Medjugorje

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Medjugorie

Messaggio da babatriestina »

Come in tutti i santuari ( ma anche tutti i posti turistici) ghe xe le baracchette che vendi souvenir sacri o profani:
Immagine
Immagine
e anche immagini de Padre Pio vizin della Madonna, el che conferma che i xe rivolti alla clientela italiana, e no dimentichemo che el iera anche lu dela famiglia dei Francescani...( almeno, se xe Padre Pio..)
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Medjugorie

Messaggio da babatriestina »

e xe anche un miscuglio de sacro e profano, coi nomi: una "pensione miracolo" e questo Holy grounds ma xe la reclam de un caffè ( all'italiana..)
Immagine
come se no bastassi, in centro se trova la reclam del gelato italian
Immagine
ma anche la pubblicità , sempre in italian, de una clinica dentistica, immagino per spender de meno che i prezzi dei dentisti italiani
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Medjugorie

Messaggio da babatriestina »

bancarella de frutti e verdure a 1 euro ( el euro xe praticamente accettado dappertutto)
Immagine
questi invece no ghe n'entra direttamente, e xe oggetti in filigrana d'oro, una tecnica usual in zona, almeno mi la ricordo sulla costa della Dalmazia
Immagine
ovviamente anche con l'onnipresente Madonna
Immagine
ma guardè la grazia dei orecini de sotto.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Medjugorie

Messaggio da babatriestina »

davanti dela cesa, iera Messa, la cesa iera piena e gente scoltava la Messa fora, col altoparlante
Immagine
Immagine
impossibile entrar
Immagine

i xe per la Messa? per pregar la Madonna? per sperar de veder qualcossa de miracoloso? per curiosità? no podemo saver
Al massimo, podemo ricordar la frase del Vangelo, e che xe attribuida anche alle visioni " beati coloro che pur non vedendo crederanno"


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Medjugorie

Messaggio da babatriestina »

altra statua della Madonna
Immagine
e come podè veder, marmo de Carrara
Immagine
I famosi messaggi della Madonna? se li trova dappertutto, e i ripeti raccomandazioni lodevoli per un cristian: cercar la pace, pregar, legger le sacre scritture, far penitenza, andar a Messa, confessarse spesso..
me ga colpido che certe xe raccolte in 5 consigli, quasi come a far pendant alle 5 regole fondamentali del Islam.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Medjugorje

Messaggio da AdlerTS »

... me par de capir che nissun xe andado a sentir la veggente Mirjana un par de giorni fa


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Medjugorje

Messaggio da babatriestina »

paressi de no.. fra l'altro me par che iera tempaz. Po .. come dir... no la vedo come un'attrazion di per sè..per veder come che la xe fata? per saver cossa che la ne conta? ma almeno mi la storia dele apparizioni l a go letta, i messaggi ogni tanto i li riferissi in tanti... te sa cosa che te digo, cussì francamente? che per dir, fioi, preghè, ste boni, fe pase.. e poco altro no 'cori che se scomodi la Madona..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Medjugorje

Messaggio da Nini Naridola »

Posso far una considerazion blasfema? :offtopic: Me par che nissun no guardi gnanche San Remo!


Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5363
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Medjugorje

Messaggio da nonna ivana »

:offtopic:

A dire la verità non ho visto la prima serata, poi ho letto una comunicazione di un amico in fb che ci sarebbe stata Jessica Rossi alle 21:30 ho aperto Rai Dirette e da allora ascolto in sottofondo...mi sono meravigliata che ascoltavo delle canzoni...ascoltabili, adesso c'è un giovanotto israeliano, con voce quasi femminile, ma rauca canta in inglese...dicono che sia un grande della musica internazionale...boh, ma a me sembra stia facendo dei versi...e gli stanno facendo rifare il refrain....!!!
Ma sto lavorando e non ho la pagina aperta e me ne distraggo volentieri...a scrivere non seguo molto!

Buona notte a tutti!!!

:offtopic:


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Medjugorje

Messaggio da AdlerTS »

babatriestina ha scritto:paressi de no.. fra l'altro me par che iera tempaz. Po .. come dir... no la vedo come un'attrazion di per sè..per veder come che la xe fata? per saver cossa che la ne conta? ma almeno mi la storia dele apparizioni l a go letta, i messaggi ogni tanto i li riferissi in tanti... te sa cosa che te digo, cussì francamente? che per dir, fioi, preghè, ste boni, fe pase.. e poco altro no 'cori che se scomodi la Madona..
Se t efa caso, go scrito " a sentir Mirjana", non "a veder". Fora e dentro la cesa ghe xe stade 1500 persone, e ela come sempre fa queste visite per diffonder un messaggio.
Se non fossi stado mi personalmente zo al paese sua saria andado a scoltar cossa la ga de contar. Per capir ed informarse. Po' magari qualchidun sarà andado anche sperando de veder schiere de cherubini che scendi dal ciel .... :-D


Mal no far, paura no gaver.

Torna a “Friul, Slovenia, Croazia, Dalmazia, ...”