Pei apasionadi de rally

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Nei tre anni de gare gavevo corso con diversi navigatori. Me par qua giusto ricordar almeno quel con cui go fato quasi tuta l'ultima stagion e che, con la sua bravura e precisione, ga contribuido ala vitoria nel campionato: Rino Gramegna. E iero stado mi che lo gavevo "corrotto" e contagiado dela pasion pei rally. Spero che anche lui gabi dei bei ricordi.

El me gaveva anche insegnado un gran segreto :wink: , come prima dele gare no iera el caso, come fazevo prima, a restar tesi e quasi in digiuno pensando ala competizion (i me cioleva anche in giro perché "prima dela gara niente sesso" :wink: ), ma iera molto meio pasar la serata o el pranzo con gli amici a bever e magnar e divertirse, pur senza esagerazioni. :wink: :-D


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Bon, a causa de Larry me son "scoperto" e no poso nianche scancelar i mesagi se me pento. :wink:

Go visto intanto che semo finidi a pagina nova (go scrito tropo :wink: ). Le foto xe nela pagina precedente.


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Ancora una roba (come sempre me ricordo un toco ala volta, scuseme), me xe vignudo in mente che nel forum dovesimo gaver almeno ancora una apasionada de automobilismo, se no me sbaio Snow Leopard la fazeva gare de go-kart... e anche ela dopo xe pasada ai cavai. :wink:
Se trovo una sua foto sul vecio forum ve la passo (penso che la saria contenta).


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Rof, dal momento che te gavevi messo anche qua i go kart go eliminado i doppioni


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Te ga fato ben, mi no rivo a far modifiche.


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1075
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Messaggio da Zigolo »

rofizal ha scritto:El mio scopo iera de veder se ghe iera altri apasionadi su questo forum e eventualmente de farli vinir. :wink:
Mi de mulo iero apassionado de rally, ma de spetator, no de pilota.

Me ricordo sai ben el San Martino de Castrozza, che te ga citado: ghe son andà più volte al inizio dei 70, specialmente al passo Giau, ma anche al Duran e qualche altro che no me ricordo.

Una volta son andà a veder anche qua in region, Colli Orientali me par che se ciamava el rally. Me ricordo una tremenda prova speciale in discesa, la Pozzis-Preone.


Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

:-D :-D Congratulazioni Rofizal. Mi fa un gran piaser incontrar nel Forum ancora una persona che ha fatto dei rally. Ma adesso che abbiamo messo giu le nostre notizie, femmo come dici tu. Lascemo li. Basta registrare il fatto. Nient'altrro. Ma di nuovo congratulazioni per le vincite.
Larry :-D :-D :-D


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

De queste cartoline no credo ghe ne sia rimaste molte in circolazion. Come se legi, la xe stada emessa in ocasion del 13° Rally di San Martino di Castrozza, el 2-3-4 settembre 1976. E credo sia stada la penultima edizion de quel Rally che, da quel che ne so, vinirà ripreso poi solo nel 1995.
Allegati
cartolinaCastrozza76.jpg


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]

Torna a “Altri Sport”