babatriestina ha scritto:Arnie Coburg ha scritto:Levime una curiosità, Baba, ma chi te sta difendendo, el vescovo, el papa o el Vatican?
Arnie
mi stago zontando alcune informazioni, per ciarir la posizion dela mia religion, cattolica, che no te perdi un'occasion de darghe contro , anche confondendo un poco le posizioni.
Me par che no sia el solo a no confonder niente in sto riguardo. Ghe xe un coro de qualche milion de altri idividui che, come mi, i xe asolutamenti oposti a sta acolienze de Williamson coi schizi de oci, "Vien, Vien Vescovo Williamson
(schizo de ocio) Benvenuto! No preocuparte de quele calunie criminali che te ga espreso! Ghe la daremo de bever noi a quei seguaci che no ghe piasi che te riconfermemo.
(altro schizo de ocio) Alora, peta un'atimo...Ah,si! Ghe diremo che el Vatican no iera al corente de quel che te gavevi dito ai media."
Xe poco de difender, perchè no solo el Vatican e el Papa aceta Williamson
publicamente come parte dela familia, lui che se un individuo che ga acuse criminali contro de lui in diversi paesi del mondo ocidentale, ma i tenta de inflociar el mondo con scuse che mio nipote de oto ani trovaria fasule.
Me dispiasi che te pensi che la gabi specificamente contro la religion catolica; la go contro tute le forme de fanaticismo e religioni organizade. In fin dei conti, una minorit`s de Israeliti ga rovinado tute le posibilità de pase con i Palestiniani. Sicuramente no li difendo quei la. Qua de noi durante i ultimi ani, tre o quatro fioi xe morti de perchè i genitori no i gaveva permeso de farghe trasfusioni de sangue per mantegnirli in vita. Quei xe i testimoni de yahova, quel'altra maniga de fanatici che povereti i xetalmente rimbambidi de sacrificar i propi fioi a una sicura morte piutosto che contradir i capocia dela Torre. Quando che una persona credi che la volontà de un zerto tipo che se ciama DIO, ma che nesun ga mai visto o pol dar prova de esistenza, sia più importante dela vita del propio fio o fia, ghe manca un per de buloni nel'instalazion del zervel. No me piasi che governi se infili in questioni domestiche, ma la decision del governo dela British Columbia de dichiarar i fioi nei casi citadi de sora, proprietà dela corona, e quindi i pol eser curadi come che se devi, che i genitori sia dacordo o no.
Arnie
Arnie
If at first you don't succeed, try reading the instruction manual.