo il metodo sillabico).
ma me domando: come se pol staccar le sillabe co no xe un monosillabo??? ;--D ;--D ;--D
la solita ricerca del effetto retorico e del uso de un termine in maniera impropria, che a mi me fa un fiadin de rider.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Re: ei novo Piccolo

Messaggio da Bilbo »

scrivilo su facebook......


Bye '73 de Roby.-
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: ei novo Piccolo

Messaggio da babatriestina »

fatto :-)


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Re: ei novo Piccolo

Messaggio da Bilbo »

visto :D


Bye '73 de Roby.-

Torna a “Atualita` triestine”