Bricolage & fai da te

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
molighe el fil
ixolan
ixolan
Messaggi: 232
Iscritto il: ven 2 ago 2013, 21:59
Località: Trieste - quasi San Giovanni

Re: Bricolage & fai da te

Messaggio da molighe el fil »

Nel telegiornal de ogi sul canal zinque, la giornalista, nel comentar la visita de Putin a Trieste, la ga presentà la Serracchiani come sindaco dela zità.
Poco dopo nel steso telegiornal, la se scusa del sbaglio disendo che la Serrachiani xe governator del Friul.
Pezo el tacon del buso


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Bricolage & fai da te

Messaggio da Ciancele »

Nona Picia ha scritto il 23.02.2008:
No ... no! ... È che io so fare poco o niente.
Nona Picia, no saremo par caso gemei senza saver? :arf2_140:


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Bricolage & fai da te

Messaggio da Nona Picia »

Ciancele ha scritto:Nona Picia ha scritto il 23.02.2008:
No ... no! ... È che io so fare poco o niente.
Nona Picia, no saremo par caso gemei senza saver? :arf2_140:
Bisognassi saver in che data e in che mese che te son nato.... :arf2_140:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Bricolage & fai da te

Messaggio da Ciancele »

Bricolage xe francesismo. Par gnoco se disi: Do-it-yourself. A scola, nei lavori doneschi e manuali, el maestro me cioleva sempre come esempio. El me mostrava col dito e po el diseva: Se no imparè, sarè come lu. Gavevo un zinque per incoragiamento. Nel fratempo go imparà a posar la mochet (moquette), tapezar (carta da parati), spelar patate, lavar pignate. Insoma tuti lavori de fiducia. L'unica roba che podevo far iera bela scritura (calligrafia). Per l'esposizion a scola iero mi che scrivevo, anca in gotico, per la classe. E stenografar. Co' stenografavo pian, iera come stampà. Se la nota nei lavori doneschi e manuali gavesi dovù contar par la pagela, no saria 'n dà oltra la prima elementare. :cheezy_298:
Anca in disegno a mano libera iero bravissimo. La iera talmente libera che no se saveva mai cos' che la fazeva. A l'Oberdan go rovinà el Boscheto (sì, son sta mi) par trovar una foia 'ssai semplice. Guai se no fusi vignù l'alarme!! I ga ingruma i fogli e i xe scampai. ;--D
Sum Culex no xe amico. Come se pol far cicar un povaro veceto cusì?
PS: Veramente complimenti. Sia l'idea sia l'esecuzione sono da ammirare.


Torna a “El salotin”